Mistr ve fotografii
Raffles Milan - International Fashion and Design School
Klíčová informace
Umístění kampusu
Milan, Itálie
Jazyky
Angličtina, Italština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
10 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 21 000 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Evropská unie a ESVO: 21 000 EUR a mimoevropská unie: 26 000 EUR
Úvod
Deset úžasných měsíců s mezinárodně uznávanými lektory. Jednou za život příležitost učit se přímo od protagonistů. Raffles Milano Masters: konečně to někoho napadlo.
Proč?
Fotografie znamená poskytnout užitečný a zajímavý model světa, který nám pomáhá milovat realitu tím, že o ní mluvíme. Být fotografem už dávno není řemeslo. Digitální technologie ho nutí zbavit se posedlosti touto technikou ve prospěch myšlení, které stále více souvisí se schopností vidět, interpretovat a vyprávět.
Lektoři a agentury, se kterými budete studovat
Učit se přímo od praktiků je nejlepší způsob, jak získat nejpokročilejší vize a metody u zdroje. Na rozdíl od konvenčních mistrů přinášejí Raffles Milano Masters praktické znalosti přímo do přednáškového sálu, přičemž řečnický pult v průběhu deseti měsíců obsadí deset předních odborníků na trhu.
- Claudio Composti
- Agentura Leica
- Toni Torimbert
- I:D: Gloria Maria Cappelletti
- Matyáš Harder
- Erik Kessels
Potvrzení
Pro kvalitu a efektivitu svého didaktického modelu byl tento magisterský kurz schválen:
Tomboly mluví
Každé pondělí večer v 18:30 zve Raffles Milano studenty, aby se setkali s velkou postavou na scéně designu, stylu a kultury projektu. Přímé naslouchání příběhům a nápadům, které ovlivňují trh a činí naši mysl progresivnější, je skvělou příležitostí k integraci akademických programů.
Galerie
Osnovy
Při práci bok po boku s profesionály, kteří vedou na dnešním trhu, naši studenti plně chápou nové přístupy k navrhování identity, reportáží, reklamních kampaní a firemní komunikace. Tento magisterský program se zaměřuje na hmatatelné zkušenosti se skutečnými úkoly navrženými firmami a institucemi. Důležitá část kurikula je věnována tomu, jak funguje trh sběratelství, vydavatelství a výtvarného umění. Dělá to sestavením osobního portfolia, což je první krok k navázání vztahů s mezinárodními galeriemi a kurátory.
Témata
- Kontext italské a mezinárodní fotografie
- Sběratelství a výtvarné umění
- Kreativita a designový proces ve fotografii
- Reklama a firemní komunikace
- Krása a portrétování
- Krajina a architektura
- Zaměřte se na vyprávění
- Pořádání a kurátorství výstav a akcí
- Sestavení portfolia
- Digitální technologie pro kreativitu