Mistr v řízení projektů
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Klíčová informace
Umístění kampusu
Barcelona, Španělsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
11 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 24 700 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
18 Jan 2025
* Zápisné 4.000 € školné 20.300 €
Úvod
Master in Design Management kombinuje citlivost a metodologii designu se strategiemi vytváření přidané hodnoty na trhu a se strategiemi řízení, aby se zefektivnily inovační procesy organizace.
V dnešním světě je design klíčovým strategickým nástrojem, pokud jde o inovace a změny (zahrnující organizace, společnost, technologie, podnikání ...), díky svému potenciálu nabídnout společná kreativní řešení, která současně uspokojí potřeby značky, trhu, a společnost studováním uživatelů a jejich potřeb. Je proto důležité, aby designéři na jedné straně pochopili obchodní realitu, pokud mají hrát aktivní roli v podniku a v jejich okolí. Na druhou stranu, vedoucí společnosti mají prospěch z pochopení potenciálu designu v procesu vytváření přidané hodnoty.
Tento kurz povzbuzuje své odborníky, aby používali specifické, agilní a inovativní metodiky pro vývoj reálných projektů pro skutečné společnosti, a tak podporovali kulturu inovací a experimentování. Kurz zahrnuje kromě rozhovorů, konferencí a workshopů také dvě cesty do měst po celé Evropě, jako je Amsterdam nebo Ženeva, které končí závěrečným osobním výzkumným projektem.
Cíle
Cílem tohoto intenzivního programu je poskytnout studentům potřebné teoretické a praktické znalosti a nástroje a zkušenosti, aby se stali profesionály v oblasti řízení designu.
- Umožněte profesionálům z oblasti designu, marketingu, inženýrství a podnikového managementu překonat disciplinární hranice, aby se z nich stali klíčové faktory úspěchu organizace.
- Rozvíjet se do vůdců schopných kombinovat kreativitu, manažerské dovednosti a podnikatelské myšlení v rámci omezení Business reality.
- Pomáhá projektantům a ostatním projektantům pochopit, jak může řízení projektů přispět k vytváření udržitelné hodnoty v podnikovém prostředí.
- Nápověda designérů se stává vedoucím designu, vedoucí designu se stávají vedoucím designu a vedoucí konstruktérů se stávají vedoucími inovací v budoucnu.
- Poskytněte studentům nástroje pro návrh a správu podnikání, které jim umožní stát se silnými klíčovými přispěvateli v řetězci vytváření hodnot, v podnikovém prostředí nebo jako nezávislí odborníci.
- Rozvíjet dovednosti v používání poskytovaných nástrojů. Studenti budou schopni identifikovat vhodné použití těchto nástrojů k vyvážení akademických a praktických znalostí, efektivnosti komunikace a schopnosti posoudit potřebné kompromisy při řešení skutečných obchodních problémů.
- Rozšiřte roli a schopnosti studenta při práci s inovačními týmy.
- Podporujte kritické myšlení, aby studenti mohli být aktivními občany naší globální společnosti
Metodologie
Na IED Barcelona Design Management vyučuje fakultní skupina praktiků z oboru Design
Na základě metodiky učení se praxí studenti neustále vyvíjejí relevantní projekty v týmech. Získané poznatky a kompetence budou aplikovány na průřezový projekt reálného průmyslu spolu s programem. Studenti Design Management Master jsou hostováni ve vyhrazené učebně, což je prostor, který se proměňuje v inovativní designové studio, kde studenti experimentují s novými nástroji a znalostmi s vedením fakulty. Malé skupiny studentů ve třídě usnadňují aplikaci této praktické metodiky.
Správní pracovníci s největší pravděpodobností nebudou muset sami podrobně navrhnout, ale musí být schopni velmi jasně sdělit své koncepce buď podnikatelskému personálu nebo projektovému týmu za účelem dosažení požadovaných výsledků. Proto se studenti učí velmi různorodou sadu nástrojů, vycvičit své dovednosti na úroveň, kde mohou dobře komunikovat a ztrácejí strach, aby diskutovali na úrovni náčrtu nebo prostřednictvím videa.
S cílem vytvořit synergie mezi futures odborníky, některé průřezové aktivity jsou drženy pro výměnu znalostí se studenty různých programů. To je také součástí filozofie IED.
