Mistr v současné tvorbě a kulturním průmyslu
University Of Limoges
Klíčová informace
Umístění kampusu
Limoges, Francie
Jazyky
Francouzština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2023
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Magisterský titul „Současná tvorba a kulturní průmysl“ (CCIC) se zrodil z bezprecedentní konvergence. Jeho vzdělávací tým sdružuje umělce, designéry, teoretiky umění a specialisty na mediální kultury. Výcvik je tedy založen na doplňkovosti různých disciplinárních přístupů. Do centra jejího projektu staví pochopení mechanismů specifických pro současnou tvorbu v médiích, od koncepce děl až po jejich oběh.
Předávané znalosti si kladou za cíl rozvíjet všestrannost a schopnost studentů zvládat historii, estetické kódy a způsoby komunikace specifické pro různá média masové kultury. Školení sleduje trojí vědecký, profesionální a kreativní cíl: na základě práce výzkumných laboratoří je jeho model navržen ve spojení s průmyslem designu, umění a médií a umožňuje vývoj teoretického projektu / praxe specifické pro každého studenta .
Školení umožní studentům situovat jejich tvůrčí praxi a profesní kariéru v kulturním průmyslu na základě porozumění politickým a estetickým problémům. Rozvoj osobního projektu založeného na kreativním a kritickém zkoumání je zde považován za základní součást pokročilé umělecké nebo profesionální praxe.
Návrh a psaní disertačních prací, poznámek - napsaných elegantně a správně, při respektování standardů prezentace produkujících audiovizuální dokumenty a umělecká zařízení (ve francouzštině a v živém cizím jazyce), bude představovat hlavní práci studentů. Tyto produkce budou založeny na přípravných pracích bibliografie a přezkoumání webových zdrojů a doplněny souhrnnými a pokrokovými prezentacemi, písemnými i ústními. Nabídnou studentům nástroje k vedení inovativních a kreativních iniciativ v oblasti kulturního průmyslu.
Cílové profese jsou různorodé: manažeři kulturních prostor, manažeři, organizátoři nebo animátoři akcí, kulturní politika v muzeích nebo společnostech, asistenti produkce, vedoucí projektů (průmysl, vydavatelství, média), novináři, asistenti a další; Konzultanti v oblasti komunikace, tiskoví referenti, atašé, redakční asistenti a vedoucí pracovníci, asistenti reklamních a marketingových agentur.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Magistr v mezikulturních setkáních
- Helsinki, Finsko
Magistr v kulturní a sociální antropologii
- Riga, Lotyšsko
Master International Design Strategy / Brazil Studio
- Nantes, Francie
- São Paulo, Brazílie + 1 více