Mistr ve výuce čínštiny jako cizího jazyka
Ming Chuan University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Saginaw, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 570 / per credit *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Pro Michiganské obyvatele
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Proč TCFL?
V posledních letech se oblast TCS / FL (výuka čínštiny jako druhého / cizího jazyka) rychle rozšířila do všech koutů světa. Magisterský program výuky čínštiny jako cizího jazyka byl založen na podporu mimořádných talentů v oblasti TCFL. Magisterský program kladí velký důraz na integraci teorií a praxe ve vzdělávání. Naším cílem je připravit studenty na slibnou kariéru v TCFL a dále přispět k oblasti čínského jazykového vzdělávání.
Jedna výuka pro dva stupně
Po dokončení 36 kreditních hodin, budou mít studenti se dvěma absolventy, Master of Arts (MA) SVSU a Master of Arts (MA) MCU-MI. Dvojité tituly demonstrují mezinárodní, interkulturní a mezioborovou kompetenci absolventů.
Kariérní vyhlídky
- Učitel TCFL.
- Administrátorský personál ve vzdělávacích institucích Mandarin.
- Mandarin vývojář učebních materiálů, pro všechny úrovně studentů.
- Čínský jazykový posudek nebo čínský návrhář pro testování a hodnocení.
- Další studium v oboru TCFL; Trénink učitelů TCFL.
Osnovy
Tento stupeň vyžaduje 36 kreditních hodin absolventa kurzu práce, z nichž 19 kreditních hodin bude vyučovat Saginaw Valley State University a 17 kreditních hodin bude vyučovat Ming Chuan University . Po dokončení 36 kreditních hodin, budou mít studenti se dvěma absolventy, Master of Arts (MA) SVSU a Master of Arts v výuce čínštiny jako cizí jazyk (MATCFL) MCU-MI.
Popis požadovaných kurzů je následující:
Čínský jazyk výukový design a technologie Tento kurz nabízí obecný úvod k různým účelům a aplikacím médií a dostupným materiálům pro výuku čínštiny pro cizince. Poskytuje systematický přehled současných médií, které mohou poskytnout autentický jazyk, historii, literární a kulturní materiály a ilustrace pro efektivní výuku. Kurz zdůrazňuje elektronická média, televize, rozhlas, internet a jejich užitečný obsah, protože se týkají výuky čínské výslovnosti, psaného systému, porozumění poslechu, psaní, gramatiky a kultury. Kredity: 3 Kontrastní analýza a analýza chyb Cílem kurzu je vytvořit studenty, kteří chápou faktory spojené s komunikací ve dvou jazycích; kteří mají povědomí o různých úrovních významu v textu, kteří mohou toto vědomí využít k hodnocení zdrojových textů a jejich vlastních překladů; kteří mají znalosti o základních otázkách týkajících se překladu jako povolání; a kteří vědí něco z nejnovějších prostředků informačních technologií pro překladatele. Pomůže studentům také zkoumat texty a analyzovat jazykové a společensko-jazykové otázky, které jsou základem komunikace. Zápočet: 3 Základy metodiky výuky, hodnocení a prostředí pro výuku jazyků Studenti se seznámí s metodami výuky, včetně skupinových strategií a diferenciační instrukce pro různé typy dospělých studentů. Důraz na metodologii by měl být kladen na učení založené na úkolech a obsahu. Posouzení bude zahrnovat základní pojmy a otázky hodnocení, rozmanitost hodnocení a vhodné využití hodnocení podle prostředí učení, požadovaných výstupů a klientely. Vzhledem k tomu, že celkový úspěch bude pravděpodobně určen schopností klientů plnit úkoly v jejich pracovním prostředí, musí být kandidáti na TCFL připraveni speciálně pro provedení hodnocení na základě úkolů. Zápočet: 3 Interkulturní komunikace pro výuku čínštiny jako cizího jazyka Cílem předmětu je poskytnout obecný úvod k klíčovým teoriím oblasti interkulturní komunikace a aplikacím pro čínské instruktory pracující v ohnisku mezinárodních setkání, což je nezbytné pro studenty, kteří chtějí pracovat v mezikulturním prostředí. Zápočet: 3 Úvod do americké kultury, jazyka a vzdělávacího systému Tento kurz vám poskytne hluboké porozumění a zkušenosti z praxe z prostředí USA, z něhož budou