Mistr ve vzdělávací technologii
University of San Francisco - School of Education
Klíčová informace
Umístění kampusu
San Francisco, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 1 130 / per credit *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* na úvěr.
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Náš magisterský program je určen pedagogům, kteří jsou nadšení z potenciálních technologických nabídek pro zvýšení zapojení studentů a učení. Naši studenti chtějí rozšířit své dovednosti pro implementaci relevantních aktivit podporovaných technologií ve vlastním učebním prostředí.
Praktická kvalita programu Vzdělávací technologie se zabývá rozdílem mezi porozuměním funkčnosti technologie a znalostí toho, jak může být vyučována studentům. Přesněji řečeno, není to jen důvod, proč byste použili technologii, ale jak by to mohlo být strategicky provedeno.
Naši absolventi budou připraveni:
- Optimalizujte využívání aktivních učebních technik pomocí příslušných technologických nástrojů.
- Vezměte si stávající učební osnovy a přeměňte je pro současné studentské publikum.
- Navrhněte a vyučujte online, hybridní nebo kombinované kurzy.
- Podělte se s kolegy jako trenér pro peer technologii.
Podrobnosti o programu
Program magisterského studijního programu je určen pro pracovníky, kteří se zajímají o tvůrčí průzkum a praktické využití digitálních technologií.
Zaměřujeme se vždy na to, že studentům poskytneme nástroje a strategie, které mohou okamžitě využít ve vlastním učebním prostředí. Také chápeme, že každá škola má různé druhy a množství zdrojů, a proto zkoumáme širokou škálu technologických nástrojů s důrazem na levné nebo volné zdroje.
Program bude přínosný pro učitele jak v K-12 tak post-sekundárním prostředí, vzdělávacích vedoucích, vzdělávacích a technologických specialistů, vývojáři softwaru, firemní školitelé a další, kteří se zajímají o průnik digitálních technologií a vzdělávání.
Program vzdělávacích technologií USF vám nabízí pět silných způsobů, jak zvýšit vaši pedagogickou sadu nástrojů a zvýšit váš dopad na budoucí studenty. Zadejte jako důvtipný instruktor, pracujte tvrdě a nechte jako:
- Digitální vůdce
- Digitální vypravěč
- Digitální pedagog
- Digitální návrhář
- Agent digitální změny
Struktura kurikula
Kurikulum se zaměřuje na náročné využívání technologických nástrojů ke zvýšení zapojení studentů, motivace a aktivního učení.
Kandidáti na magisterské oddělení jsou povzbuzováni, aby využili svého učení pro okamžitou použitelnost; studijní programy vyžadují, aby studenti aplikovali nové dovednosti na potřeby specifické pro danou disciplínu.
Program Vzdělávací technologie pomáhá pedagogům:
- Aplikujte vzdělávací praktiky s vylepšenou technologií v učebně a mimo ni.
- Připravte se, abyste se vyvíjeli s rychle se měnícími vzdělávacími a technologickými krajinami.
- Pochopit strukturu a funkci systémů vzdělávacích technologií.
Konečným hodnocením tohoto magisterského studijního programu je portfoliová webová stránka, která může sloužit jako platforma pro sdílení a spolupráci s dalšími pedagogy, stejně jako elektronický životopis pro ty, kteří chtějí pokročit v jejich kariéře.
Dodání programu
Třídy se setkávají s vyučovacími víkendy, což je alternativní víkendový plán, který se týká přibližně dvou víkendů měsíčně, aby se ubytovali dospělí studenti, z nichž většina má zaměstnání na plný úvazek a další povinnosti. Program Vzdělávací technologie je navržen tak, aby byl dokončen v pěti semestrech (dva roky) včetně léta. Chcete-li dokončit tuto časovou osu, můžete plánovat absolvování dvou kurzů za semestr.
Kurzy
Kurzy jsou organizovány do pěti doplňkových dua. Studenti obvykle absolvují každý semestr dva semestry po dobu pěti semestrů.
