Mistři v marketingové inovace
Stratford College Of Business Management
Klíčová informace
Umístění kampusu
Telford, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
6 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
GBP 5 800 / per semester *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Studenti UK / EU. International (Student návštěvník vízum) / London Centre (£) 6800. Mezinárodní centrum (£) 5100. Učení vzdálenosti (£) 3850
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
MA Marketing a inovace Doplňte
Vstupní požadavky:
Žadatelé musejí být držiteli apropriate úrovni 7 postgraduální diplom. Důkazy o schopnosti Anglický jazyk na úrovni odpovídající IELT je 6,5. Další kvalifikace mohou být považovány za případ od případu.
Minimální věk:
19 let
Doba trvání:
6 měsíců
Sací Termíny:
Leden, duben, červenec a říjen Tento stupeň Masters staví na pochopení strategického marketingu zahrnují design a inovaci. To dále podporuje vaše zhodnocení praktickou hodnotu marketingových rámců v celé řadě strategických obchodních situací.
Míra uděluje Anglia Ruskin University a realizován prostřednictvím našeho partnera LSM. Stratford College poskytuje stavu techniky, dílny, které vám pomohou projít si akademický program s lehkostí. Tyto doplňkové kurzy netvoří součást programu dodané prostřednictvím LSM a nejsou povinné k dosažení kvalifikační stupeň. Jsou poskytovány Stratford College pro všechny studenty, která by pomohla studentům s jejich studijních dovedností. Jsme hrdi na to, aby soustředění a pozornost našim studentům. Tyto workshopy zvýšit povědomí studentů v oblasti výzkumu, metodiky a dalších důležitých studijních dovedností.
Přehled kvalifikace
- Kreditní hodnotě 60 kreditů
- Kvalifikace úrovně 7
Modul Synopse
Do konce mistrů v marketingu samozřejmě, měli byste být schopni:
- Vytvoření rámce pro pochopení a analyzování marketingových procesů v různých organizačních typů, se setkávat různé a měnící se obchodní prostředí
- Rozvíjet praktické výzkumné a analytické schopnosti v rámci strategie na trhu-řízený, a to zejména při formulování hodnotových propozic v poskytovateli spotřebitelských vztazích
- Review, upravovat a aplikovat na přenositelné marketingové koncepty a dovednosti v řízení vývoje produktů a trhů se zaměřením na strategického hlediska
- Posoudit tržně zdrojů dat a informací z různých organizací a použít pro strategické marketingové rozhodování
- Prozkoumat celou řadu tvůrčích přístupů k produktu a designu služby, kreativity a inovací, které by mohly přispět k organizačním bohatství
- Rozvíjet intelektuální mistrovství v oblasti marketingového řízení a inovace
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Mistr v digitálním marketingu a analytice
- Madrid, Španělsko
Magisterský program v marketingu a managementu (Vaasa)
- Vaasa, Finsko
Master Management v mezinárodním marketingu (MA)
- Online