pravděpodobně pocházet mnozí z jejich budoucích klientů. Studenti budou zkoumat různé aspekty rozmanitosti, včetně jazykové rozmanitosti v USA, stejně jako společné rysy nalezené v americké zkušenosti. Zvláštní pozornost bude věnována postojům k jazyku a vzdělání v USA Zápočet: 3 Profesní angličtina pro výuku cizích jazyků Je navržen tak, aby seznámil studenty s různými jazykovými rejstříky používanými na různých pracovištích, z nichž budou studenti CSL / CFL pravděpodobně přijati. Tento aplikovaný kurz jazykové pedagogiky také zkoumá problémy, které s největší pravděpodobností narušují nebo podporují úspěšné učení čínštiny, jako je získání čínské pravopisné gramotnosti, porozumění a mluvení tónového jazyka a dostupnost mobilních elektronických zařízení pro jazykovou praxi. Studenti by rozdělili hodiny mezi formální výuku / diskuzi a nastavení pracoviště. Kromě konkrétního užívání jazyka by se studenti dozvěděli o kultuře pracovních prostředí v USA Zápočet: 4 Získávání druhého jazyka a výuka cizích jazyků Tento kurz poskytuje přehled současných teoretických a praktických otázek týkajících se získávání druhého jazyka z interdisciplinárního hlediska, vycházející z práce v oblasti teoretické lingvistiky, psycholingvistiky, neurolinguistiky, kognitivní vědy a sociolingvistiky. Zvláštní pozornost bude věnována důsledkům výzkumu v těchto oborech a jejich využití při výuce jazyků. Sémantické a pragmatické aspekty čínštiny Cílem předmětu je systematické seznámení se základními pojmy, teoriemi, výzkumnými metodami a hlavními poznatky v čínských sémantických a pragmatických studiích a snahou o ilustraci aplikovaného potenciálu těchto studií. Rovněž jsou popsány vztahy mezi formou a funkcí, významem a použitím, jazykem a poznáním. Syntaktické struktury a rétorické vzory čínštiny Tento kurz představuje základní pojmy a přístupy ke studiu čínské syntaxe a rétoriky s důrazem na pedagogický přístup, který má představit a učit tento materiál jako cizí jazyk. Zápočet: 3 Výuka čínštiny jako cizího jazyka prostřednictvím literatury Tento předmět zavádí potenciální učitele čínského jazyka k používání literárních textů ve výuce čínštiny jako cizího jazyka. Předmět nejprve uvádí úvod do čínské literatury ze západní perspektivy; a to základní otázky a přístupy, které tvoří základ pro čtení čínské literatury v západních zemích. To je základ pro zkoumání toho, jak se literatura hodí do čínské jazykové pedagogiky. Poté předmět pokrývá celou řadu konkrétních témat, které ukazují, jak lze literaturu využít jako pedagogický doplněk ve výuce psaných i mluvených čínštiny. Nakonec budou studenti požádáni, aby provedli nezávislé projekty modelující využití literatury v pedagogice. Zápočet: 2 Výuka Číňana pro specifické účely Tento kurz se zaměřuje na výuku, učení a používání čínštiny pro akademické a profesní účely, se zvláštním důrazem na podnikání a vzdělávání. Čínština je nyní jedním z nejrozšířenějších jazyků pro mezinárodní komunikaci v oblasti obchodu a vzdělávání. V důsledku toho je mnoho učitelů TCFL povinen vyučovat čínštinu dospělým, ať už se připravuje na vysokoškolské studium nebo na pracovní účely. Tento kurz se zaměřuje na klíčová témata v této oblasti, jako je výuka CSP, analýza potřeb, návrh a hodnocení materiálů, analýza žánrů a akademické psaní. Zápočet: 3 Jazyková praxe na pracovišti Jako vrcholný / vrcholný kurz by studenti vyučovali čínské a americké dobrovolníky v různých prostředích. Studenti se pravidelně scházejí s vedoucím fakulty. Studenti by přezkoumali metodiku výuky s instruktorem, který by prováděl evaluační návštěvy na místě. Samostatná, klientská a fakultní poradkyně-hodnocení by byla ústřední pro celkové hodnocení studenta. Zápočet: 3
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Mezinárodní mistr výuky angličtiny
- Halifax Regional Municipality, Kanada
MA ve vzdělávání s TESOL
- Lincoln, Spojené království
Master v oboru výuka a výuka angličtiny jako cizí/druhý jazyk
- Tarragona, Španělsko