Popisy kurzů
DTTL 614: Navigace v rozdělení: Digitální vedení - Líbí se nebo ne, rychlý vývoj technologie vytvořil řadu rozdělení: těch, kteří mají přístup a ti bez; ti, kteří jsou spokojeni s technologií a ti, kteří nejsou; kteří mají rádi integraci do své práce a ti, kteří jsou spokojeni s nástroji, které vždy používali. Navigace tohoto rozdílu může být náročná a odměna. V tomto kurzu zkoumáme, jak mohou digitální technologie pomoci řešit klíčové pedagogické problémy a vytvářet příležitosti pro nové efektivní pedagogické postupy. Začínáme cestou zkoumání toho, co znamená digitální technologie pro transformaci akademického prostředí.
DTTL 602: Digital Leadership Lab - Digitální technologie nejen otevírají příležitosti; vyvolávají také nové problémy a problémy. V tomto počátečním laboratorním kurzu zkoumáme, jak efektivně a eticky vytvořit záměrnou digitální přítomnost ve vašem učebním prostředí a širší profesionální komunitě. Podíváme se také na to, jak naučit naše studenty podobné dovednosti odpovídající věku. Nakonec se potýkáme se systémovými nespravedlnostmi, které mohou digitální technologie odhalovat a zprostředkovávat.
DTTL 603: Vyrobeno pro Stick: Vyučování s mozkem na mysli - Tento kurz zkoumá výzkumné postupy, které drží vynikající slib pro zachycení pozornosti žáka, zlepšení retence a posílení integrace znalostí. Tuto oblast prozkoumáme pomocí objektivu digitálních výukových příběhů. Budeme používat šest principů bratrů Heath: jednoduché, nečekané, konkrétní, důvěryhodné, emocionální a příběhy jako odrazový můstek prozkoumat využití digitálních příběhů ve vzdělávání.
DTTL 604: Digitální rozhovor o příbězích - Cílem tohoto kurzu je seznámit se základy dobrého příběhu v digitálním formátu. Dostanete své ruce špinavé esencí výroby zvuku: záznam, editace, míchání a sdílení. Začínáme tím, že identifikujeme koncepty, které se dají zviditelnit zvukovým prezentacím, přecházejí na storyboarding a celý proces tvorby. Kurz vás také seznámí se silou koncepčních map a vizuálních modelů. Naučíte se kombinovat zvuk s vizuálními modely, abyste vytvořili efektivní integrované zkušenosti s učením.
DTTL 605: Multimediální učení - v učení multimédií zkoumáme úvahy o formálních a funkčních rozhodnutích, které děláme s instruktážními materiály. Odpovídáme na otázky, proč některý obsah a prezentace "fungují", zatímco jiné jsou ploché. Jsme vedeni v naší zkoušce výzkumem založeným specifikem teorie kognitivního zatížení a principů multimediálního učení. Výzkum těchto jevů demonstruje způsoby, jakými mohou jednoduché změny v digitálních produktech a prezentacích výrazně zvýšit učení studentů. Během kurzu zkoumáme teorii, aplikujeme naše znalosti na analýzu stávajících učebních zdrojů a nakonec vytvoříme nové vlastní materiály.
DTTL 606: Mediální laboratoř - Prozkoumáme svět vizuální komunikace: od statických snímků až po video, až po specializované řemeslo pro screencasty. V tomto kurzu se naučíte hlubší uplatnění principů multimediálního učení, které vytvoří efektivní vizuální učení. První část kurzu se zaměřuje na efektivní výukové obrázky všeho druhu od infografiky po efektivní využití fotografických obrazů. Druhá část kurzu zkoumá, jak efektivně a efektivně vyvíjet video-learningové zkušenosti. Zanecháte kurz dobře vybaveným k tomu, abyste vytvořili flipped nebo on-line učení zkušenosti, které využívají nejlepší v vizuální komunikační techniky.
DTTL 607: Vzory výuky - všichni jsme slyšeli maximum, že "dobrá výuka je dobrá výuka." Ale jak se mění předpoklady pedagogiky, když naše učebny už nevypadají tak, jako tomu bylo před dvaceti lety? V učebních vzorcích zkoumáme, jak přizpůsobit a aplikovat osvědčené postupy tvorby kurikula do učeben ve 21. století. Zaměřujeme se na efektivní techniky pro zvyšování angažovanosti, návrh autentického hodnocení, vyvolání smysluplné spolupráce a rozlišování instrukcí pro 1: 1, převrácené, smíšené a on-line kurzy.
