Mistr v relaxačních technikách a integrované psychoterapii
Centro Studi Panta Rei
Klíčová informace
Umístění kampusu
Milan, Itálie
Jazyky
Italština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
85 hodin
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 1 490 / per credit *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* záloha ve výši 250 € 8 měsíčních splátek ve výši 155 €. 1340 € (150 € SLEVA) - 250 € předem ve výši 1 290 € v rámci druhé lekce magisterského studia. € 100 - Dodatečný poplatek pro osoby, které žádají o akreditaci ECM (není požadováno)
Úvod
Tento magisterský studijní program je určen absolventům psychologie (psychologie a psychologie), absolventům oboru psychologie (specializované nebo specializované na klinickou psychologii, psychiatrii, neurologii).
Klíčová slova jsou: psychofyziologická základna relaxace, schopnost praktikovat techniky na sebe, řízení pacientů a skupin, pružnost při aplikaci technik a kontraindikace relaxačních technik, plánování relaxačních kurzů. Srovnání a praxe mezi technikami psychologické modifikace (relaxace, biofeedback, hypnóza, meditace).
Účast v našem pánovi znamená:
- Získejte použité techniky s vynikajícími výsledky v různých oblastech psychologie (zejména klinické, wellness, sportovní, práce) a používají se ve všech hlavních psychologických orientacích (např. Kognitivně-behaviorální přístup, systémově-relační, psychoanalýza, humanistický).
- Projekt směrem k profesionální budoucnosti: lapsychologie je integrace mezi psychologickými přístupy a neurovědy.
Chcete-li získat přístup k mistrovi, musíte podpořit individuální rozhovor pro individuální orientaci zaměřený na analýzu očekávání, postojů, motivace, psychofyzikálních kontraindikací k účasti, jakékoliv pochybnosti účastníka a vysvětlení magisterského programu.
Sděluje studentům předchozí vydání
"Relax byl pro mě skvělý nástroj. Umožnilo mi to objevit a dozvědět se více o sobě, porozumět mým základním hodnotám, soustředit se na mé cíle, vášnivě žít svou práci. Také mi umožnila chodit v životě s větším klidem a sebedůvěrou ... "(Valentina Morizio)
"Upřímně jsem neodmítl pána pro všechny, bezpodmínečně. Určitě to doporučuji těm, kteří v tuto chvíli cítí, že mají prostředky k tomu, aby se otevřeli objevu nebo znovuobjevení aspektů sebe samých. "(Sara Girotti)
"Profesionální podnětný zážitek, intenzivní a poutavá osobní práce, náročný kurz ..." (Agnese Olivato)
"Tento kurz je skutečnou vnitřní cestou, objevovat nástroj, který může poskytnout vyrovnanost, stabilitu a vzpomenout si, že vaše tělo je stroj, který funguje velmi dobře bez přílišných humorálních změn, kterým denně denně prochází ..." (David D. Swan)
"Chtěla bych, že po skončení zkoušky vám poděkuju za přesnost, s jakou se mistr uskutečnil, se zřetelem na fyziologické aspekty, zjevnou kompetencí a obzvláště extrémní ochotou vyhovět jakýmkoliv pochybnostem a požadavkům podporu. Jsem také spokojen se závažností zkoušky, mnohem užitečnější než klasické "proforma" testy, které mi dávají zpět účinnou efektivitu svého učení. Ve skutečnosti většina mého současného štěstí je způsobena skutečností, že opravdu si myslím, že vím něco o relaxaci a že jsem absolvoval tento typ zkoušky mi pomáhá věřit trochu víc "(Matteo Castilletti)
"Chcete-li říci, že lekce byly formativní, je použít eufemismus ... jako energii a pozitivitu, kterou přenášíte jako učitelé, a to jak jako nadšení pro prohloubení témat, která jsou ošetřována jednou doma ..." (Adele Callegari)
"Učitelé mají způsob výuky originálních a dodržování jejich osobností. Oni vědí, mimo obsah, také přenášet vášeň pro tuto práci, nadšení a žízeň po znalostech. Jedna věc, kterou jsem si všiml, je úplná absence "intelektuálního egoismu" v nich. Klinické zkušenosti jsou často a velkoryse sdíleny ... "(Sabrina Menozzi)
"Možnost řídit třídu, organizovat a řídit lekci v první osobě, mít okamžitou zpětnou vazbu o mé cestě související a vedoucí skupiny, jsou živými testy toho, co budu muset dělat s budoucími skupinami pacientů, které najdu tvář ...... "(Luca Mazzucchelli)
"Bella byla zkušenost tohoto pána. Krásná, protože je kompletní a konkrétní, krásná, protože nám dala podněty, které mě zaujaly, krásné pro vaši otevřenost, dostupnost a flexibilitu "(Marta del Bono)
Hlavní témata:
Základní relaxační techniky:
- RMP Technique (Progressive Muscle Relaxation) podle E. Jacobsona.