Projekt osobního výzkumu
Osobní výzkumný projekt je jedinou nejdůležitější částí písemné práce, kterou studenti uskuteční během svého výzkumného studijního programu RSP. PRP je vrcholným mistrem a měl by prokázat, že student získal dovednosti, znalosti a analytické schopnosti.
Projekt je původním výzkumem zahrnujícím shromažďování primárních dat, jehož cílem je provést individuální práci, která splňuje požadavky uvedené v těchto pokynech, aby bylo dosaženo pokročilého stupně.
Cílem práce je následující:
- Identifikovat realizovatelný projekt v oblasti studenta.
- Stanovit jasně definované cíle a / nebo otázky, které mají být prozkoumány.
- Navrhnout a implementovat vhodnou metodiku (návrhový výzkum / proces).
- Rozumět pojetí přidané hodnoty (koncepce).
- Vytvoření plánu rozvoje podnikání na základě předchozí koncepce.
- Vytvoření proveditelných a konkrétních návrhů návrhu.
- Prokázat analytické dovednosti a vytvářet platná zjištění.
- Aplikovat teorii na praktickou realitu.
- Vypracovat v případě potřeby vhodné závěry a doporučení.
- Vypracovat dobře organizovaný a dobře napsaný závěrečný dokument a efektivní ústní prezentaci práce.
Stáž
Po ukončení výuky a prezentaci dvou reálných průmyslových projektů mají studenti možnost uplatnit a prokázat veškeré získané znalosti a dovednosti rozvíjené během tříměsíčního stáže.
Ve stejném období studenti pracují na své PRP, aby se mohli rozhodnout soustředit své vyšetřování na osobní projekt nebo je spojit s praxí.
Studentský profil
Velitel uznává a vítá studenty z řady zázemí v oblasti designu, managementu a teoretických oborů.
Návrháři všech oborů (grafický design, návrh výrobku a interiérový design), architekti, odborníci z oblasti obchodu a managementu, marketing a komunikace jsou vítáni, že se k programu připojí.
IED Barcelona strukturuje program flexibilním způsobem tak, aby přilákala studenty s různými specialitami az různých prostředí. Tím se studentům během kurzu vytvoří multidisciplinární prostředí pro rozvoj úplné vize prostřednictvím řízení designu.
Požadavky na přijetí
Pro vstup do procesu validace by všichni kandidáti měli předložit následující dokumentaci:
- 2 roky odborné praxe po ukončení vysokoškolského studia;
- Motivační dopis v angličtině a
- Životopis v angličtině uvádějící úroveň jazyků a
- počítačové dovednosti a
- Střední úroveň angličtiny odpovídající referátu TOEFL 550 nebo IELTS 6,5.
V případě, že nemáte kvalifikaci, bude nutné posoudit vaši úroveň prostřednictvím osobního rozhovoru nebo Skype rozhovoru
Pracovní příležitosti
Studenti, kteří využívají tento kurz, přidávají přidanou hodnotu své profesní zkušenosti v obchodních společnostech, designových studiích a strategických firmách, procvičují management designu v pozicích, jako jsou vedoucí oddělení designu, vedoucí značky, ředitelé designu, ředitelé inovací, návrháři služeb a návrháři strategie. Působí také jako manažeři a vedoucí pracovníci odpovědní za rozhodování o tom, jak se design používá v organizaci, ve společnostech, agenturách pro design a inovace, ale také ve vzdělávacích a vládních agenturách.
Manažeři designu se zabývají řídícími týmy, které mohou zahrnovat průmyslový design, grafický design, návrh služeb, návrh prostředí, identitu značky, módní design, návrh rozhraní, návrh interiéru, návrh zážitků, architekturu a inženýrství.
Exkurze
Chcete-li poskytnout studentům širší znalosti o nejmodernějším stavu trhu, jsou v kurikule kurzu naplánovány 2 výcviky v terénu. S vedením profesorů a koordinací studenti zkoumají různé trhy a profesionální kontexty v Evropě.
Každá Field Trip vezme studenty na 3 až 5 dní do evropských měst, aby si vyměnili znalosti v různých prostředích. Po těch dnech věnovaných akademickým činnostem mají studenti možnost sami město objevovat.