DTTL 608: Design Lab - ve výukových návrzích jste vyvinuli návrh plánu pro úplné přepracování jednoho kurzu nebo jedné hloubkové jednotky. V Design Lab nyní transformujete svůj plán do živého, dýchajícího a připraveného učebního plánu, a to podle pětistupňového procesu Design Thinking, který používá Stanfordova d.school. Tento kurz čerpá z dovedností zdokonalených ve vašich předchozích laboratorních kurzech a poskytuje příležitost pro vás záměrně přizpůsobit svůj technologický repertoár vzdělávacím cílům.
DTTL 609: Změňte svět z tohoto světa - Jako absolvent programu DTTL máte jistotu, že budete čelit výzvám, které vás vyzývají k tomu, aby vaše učení začalo pracovat a vedlo s úmyslem. V tomto kurzu založeném na projektu spolupracujete s malým projekčním týmem na bohatém projektu zaměřeném na poskytování služeb, který reaguje na skutečnou vzdělávací potřebu vzdělávací instituce nebo skupiny, která je nedostatečně poskytována. Také zkoumáme způsoby, jakými mohou digitální nástroje a virtuální spolupráce zvýšit zkušenosti z výuky založené na projektech a službách mimo tradiční učebny.
DTTL 610: Capstone Lab - V tomto praktickém kulminujícím kurzu se soustředíme na to, jak syntetizovat všechny vaše předchozí práce do jedné krásné profesionální webové stránky, kterou můžete použít jako základ pro Vaši profesionální přítomnost v příštích letech. Naučíte se základy kódování webových stránek, které každý pedagog potřebuje k rozvoji citlivých webových stránek přátelských k mobilním telefonům. Odraz na portfoliu vašich webových stránek vám pomůže zjistit, jak mohou být projekty založené na portfoliu použity a usnadněny v rámci současné třídy.
Výsledky učení
Program magisterského vzdělávacího programu má sedm programových výsledků.
Po dokončení magisterského studia ve vzdělávací technologii budou studenti schopni:
- Prokázat teoretickou znalost obsahu digitálních pedagogických postupů.
- Vyčistěte a udržujte příslušné materiály pro sdílení s vzdělávacími komunitami.
- Vytvořte účelný digitální mediální výkres z výzkumu designu a instruktážního využití multimédií.
- Zamyslete se nad praxí, abyste zvýšili pedagogiku, vyvíjeli se jako odborníci a zlepšili výsledky žáka.
- Reagovat na systematické učení, kulturní a přístupové nerovnosti prostřednictvím digitální pedagogiky.
- Spojte se s různými profesionály a digitálními komunitami v relevantním, autentickém a efektivním způsobu.
- Přispějte smysluplně ke vzdělání.
Osnovy
Podrobnosti o programu
Program magisterského studijního programu je určen pro pracovníky, kteří se zajímají o tvůrčí průzkum a praktické využití digitálních technologií.
Zaměřujeme se vždy na to, že studentům poskytneme nástroje a strategie, které mohou okamžitě využít ve vlastním učebním prostředí. Také chápeme, že každá škola má různé druhy a množství zdrojů, a proto zkoumáme širokou škálu technologických nástrojů s důrazem na levné nebo volné zdroje.
Program bude přínosný pro učitele jak v K-12 tak post-sekundárním prostředí, vzdělávacích vedoucích, vzdělávacích a technologických specialistů, vývojáři softwaru, firemní školitelé a další, kteří se zajímají o průnik digitálních technologií a vzdělávání.
Program vzdělávacích technologií USF vám nabízí pět silných způsobů, jak zvýšit vaši pedagogickou sadu nástrojů a zvýšit váš dopad na budoucí studenty. Zadejte jako důvtipný instruktor, pracujte tvrdě a nechte jako:
- Digitální vůdce
- Digitální vypravěč
- Digitální pedagog
- Digitální návrhář
- Agent digitální změny
Struktura kurikula
Kurikulum se zaměřuje na náročné využívání technologických nástrojů ke zvýšení zapojení studentů, motivace a aktivního učení.
Kandidáti na magisterské oddělení jsou povzbuzováni, aby využili svého učení pro okamžitou použitelnost; studijní programy vyžadují, aby studenti aplikovali nové dovednosti na potřeby specifické pro danou disciplínu.
Program Vzdělávací technologie pomáhá pedagogům:
- Aplikujte vzdělávací praktiky s vylepšenou technologií v učebně a mimo ni.
