Msc marketingové inovace
University of Winchester
Klíčová informace
Umístění kampusu
Jazyky
Vyžádejte si informace
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Zahraniční studenti (na plný úvazek)
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
MSc Marketing
MSc Marketing Inovace se rozvíjí studenty '; marketingové schopnosti týkající se strategického a tvůrčího procesu vedení a řízení inovace prostřednictvím uvedení na trh a po něm. Studenti prozkoumat inovace ve kterém se týká stávajících výrobků a služeb se zaměřením na znalosti a dovednosti potřebné k zajištění trvalého úspěchu značek a organizací na trhu. Studenti prozkoumat oblasti generování nápadů a inovativní metody sběru dat a zkoumat, jak poznatky získané z průzkumu spotřebitelského mohou napomoci rozvoji tvůrčích a efektivní marketingové strategie. Kromě toho program podporuje detailní pochopení návrhu, vývoje a správy nových inovací produktů a služeb a zkoumá, jak vytvořit poutavý přítomnost značky ve stále složitějším mediálním prostředí. Program se zaměřuje na rozvoj inovativních a zodpovědné marketingové odborníky schopné řídit strategickou změnu. Program vyrovnává teoretické obsahu pomocí praktických technik pro aplikaci teorie na aktuálních problémů v oblasti marketingu. Teorie je informován vedoucí výzkumu a praxe v oboru.
Moduly
- Principy odpovědných vedoucích pracovníků
- Spotřebitelské kultury a komunikace
- Marketingový výzkum a analýzy
- Současné problémy: marketing a nová média
- Strategický Marketing Management
- Výzkumné metody v podnikání
- Business Consulting
- Enterprise a Small Business Management
- Mezinárodní obchodní komunikace
Učení a vyučování
Širokou škálu metod výuky a učení se používá včetně studentů vedených diskusí, debat a prezentací, workshopů zahrnující širokou škálu aktivních činností souvisejících s učením, nezávislou studii, webových aktivit a přednášek. Teorie a praxe jsou integrovány a studenti jsou vedeni k vydělávat na jejich současné a / nebo předchozí zkušenosti. Zaměření programu je rozvoj schopnosti studentů aplikovat potřebné dovednosti řešit problémy reálného života v marketingu a managementu prostředí.
Kariéra
Pracovní příležitosti patří role v produktu a marketingu, řízení značky, komunikace, průzkum trhu, a online marketing v rámci soukromého a veřejného sektoru. Program také poskytuje základ pro provádění poradenskou roli či pokračování akademickou práci na úrovni PhD.
Vstupní požadavky
Za normálních okolností první nebo druhé třídy stupně vyznamenání v oblasti marketingu nebo související obchodní disciplína. Studenti, kteří dosáhli profesionální marketingové postavení a držet plné členství CIM a přiměřená úroveň 7 kvalifikaci jako například CIM Chartered postgraduální diplom v oblasti marketingu (nebo jeho mezinárodní ekvivalent) jsou způsobilé pro zápis do MSc s pokročilým postavení. Akreditované před certifikované learning (APCI) mohou být k dispozici vhodně kvalifikovaní uchazeči až do výše 100 kreditů.
Zbývající úvěry (v závislosti na vstupních kvalifikací) se bude skládat z 40 kreditů z nezávislé studie a minimální učil součást 40 kreditů, které musí obsahovat 20 kreditů výzkumných metod v podnikání.
Pokud angličtina není vaším rodným jazykem: IELTS 6.5 (včetně 6,5 v akademickém psaní) nebo TOEFL skóre 575 (papírové) nebo 232 (computerbased) nebo ekvivalent.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
MSc Inovace, podnikání a management
- South Kensington, Spojené království
Entrepreneurship & Innovation Management MSc
- Guildford, Spojené království
Magisterský titul v oboru ekonomie a komunikace pro management a inovace
- Rome, Itálie