Náš Masters v luxusní značka marketingu Program nabízí studentům bohatou znalost a porozumění marketingu, který se konkrétně týká luxusních značek. Zahrnuje zaměření na kritické poznatky o luxusním spotřebním chování, luxusním značkování a marketingové komunikaci a zkoumání právních aspektů značky v luxusním kontextu.

Umožní vám rozvíjet svou intelektuální schopnost společně se současnými dovednostmi a praxí, které jsou potřebné k vynikání v tomto odvětví. Bude také možnost dokončit pracovní stáž, dobrovolnou práci, konzultace na pracovišti nebo dokonce studovat v zahraničí. Studenti jsou rovněž povzbuzováni, aby se zapojili do nezávislého výzkumného projektu.

Program umožňuje studentům studovat luxusní marketing v globálním kontextu a současně rozvíjet větší povědomí o širších povinnostech podnikání, včetně zodpovědného vedení. Prvořadým cílem je vybavit studenty současným chápáním marketingu luxusních značek, aby uspokojili neustále se měnící potřeby odvětví luxusních značek. Abychom toho dosáhli, univerzita stavěla na bohatých zkušenostech v oblasti luxusního průmyslu prostřednictvím naší významné škály akademických a čestných profesorů, kteří jsou všichni současní lídři v průmyslu.

Absolventi, kteří jsou vybaveni odbornými znalostmi, analytickými a osobními dovednostmi, mohou očekávat, že budou mít dobré postavení na řízení manažerských pozic ve stále více konkurenčním a digitálně orientovaném celosvětovém odvětví luxusních značek.

modul Informace

Naše dobře zavedená spojení s průmyslem spolu se současným myšlením a výzkumem formovala strukturu programu, který se skládá ze 6 modulů a dizertační práce.

Strategický marketing luxusního zboží
Zjišťuje, jak lze využít výhody luxusního podniku pro vytváření a přinášení hodnoty zainteresovaným stranám, zejména zákazníkům a zúčastněným stranám. Studenti mají možnost rozvinout manažerský přehled o tom, jak marketing interaguje s ostatními funkčními oblastmi luxusního podnikání.

Právní aspekty řízení značky
Zaměřuje se na kontextové aspekty práva tak, aby byly přístupné osobám bez předchozího právního studia práva nebo předpisů o duševním vlastnictví. Poskytuje základy kritického, analytického a právně kreativního myšlení při zkoumání právních otázek týkajících se ochranných známek, názvů domén, odchodu, návrhových práv, patentových práv, autorských práv a otázek týkajících se reklamních standardů.

Rozvíjení osobní a profesní kompetence
Umožňuje studentům identifikovat, porozumět, rozvíjet a formulovat své klíčové osobní schopnosti v souvislosti s jejich budoucími profesními aspiracemi. Studenti budou mít příležitost absolvovat stáž v oboru, dobrovolně, studovat v zahraničí nebo se zúčastnit konzultací s deskriptorem, aby byli lépe připraveni na svůj osobní a profesní život.

Spotřebitelský udržitelný marketing
Je navržen tak, aby poskytoval hluboké a kritické porozumění udržitelným marketingovým praktikám vedeným spotřebiteli. Studenti jsou seznámeni s pojetím vhledů zákazníků a jejich rolí v rozhodování o marketingu. Modul vyhodnocuje psychologické, sociální a ekonomické kořeny oboru spotřebitelského chování a souvisí s aktuálními spotřebiteli.

Globální branding a integrované marketingové komunikace
Poskytuje studentům kritické porozumění teorii brandingu prostřednictvím zkoumání klíčových teoretických rámců, které se týkají identity značky, osobnosti, vztahů se značkami a kultury značky. Různé sektory, včetně módy, luxusu, cestování a zábavy, jsou zkoumány a zároveň poskytují studentům pochopení mixu marketingové komunikace.

Výzkumný projekt: Návrh a metody
Zavádí studenty do výzkumných přístupů a dovedností řízení času nezbytných pro jejich výzkumný projekt. Modul poskytuje základní znalosti v oblasti výzkumu v klíčových oblastech a přijímá kritickou perspektivu při porovnávání a kontrastu alternativních výzkumných modelů.

Disertační práce
Konečným prvkem programu je dizertační práce, která vám dává příležitost navrhnout a provést kus originálního výzkumu v selektivní oblasti marketingu značky Luxury Brand.

Minimální Vstupní požadavky

Veškeré vstupní požadavky zde uvedené představují požadavky pro vstup do programu, který se normálně navrhován. Přijímací tým může zhodnotit další důkazy s cílem posoudit, zda splňujete podmínky však v závislosti na své plné akademické / zaměstnanosti pozadí.

Typické Vstupní požadavky

UK uděluje titul 2: 2 (nebo ekvivalent

Anglický jazyk

Akademické IELTS skóre 6,0 (nebo ekvivalent) s žádným prvkem pod 5,5.

Ostatní akademické a odborné kvalifikace

Každá žádost o GCU je považován na individuální bázi. Pokud nemáte typické akademické vstupní kvalifikace, ale může prokázat odpovídající pracovní zkušenosti a / nebo úvěry od uznávaných odborných orgánech, můžete mít nárok na vstup do tohoto kurzu přes univerzity uznávání předchozího vzdělávání režimu.

Do cesty

Pokud nemáte nárok na přímý vstup, INTO Glasgow Caledonian University nabízí program postgraduálního diplomu.

Tento kurz nabízí cestu do Glasgow Caledonian University díky vynikajícímu výukovému a vzdělávacímu zážitku, který se nachází v účelových studiových zařízeních. Úspěšné absolvování Graduate Diploma Program na INTO Glasgow Caledonian University na požadované úrovni poskytuje zaručený postup do tohoto stupně.

Přednášková angličtina

Pro zahraniční studenty, kteří nesplňují minimální požadavky anglického jazyka, nabízíme předškolní kurzy angličtiny, které vám pomohou zlepšit své znalosti anglického jazyka.

Program se vyučuje na:
  • Angličtina

Zobraz 3 více kurzů z British School of Fashion »

Tento kurz je Studium v kampusu
Start Date
Duration
1 rok
Denní studium
Price
8,400 GBP
UK (včetně Skotska) a Evropy; 126 000 EUR Mezinárodní (mimo Evropu)
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date