- JH Schultz Autogenous Training: cvičení spodního cyklu (tíha, teplo, dech, srdce, sluneční plexus, čerstvé čelo, obličej, oči a ramena, snížené cvičení).
- Biofeedback. Použité hlavní parametry: elektromyografie, srdeční tep, periferní teplota, vodivost kůže.
Psychofyziologické základy relaxace:
- Základy uvolnění: kosterní svaly a jejich fungování. Síla a rozšíření svalů.
- Viscerální relaxace: hladké svaly spojené s uvolněním.
- Krevní cévy: jak pracují a proč se podílejí na relaxaci.
- Dýchání: plic, hrudní koš a přidružené svaly.
- Srdce a kardiocirkulační systém.
- Gastrointestinální systém.
- Centrální nervový systém, periferní a autonomní (sympatická a parasympatická)
- Anatomicko-fyziologické prvky pro porozumění cvičení očí, tváře, ramen.
- Úvod do psychoneuroendokrinní imunologie (model PNEI).
Hodnocení zaměřené na relaxační techniky:
- Úvod do multidimenzionálního kognitivně-behaviorálního modelu.
- Biofeedback: základní linie (psychofyziologická detekce) a ověření výsledků praxe relaxace u jednotlivých účastníků během mistra.
Vedení relaxační skupiny a související psychologické dynamiky:
Každá lekce, s výjimkou první, zahrnuje dva okamžiky, ve kterých je skupina věnována praxi relaxace. Jeden z těchto dvou okamžiků budou řídit učitelé, zatímco druhý bude řízen, od druhé lekce, studenty, kteří budou následovat jeden po druhém během lekcí.
Úvod do imaginativních technik a kognitivní restrukturalizace:
Cvičení proponimenta autogenního tréninku. úvod do marketingu aplikovaného na psychologii: jak navrhnout relaxační kurzy a jak je inzerovat:
Úvod do marketingu aplikovaného na psychologii.
- Jak efektivně strukturovat relaxační kurz: strukturování cílů, obsahu, nákladů, určení nejlepších oblastí využití relaxačních technik.
- Příklady úspěšných projektů relaxačního kurzu.
Aplikace relaxace v klinickém prostředí:
- Klinické případy související s hlavními poruchami Diagnostického manuálu DSM V (Diagnostický a statistický manuál duševních poruch) Americkou psychiatrickou asociací).
- Indikace a kontraindikace relaxace.
Experimentální srovnání relaxačních technik a MEDITACE:
"Vnitřní cesta vědomí a meditace"
- Záměr vyvstává z touhy poznat podstatu bytí.
- Kde začít? Co je to vědění a jak to víme?
- Je mysl architektem našeho vnitřního i vnějšího světa? Pokud je to tak, jak to dělá a jakými způsoby? Zkušenosti prostřednictvím senzorického vědomí a duševního vědomí.
- Co můžeme ověřit?
- První meditační meditace k pozorování mysli a jejímu fungování.
- Vnitřní praxe je navržena jako nástroj vyšetřování, poznání a transformace.
- Jak můžeme sestavit vyšetřovací cestu, která se pokusí odpovědět na naše otázky?
- Meditace může být jedním z nástrojů. Co je to meditace? Jaké jsou hlavní meditační cesty.
- Koncentrační meditace, která pomáhá stabilizovat mysl. Co je a jak se cvičit. Co je užitečné?
- Koncentrační meditační zkušenost.
- Co je povědomí. Různé úrovně uvědomění.
- Meditace povědomí pomáhá zkoumat povahu bytí. Co je a jak se cvičí. Co je užitečné?
- Zkušenosti s meditační povědomí.
- Kvalita služeb ve službách sebe a lidstva.
- Meditace na vnitřních kvalitách. Co to je a jak se cvičit.
- Účel meditace na vnitřních kvalitách.
i) Experimentální srovnání relaxačních technik a IPNOSI:
Úvod do hypnózy: co je hypnóza? Co není hypnóza? Soudy a předsudky o hypnóze. Jak se liší od relaxačních technik?
- Definice tranzu a návrhu.
- Fenomenologie hypnózy.
- Tipy na historii hypnózy.
- Hlavní aplikace hypnózy.
- Příklady indukčních technik direktivních a ne-direktivních transů.
- Praktické zkušenosti s hypnózou.
Úvod do nové Eriksonovské hypnózy.
Trance jako přirozený jev (společný každodenní trans) a nesměrové. Koncepce vztahu a role terapeuta. Terapeutické prostředí: flexibilní a tvůrčí přístup. Nová koncepce odporu. Čtení a vyprávění příběhů od Miltona H. Ericksona. Paradoxní technika.
- Maximální počet účastníků: 20
- Minimální počet účastníků pro aktivaci Master: 8
Poznámka: Studenti magisterského studia budou upozorněni, pokud je jejich start odložen nejméně 2 týdny před plánovaným počátečním datem, pokud není dosaženo minimálního počtu.