- Připravte se, abyste se vyvíjeli s rychle se měnícími vzdělávacími a technologickými krajinami.
- Pochopit strukturu a funkci systémů vzdělávacích technologií.
Konečným hodnocením tohoto magisterského studijního programu je portfoliová webová stránka, která může sloužit jako platforma pro sdílení a spolupráci s dalšími pedagogy, stejně jako elektronický životopis pro ty, kteří chtějí pokročit v jejich kariéře.
Dodání programu
Třídy se setkávají s vyučovacími víkendy, což je alternativní víkendový plán, který se týká přibližně dvou víkendů měsíčně, aby se ubytovali dospělí studenti, z nichž většina má zaměstnání na plný úvazek a další povinnosti. Program Vzdělávací technologie je navržen tak, aby byl dokončen v pěti semestrech (dva roky) včetně léta. Chcete-li dokončit tuto časovou osu, můžete plánovat absolvování dvou kurzů za semestr.
Kurzy
Kurzy jsou organizovány do pěti doplňkových dua. Studenti obvykle absolvují každý semestr dva semestry po dobu pěti semestrů.
Popisy kurzů
DTTL 614: Navigating the Divide: Digital Leadership – Ať se vám to líbí nebo ne, rychlý rozvoj technologií vytvořil řadu předělů: ti, kteří mají přístup, a ti, kteří nemají; ti, kterým technologie vyhovuje, a ti, kteří ne; ti, kteří rádi integrují technologie do své práce, a ti, kteří jsou spokojeni s nástroji, které vždy používali. Procházení tohoto rozdělení může být náročné i obohacující. V tomto kurzu prozkoumáme, jak mohou digitální technologie pomoci vyřešit klíčové pedagogické problémy a také vytvořit příležitosti pro nové efektivní pedagogické postupy. Začínáme cestu zkoumání toho, co digitální technologie znamenají pro transformaci akademického prostředí.
DTTL 602: Digital Leadership Lab – Digitální technologie neotvírají jen příležitosti; přinášejí také nové problémy a výzvy. V tomto úvodním laboratorním kurzu prozkoumáme, jak efektivně a eticky vytvořit záměrnou digitální přítomnost ve vašem vzdělávacím prostředí a v širší odborné komunitě. Zkoumáme také, jak naučit naše studenty podobným dovednostem odpovídajícím jejich věku. Nakonec se potýkáme se systémovými nespravedlnostmi, které digitální technologie mohou odhalit a také zprostředkovat.
DTTL 603: Made to Stick: Teaching with the Brain in Mind – Tento kurz zkoumá postupy založené na výzkumu, které jsou skvělým příslibem pro upoutání pozornosti studentů, zlepšení udržení a posílení integrace znalostí. Prozkoumáme tuto oblast optikou vyprávění o digitálním učení. Použijeme šest principů bratří Heathů: jednoduché, nečekané, konkrétní, věrohodné, emotivní a příběhy jako odrazový můstek k prozkoumání využití digitálních narativů ve vzdělávání.
DTTL 604: Digital Storytelling Lab – Účelem tohoto kurzu je seznámit vás se základy dobrého vzdělávacího vyprávění příběhů v digitálním formátu. Zašpiníte si ruce od podstaty zvukové produkce: nahrávání, úpravy, mixování a sdílení. Začneme identifikací konceptů, které se hodí pro zvukové prezentace, přejdeme k storyboardingu a kompletnímu procesu tvorby. Kurz vám také představí sílu pojmových map a vizuálních modelů. Naučíte se, jak kombinovat audio s vizuálními modely, abyste vytvořili efektivní integrované vzdělávací zážitky.
DTTL 605: Multimediální výuka – V multimediální výuce zkoumáme důvody rozhodnutí o formě a funkci, která činíme, pomocí výukových materiálů. Odpovídáme na otázky, proč některý obsah a prezentace „fungují“, zatímco jiné padají. Při našem zkoumání se řídíme specifiky založenými na výzkumu za teorií kognitivní zátěže a principy multimediálního učení. Výzkum, který stojí za těmito jevy, ukazuje způsoby, jak jednoduché změny v digitálních produktech a prezentacích mohou výrazně zlepšit učení studentů. Během kurzu prozkoumáme teorii, aplikujeme naše znalosti na analýzu existujících učebních zdrojů a nakonec vytvoříme nové vlastní materiály.