Koordinátor
Olivier Mache
Vystudoval architekturu na Národní univerzitě architektury v Grenoblu a magisterský titul v průmyslovém designu na IED Milano . Má bohaté zkušenosti s řízením návrhových strategií. Obhajuje přístup k designu založený na identitě značky a uživatel potřebuje, aby naplnil inovační strategie společnosti.
Ve skutečnosti je vedoucím designu a uživatelských zkušeností pro velkoformátový tisk Hewlett Packard a globální tiskovou jednotku 3D tisku. Svou kariéru zahájil architektonickými projekty pro bankovní sektor, poté produktovým designem v poradenských službách v různých odvětvích: sport (pro Salomon, Mavic, Julbo a Decathlon), budova (pro Airwell, Ideal-standard, Technal vyhrál Silver Equerre) Cena v Batimat 1994) a balení (za Yacco, Pampryl, který získal cenu za obal roku v roce 1995).
V roce 1996 je Olivier jmenován vedoucím průmyslového designu pro profesionální PC divizi pro HP a později v roce 2002 řídí konstrukční jednotku pro evropský marketing HP, aby pochopil trendy na trhu, očekávání zákazníků a odhalil příležitosti pro inovace produktů pro digitální fotoaparáty a spotřební tiskárny Kategorie. V roce 2006 se stal manažerem značky Design Design b'Twin značky Oxylane (Decathlon). Jeho tým každý den inovuje v oblasti identity značky, snadnosti použití a získává cenu IF Award a cenu Red Dot Award.
V roce 2010 Hewlett Packard připomněl Olivierovi Machemu, aby převzal směr designu a uživatelských zkušeností na světový trh velkoformátových tiskáren a 3D tiskáren. Od roku 2010 vede tým 50 designérů v Barceloně a Šanghaji.
Galerie
Ideální studenti
Magisterský program uznává a vítá studenty z různých prostředí v oblasti designu, managementu a teoretických oborů.
Do programu jsou vítáni designéři všech oborů (grafický design, produktový design a interiérový design), architekti, odborníci z oblasti obchodu a managementu, marketingu a komunikace.
IED Barcelona strukturuje program flexibilním způsobem tak, aby přilákala studenty s různými specialitami az různých prostředí. Tím se studentům během kurzu vytvoří multidisciplinární prostředí pro rozvoj úplné vize prostřednictvím řízení designu.
Přijímací řízení
Osnovy
Na IED Barcelona Design Management je vyučován fakultním sborem odborníků z Design & Business prostřednictvím ponoření a procvičování různých inovačních a strategických metodologií, analýzy případových studií a realizace skutečného průmyslového projektu zadaného buď nadnárodními konkurenčními společnostmi. v globální ekonomice nebo místní společnosti soutěžící na mezinárodních trzích. Tento přístup usnadňuje školení v rozhodování a staví studenty do reálného kontextu pro inovace a experimentování.
V souladu s metodikou learning-by-doing studenti neustále vyvíjejí relevantní projekty v týmech. Získané poznatky a kompetence budou aplikovány na průřezový projekt reálného průmyslu spolu s programem. Studenti magisterského studia Design Management Master jsou umístěni ve vyhrazené učebně, což je prostor, který se promění v inovativní designové studio, kde studenti pod vedením fakulty experimentují s novými nástroji a znalostmi. Malé skupiny studentů ve třídě usnadňují aplikaci této praktické metodologie.
Designoví manažeři s největší pravděpodobností nebudou muset navrhovat do detailů sami, ale musí být schopni velmi jasně sdělit své koncepty, buď obchodnímu personálu nebo konstrukčnímu týmu, aby dosáhli požadovaných výsledků. Proto se studenti učí velmi rozmanitou sadu nástrojů, aby trénovali své dovednosti na úroveň, kdy mohou dobře komunikovat a ztratit strach diskutovat na úrovni skic nebo prostřednictvím videa.
Pro vytvoření synergie mezi budoucími odborníky se konají některé průřezové aktivity pro výměnu znalostí se studenty různých programů. To je také součástí filozofie IED.
Projekt osobního výzkumu
Osobní výzkumný projekt je nejdůležitější písemnou prací, kterou studenti provádějí během svého studijního programu RSP Research. PRP je vyvrcholením magisterského studia a měl by prokázat, že student získal dovednosti, znalosti a analytické schopnosti.
