Mistr výuky (rané dětství)
Edith Cowan University
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Joondalup, Austrálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
4 semesters
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Jul 2024
* orientační poplatek za semestr
Úvod
Poskytuje národně akreditovanou počáteční kvalifikaci pro studenty, kteří již získali bakalářský titul nebo rovnocennou kvalifikaci v jiných oblastech než je vzdělávání.
Master of Teaching (Early Childhood) se věnuje produkci kvalitních absolventů připravených k nástupu do zaměstnání v sektoru vzdělávání v raném dětství, včetně výuky dětí od narození do 8 let věku.
Kurz se zaměřuje konkrétně na děti od narození do 8 let věku a zaměřuje se na péči a vzdělávání dětí v této věkové skupině ve spolupráci s rodinami a komunitami.
Tento kurz je postaven na principu, že studenti přicházejí do programu se silnými stránkami z různých vzdělávacích a životních zkušeností. Cení se reflexního myšlení a výzkumu s důrazem na vazby od teorie k praxi. Studenti si důkladně uvědomují důležitost budování silných a pozitivních vztahů s dětmi, rodinami, komunitami a kolegy.
Studenti se učí, jak rozvíjet, implementovat a hodnotit sociálně inkluzivní kurikula, kde jsou děti oceňovány, respektovány a produktivně zapojeny do učení.
Tento kurz odpovídá „principům a rozměrům“ excelence a je realizován prostřednictvím vzájemně prospěšných partnerství mezi ECU a jednotlivými školami a prostředím raného dětství.
Vstup do kurzu
Požadavky na akademické přijetí (pásmo 6)
Následující požadavky na přijetí specifické pro daný kurz jsou povinné a musí být splněny všemi uchazeči. Tyto požadavky doplňují nebo nahrazují minimální požadavky uvedené v níže uvedeném pásmu požadavků na akademické přijetí.
Všichni uchazeči musí kromě splnění akademických kritérií pro vstup splňovat i nekademická kritéria. Akademické schopnosti uchazečů budou posouzeny na základě vyplnění online dotazníku pro neakademické požadavky na vstup učitelů (NARTE).
Požadavky na akademické přijetí (pásmo 6) mohou být splněny splněním jednoho z těchto požadavků:
- Bakalářský titul; nebo
- Ekvivalentní předchozí vzdělávání zahrnující alespoň pětiletou odbornou praxi.
Požadavky na anglický jazyk (pásmo 5)
Studenti musí dosáhnout akademie IELTS s průměrnou úrovní 7,5 nebo více ve čtyřech složkách poslechu, mluvení, čtení a psaní; žádné skóre pod úrovní 7,0 v žádné z těchto složek; a skóre 8,0 nebo více ve složkách mluvení a poslechu.
Poznámka:
- Pokud bylo středoškolské a vysokoškolské studium ukončeno do dvou let před podáním žádosti o registraci v Austrálii, Kanadě, Irsku, na Novém Zélandu, ve Spojeném království nebo v USA, nemusí žadatelé prokázat anglickou způsobilost.
- Uchazeči, kteří ukončili střední vzdělání v Jižní Africe v angličtině a mají vysokoškolský titul vyučovaný v angličtině na Jihoafrické univerzitě, se považují za uchazeče, kteří splnili požadavky anglického jazyka pro vstup na Master of Teaching.
detaily kurzu
Dostupnost semestru
- 1. semestr: Studium na plný úvazek na Mount Lawley
Struktura kurzu
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
LIT1200 | Osobní gramotnost | |
NUM1200 | Osobní počet |
Studenti musí absolvovat výše uvedené dvě jednotky LIT1200 (osobní gramotnost) a NUM1200 (osobní početnost), aby splnili požadavky testu gramotnosti a numerické zkoušky pro studenty počátečního vzdělávání učitelů (LANTITE). Všichni studenti, kteří se od 1. ledna 2017 zapíší do akreditovaného předškolního vzdělávání učitelů (vysokoškoláků a absolventů) od 1. ledna 2017, budou muset úspěšně absolvovat testy své osobní úrovně gramotnosti a počítání. Studenti, kteří se zapisují na Master of Teaching (Early Childhood), budou muset úspěšně dokončit obě složky osobního gramotnosti a Numeracy Test pro studenty počátečního vzdělávání učitelů (LANTITE), aby mohli zapsat více než 120 kreditů v rámci svého kurzu.
Rok 1 - semestr 1
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
LAN6120 | Jazyk a gramotnost Narození do 5 let | 15 |
ECE6130 | Vytváření kurikula raného dětství | 15 |
ECE6140 | Zkoumání holistického učení a rozvoje malých dětí | 15 |
MSC6110 | Matematika a technologie pro malé děti | 15 |
Rok 1 - semestr 2
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
SCE6120 | Věda pro malé děti | 15 |
LAN6130 | Počáteční gramotnost 5-8 let | 15 |
ECM6130 | Matematika v raných letech školy: 5 až 8 let | 15 |
ECE6180 | Raná dětská praxe a pedagogika pro děti 5-8 | 15 |
2. ročník - semestr 1
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
ECE6320 | Tělesná výchova, zdraví a pohoda pro malé děti (zdravé, aktivní a bezpečné děti) | 10 |
HSS6180 | Humanitní a společenské vědy Narození do 8 let | 10 |
AED6160 | Vizuální umění a hudební výchova v raném dětství | 15 |
ECE6160 | Efektivní pedagogika a praxe v kontextu raného dětství | 15 |
TPA6120 | Hodnocení výkonu výuky | 10 |
2. rok - 2. semestr
Kód jednotky | Název jednotky | Kreditní body |
EDF6101 | Strategie pro výuku domorodých studentů a studentů ostrůvků Torres Strait Islander | 15 |
ECE6150 | Současné a srovnávací perspektivy ve vzdělávání v raném dětství | 15 |
AED6150 | Taneční, dramatická a mediální výchova v raném dětství | 15 |
ECE6170 | Vedení a řízení v raném dětském kontextu | 15 |
Výsledky výuky kurzu
- Aplikovat kognitivní, technické a kreativní dovednosti při zkoumání, hodnocení a syntéze teorie vyučování a praxe v autentických situacích.
- Aplikovat komunikační a kooperativní dovednosti při navrhování inovativních učebních osnov, učení a hodnocení ve vzdělávání v raném věku.
- Kriticky se zamyslete nad komplexním souborem vzdělávacích znalostí, výzkumných principů a metod prokazujících zvládnutí výuky v raném dětství.
- Použijte dovednosti pro sebeovládání na vysoké úrovni k zahájení, plánování a provádění rozšířeného praktického cvičení.
Profesionální rozpoznávání
- Akreditováno: Australský úřad pro vzdělávání dětí a kvalitu péče (ACECQA)
- Akreditováno: Registrační rada učitelů západní Austrálie (TRBWA)
Kariérní možnosti
Tento kurz se zaměřuje na přípravu učitelů raného dětství se základními znalostmi, dovednostmi a zkušenostmi v celé řadě raných dětských prostředí a práci s dětmi od narození do 8 let.
Možné budoucí pracovní pozice
Učitel mateřské školy, předškolní učitel, předškolní učitel, předškolní učitel, mladší základní učitel, ředitel střediska.
Galerie
Kariérní možnosti
Tento kurz vytváří kvalitní absolventy připravené přijmout zaměstnání ve vzdělávacím prostředí.
Possible future job titles
Učitelka mateřské školy, učitelka preprimárního vzdělávání, učitelka raného dětství, učitelka mateřské školy, učitelka mladšího školního věku, ředitelka centra