The MSc Business Fashion Creation Je průkopnický a charakteristický program, který integruje nejnovější poznatky z oblasti akademického výzkumu v oblasti módy a podnikání obecně s praktickými zkušenostmi získanými z vysokoúrovňových spojení v rámci odvětví.

Součástí programu je kritické zhodnocení anatomie módního průmyslu a zkoumá proces a činnosti související s vývojem a implementací strategie v rámci nových a rozvíjejících se oblastí módy. Studenti se seznámí s globálními pokrokovými strategiemi, včetně toho, jak vytvořit a prodávat módní značku v dnešním digitálně zaměřeném světě.

Budou mít také možnost dále prohloubit svůj pohled na módní strategie tím, že dokončí stáže nebo konzultační projekt v průmyslu díky silným vazbám GCU London s předními organizacemi v módním průmyslu.

Na dokončení studia, studenti budou v dobré pozici, aby založit a provozovat úspěšnou módní obchodní podnikání, nebo se stávající podnikání do nové fáze růstu a vývoje.

Žadatelé musí projít fázi pohovoru.

Proč si vybrat tento program

Pomůžeme vám rozvíjet své intelektuální schopnosti spolu se současnými dovednostmi a postupů potřebných pro vyniknout v tomto odvětví. Budete také vybudovat širší uznání otázkách řízení, jako je globalizace a udržitelnosti, a zároveň rozvíjet branding a marketingové dovednosti.

Budete mít přístup k programům mentorství prostřednictvím našich čestných profesorů a musí být vyučovány v dynamických prostředích, jako jsou semináře a prostřednictvím spolupráce průmyslu kalhotky. Tam bude žít módní firma na akademické půdě, kde budete moci pozorovat módní podnikání z první ruky. Budete mít také možnost zúčastnit naší kariéry zvyšující programu Průmysl reproduktor, který běží v průběhu prvního a druhého pololetí.

Na dokončení studia budete v dobré pozici, aby založit a provozovat úspěšnou módní obchodní podnikání, nebo se stávající podnikání do nové fáze úspěchu. Budete mít také možnost požádat o Maloobchodní Trusts zájem zdarma, financování semeno cenu.

modul Informace

Naše dobře zavedená spojení s průmyslem společně se současným myšlením a výzkumem formovala strukturu programu, který se skládá ze 6 modulů a Dissertation nebo Business Plan.

Anatomie módní firmy
Poskytuje vám kritický přehled anatomie módního obchodu; Které jsou základními složkami, které zajišťují životaschopnost nové módní firmy. Modul zejména zvažuje úlohu a funkci digitální technologie při vývoji nové módní firmy.

Zavedení módní obchodní strategie
Kriticky přezkoumat procesy a činnosti spojené s rozvojem a implementací strategie v rámci nových a rozvíjejících se módních podniků. Modul bude vyhodnocovat mechanismy, kterými malé podniky módních podniků, které čelí omezené obchodní zkušenosti a schopnostem zdrojů, mohou zajistit diferenciaci, konkurenční výhodu a komerční úspěch.

Globální branding a marketingová komunikace
S důrazem na digitální marketing budete rozvíjet kritické porozumění módy brandingu a marketingové teorie prostřednictvím zkoumání klíčových teoretických rámců týkajících se značky značky, vztahů k značce, osobnosti značky a identity značky.

Módní růstové strategie a optimalizace výkonu
Vyzkoumá příležitosti strategie růstu a optimalizaci výkonu pro módní podniky a rozvíjí pokročilé poznání klíčových strategických procesů a kritických faktorů úspěchu internacionalizace pro módní podnikání.

Výzkumný projekt: Návrh a metody
Zavádí studenty do výzkumných přístupů a dovedností řízení času nezbytných pro jejich výzkumný projekt. Modul poskytuje základní znalosti v oblasti výzkumu v klíčových oblastech a přijímá kritickou perspektivu při porovnávání a kontrastu alternativních výzkumných modelů.

Rozvíjení osobní a profesní kompetence
Umožňuje studentům identifikovat, porozumět, rozvíjet a formulovat své klíčové osobní schopnosti v souvislosti s jejich budoucími profesními aspiracemi. Studenti budou mít příležitost absolvovat stáž, dobrovolník, studovat v zahraničí nebo se zúčastnit konzultací v kanceláři. Studenti budou vyzváni, aby uplatňovali koncepce osobního a profesního rozvoje na to, co zažívají mimo třídu, aby byli lépe připraveni na svůj osobní a profesní život.

Dizertační práce / Projekt
Konečným prvkem programu je dizertační práce, která poskytuje studentům příležitost vytvořit podnikatelský plán pro své módní podnikání nebo poradenský projekt pro průmysl.

Minimální Vstupní požadavky

Veškeré vstupní požadavky zde uvedené představují požadavky pro vstup do programu, který se normálně navrhován. Přijímací tým může zhodnotit další důkazy s cílem posoudit, zda splňujete podmínky však v závislosti na své plné akademické / zaměstnanosti pozadí.

Typické Vstupní požadavky

UK Vyznamenání 2: 2 (nebo ekvivalent) v každém oboru

Anglický jazyk

Akademické IELTS skóre 6,0 (nebo ekvivalent) s žádným prvkem pod 5,5.

Ostatní akademické a odborné kvalifikace

Každá žádost o GCU je považován na individuální bázi. Pokud nemáte typické akademické vstupní kvalifikace, ale může prokázat odpovídající pracovní zkušenosti a / nebo úvěry od uznávaných odborných orgánech, můžete mít nárok na vstup do tohoto kurzu přes univerzity uznávání předchozího vzdělávání režimu.

Přednášková angličtina

Pro zahraniční studenty, kteří nesplňují minimální požadavky anglického jazyka, nabízíme předškolní kurzy angličtiny, které vám pomohou zlepšit své znalosti anglického jazyka.

Program se vyučuje na:
Angličtina

Zobraz 3 více kurzů z British School of Fashion »

Tento kurz je Studium v kampusu
Start Date
Duration
1 rok
Denní studium
Price
8,400 GBP
UK (včetně Skotska) a Evropy; 126 000 EUR Mezinárodní (mimo Evropu)
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date