Projekt je originálním výzkumem zahrnujícím sběr primárních dat, jehož cílem je provádět individuální práci, která splňuje požadavky uvedené v těchto pokynech, aby bylo možné dosáhnout úspěšného hodnocení.
Cílem práce je následující:
- Identifikovat realizovatelný projekt v oblasti studia studenta.
- Stanovit jasně definované cíle a / nebo otázky, které mají být prozkoumány.
- Navrhnout a implementovat vhodnou metodiku (návrhový výzkum / proces).
- Rozumět pojetí přidané hodnoty (koncepce).
- Vytvoření plánu rozvoje podnikání na základě předchozí koncepce.
- Vytvoření proveditelných a konkrétních návrhů návrhu.
- Prokázat analytické dovednosti a vytvářet platná zjištění.
- Aplikovat teorii na praktickou realitu.
- Vypracovat v případě potřeby vhodné závěry a doporučení.
- Vytvořit dobře organizovaný a dobře napsaný závěrečný dokument a efektivní ústní prezentaci práce.
Stáž
Po ukončení výuky a představení dvou skutečných průmyslových projektů mají studenti možnost realizovat a prokázat všechny získané znalosti a dovednosti na tříměsíční stáži.
Ve stejném období studenti pracují na své PRP, aby se mohli rozhodnout soustředit své vyšetřování na osobní projekt nebo je spojit s praxí.
Výsledek programu
Tento intenzivní program si klade za cíl poskytnout studentům potřebné teoretické a praktické znalostní nástroje a zkušenosti, aby se stali profesionály Design Managementu.
- Umožněte profesionálům v oblasti designu, marketingu, inženýrství a obchodního managementu překonávat disciplinární hranice a stát se klíčovými hybateli úspěchu organizace.
- Vypracujte se na lídry schopné kombinovat kreativitu, manažerské dovednosti a podnikatelské myšlení v rámci omezení obchodní reality.
- Pomozte designérům i nedesignérům porozumět tomu, jak může řízení designu přispět k vytvoření udržitelné hodnoty v rámci podnikatelského prostředí.
- Nápověda designérů se stává vedoucím designu, vedoucí designu se stávají vedoucím designu a vedoucí konstruktérů se stávají vedoucími inovací v budoucnu.
- Poskytněte studentům nástroje pro návrh a řízení podniku, které jim umožní stát se významnými klíčovými přispěvateli v řetězci tvorby hodnot, v rámci podnikového prostředí nebo jako nezávislí profesionálové.
- Rozvíjejte dovednosti v používání poskytovaných nástrojů. Studenti budou schopni identifikovat vhodné použití těchto nástrojů k vyvážení akademických a praktických znalostí, efektivnosti v komunikaci a schopnosti vyhodnotit nezbytné kompromisy, když čelí skutečným obchodním výzvám.
- Rozšiřte role a schopnosti studenta při práci s inovačními týmy.
- Podporujte kritické myšlení, aby studenti mohli být aktivními občany naší globální společnosti
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Studenti, kteří využívají tento kurz, přidávají přidanou hodnotu své profesní zkušenosti v obchodních společnostech, designových studiích a strategických firmách, procvičují management designu v pozicích, jako jsou vedoucí oddělení designu, vedoucí značky, ředitelé designu, ředitelé inovací, návrháři služeb a návrháři strategie. Působí také jako manažeři a vedoucí pracovníci odpovědní za rozhodování o tom, jak se design používá v organizaci, ve společnostech, agenturách pro design a inovace, ale také ve vzdělávacích a vládních agenturách.
Manažeři designu se zabývají řídícími týmy, které mohou zahrnovat průmyslový design, grafický design, návrh služeb, návrh prostředí, identitu značky, módní design, návrh rozhraní, návrh interiéru, návrh zážitků, architekturu a inženýrství.
Exkurze
Aby studenti lépe porozuměli současnému stavu trhu, jsou v osnovách kurzu naplánovány 2 exkurze. S vedením profesorů a koordinací studenti zkoumají různé trhy a profesní kontexty v Evropě.
Každá exkurze zavede studenty na 3 až 5 dní do evropských měst, aby si vyměnili znalosti v různých prostředích. Po dnech věnovaných akademickým aktivitám mají studenti možnost objevovat město na vlastní pěst.