DTTL 606: Media Lab – Prozkoumáváme svět vizuální komunikace: od statických obrázků přes video až po specializované umění screencastů. V tomto kurzu se naučíte hlouběji aplikovat principy multimediálního učení, abyste vytvořili efektivní vizuální vzdělávací zážitky. První část kurzu je zaměřena na efektní výukové obrázky všeho druhu od infografiky až po efektivní využití fotografických obrázků. Druhá část kurzu se zabývá tím, jak efektivně a efektivně rozvíjet výukové zkušenosti založené na videu. Z kurzu odejdete dobře vybaveni, abyste mohli vytvářet převrácené nebo online vzdělávací zkušenosti, které využívají to nejlepší z technik vizuální komunikace.
DTTL 607: Návrhy učení – Všichni jsme slyšeli zásadu, že „dobré vyučování je dobré vyučování“. Jak se ale změní předpisy pedagogiky, když naše třídy už nevypadají jako před dvaceti lety? V části Learning Designs zkoumáme, jak přizpůsobit a aplikovat osvědčené postupy navrhování osnov ve třídách 21. století. Zaměřujeme se na efektivní techniky pro zvýšení zapojení, navrhování autentického hodnocení, podněcování smysluplné spolupráce a rozlišování výuky pro 1:1, překlápěcí, smíšené a online kurzy.
DTTL 608: Design Lab – V Learning Designs jste vyvinuli navrhovaný plán pro kompletní přepracování jednoho kurzu nebo jedné hloubkové jednotky. V Design Lab nyní přeměníte svůj plán na živý, dýchající a připravený učební plán tím, že budete postupovat v pěti krocích procesu Design Thinking, který používá Stanfordova d.school. Tento kurz čerpá z dovedností získaných ve vašich předchozích laboratorních kurzech a poskytuje vám příležitost záměrně sladit svůj technologický repertoár s učebními cíli.
DTTL 609: Změňte svět odsud – Jako absolvent programu DTTL jistě budete čelit výzvám, které vás vyzývají, abyste své učení uvedli do praxe a vedli s určitým cílem. V tomto projektovém kurzu spolupracujete s malým návrhářským týmem na bohatém projektu servisního vzdělávání, abyste reagovali na skutečnou vzdělávací potřebu vzdělávací instituce nebo skupiny s nedostatečnými službami. Zkoumáme také způsoby, jakými mohou digitální nástroje a virtuální spolupráce zlepšit výuku založenou na projektech a službách mimo tradiční třídu.
DTTL 610: Capstone Lab – V tomto praktickém vyvrcholujícím kurzu se soustředíme na to, jak syntetizovat veškerou vaši předchozí práci do jedné krásné profesionální webové stránky, kterou můžete používat jako základ své profesionální přítomnosti v nadcházejících letech. Naučíte se základy webového kódování, které potřebuje každý pedagog k vývoji svižných, pro mobily vhodných a responzivních webových stránek. Zamyšlení nad portfoliem vašich webových stránek vám pomůže zjistit, jak lze projekty založené na portfoliu používat a usnadňovat v současné třídě.
Výsledek programu
Výsledky učení
Program magisterského vzdělávacího programu má sedm programových výsledků.
Po dokončení magisterského studia ve vzdělávací technologii budou studenti schopni:
- Prokázat teoretickou znalost obsahu digitálních pedagogických postupů.
- Vyčistěte a udržujte příslušné materiály pro sdílení s vzdělávacími komunitami.
- Vytvořte účelný digitální mediální výkres z výzkumu designu a instruktážního využití multimédií.
- Zamyslete se nad praxí, abyste zvýšili pedagogiku, vyvíjeli se jako odborníci a zlepšili výsledky žáka.
- Reagovat na systematické učení, kulturní a přístupové nerovnosti prostřednictvím digitální pedagogiky.
- Spojte se s různými profesionály a digitálními komunitami v relevantním, autentickém a efektivním způsobu.
- Přispějte smysluplně ke vzdělání.
Galerie
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Magisterský studijní program ve vzdělávání a učení
- Turku, Finsko
MSc ve výuce, vývoji a hodnocení
- Syracuse, Spojené státy americké
MA vzdělání
- Lincoln, Spojené království