Mistr v řízení módní značky
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Klíčová informace
Umístění kampusu
Florence, Itálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
9 semestry
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 24 000
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
22 Nov 2024
Úvod
Pochopte a spravujte rovnováhu mezi kreativními a ekonomickými požadavky, které definují módní byznys.
Spojte svou vášeň pro módní značky s hlubokým porozuměním marketingovým procesům a pákám. Studujte vliv vizuální kultury a analyzujte spletitý vztah mezi módním průmyslem a současným uměním.
Vybudujte si metodické základy, které vám umožní rozvíjet a prezentovat efektivní strategie značky. Master in Fashion Brand Management kombinuje výzkum a praxi k simulaci reality módního průmyslu prostřednictvím přístupu orientovaného na design.
Studenti získají základní dovednosti a znalosti potřebné k vytvoření strategické komunikace a obchodních plánů prostřednictvím přednášek, příslušných kazuistik a workshopů. Studenti budou mít také možnost ponořit se do prestižních firemních návštěv a přijít do přímého kontaktu s řadou profesionálních osobností místní módní scény.
Galerie
Ideální studenti
Vzhledem k široké škále kulturních, manažerských a vizuálních aspektů brandingu je tento magisterský program otevřen všem studentům, kteří mají zájem o vstup do světa módy, s vášní pro značky jako společným jmenovatelem.
Kurz byl navržen tak, aby připravil studenty na kariéru v rolích Brand, Communication nebo Marketing Management. Dovednosti a kompetence získané v tomto.
program může být také zásadní, pokud studenti chtějí rozvíjet svou kariéru v oblasti strategie značky a poradenství.
Osnovy
Metodika a struktura
Magisterský program IED v oblasti Fashion Brand Management je založen na designu a projektově orientovaném přístupu, který vyvažuje teoretické studium s praktickými aplikacemi a dotýká se různých aspektů od sociologie imaginace až po módní operace.
Studenti projdou simulací marketingové strategie a naučí se navrhnout a prezentovat efektivní komunikační návrh. Týmová práce završí individuální studium, neboť magisterský program má za cíl připravit studenty na práci ve strukturovaných společnostech, které působí v globálním kontextu.
Závěrečný projekt kurzu umožní studentům obnovit vztah mezi klientem a poradenskou firmou a vyvinout profesionální strategii značky, která efektivně maximalizuje současnou výkonnost značky.
Výsledek programu
Odkaz a tradice města, jako je Florencie, a italská kultura jako celek přispívají k poskytování ideálního kontextu, kde může vzkvétat a vzkvétat obchod a nová renesance módního systému. V tomto inspirativním místě se uvolňuje kreativita mezinárodních studentů a učitelů z celého světa.
Úzká partnerství s některými z nejvýznamnějších a nejinovativnějších módních značek v Itálii a z celého světa vám umožní pracovat na skutečných projektech a dostat se do kontaktu s mnoha různými společnostmi a kreativními agenturami.
Kurzy magisterského programu IED jsou navrženy s ohledem na vývoj trhu a požadované dovednosti pro školení profesionálů, kteří jsou připraveni podniknout příslušné profesní dráhy. Podle údajů shromážděných v listopadu 2021 vstoupí 87 % studentů magisterského programu IED na trh práce rok po ukončení studia.