Magisterský program v módním merchandisingu a nákupu
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Klíčová informace
Umístění kampusu
Florence, Itálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
9 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 24 000 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
22 Nov 2024
* Zápisné 3 000 € + kurzovné 21 000 €
Úvod
Spojte kreativní vizi s projektovým řízením a obchodními strategiemi, abyste mohli zorganizovat procesy za módními produkty.
Rozvíjejte hluboké porozumění módnímu trhu, studujte spotřebitelské návyky a osvojte si výběr látek, stylů a množství, abyste vytvořili jedinečné a efektivní kolekce produktů, které odrážejí trendy na trhu a potřeby klientů.
Získejte analytické nástroje a komerční rámce pro pochopení hluboké podstaty toho, co je módní produkt. Magisterský program v módním merchandisingu a nákupu pokrývá celý dodavatelský řetězec a řídí každý krok procesu od vytvoření až po prodej produktové řady.
Cílem tohoto kurzu je poskytnout studentům základní dovednosti a znalosti potřebné k vedení a provozu v reálných módních procesech v lokální i mezinárodní realitě. Kromě přednášek, kazuistik a workshopů budou mít studenti také možnost ponořit se do prestižních firemních návštěv a přijít do přímého kontaktu s řadou profesionálních osobností místní módní scény.
Galerie
Ideální studenti
Vzhledem k široké škále kulturních, průmyslových a komerčních aspektů merchandisingu a nákupu je tento magisterský program otevřen všem studentům, kteří mají zájem vstoupit do světa módy se zvláštním zájmem o kvalitní produkty jako společného jmenovatele.
Kurz byl navržen tak, aby připravil studenty na kariéru manažerů merchandisingu a nákupčích módy. Dovednosti a kompetence získané v tomto programu se mohou také ukázat jako zásadní, pokud chtějí studenti uvažovat o pracovních pozicích, jako jsou produktoví manažeři.
Osnovy
Metodika a struktura
Magisterský program IED v módním merchandisingu a nákupu je založen na učení praxí a projektově orientovaném přístupu, který vyvažuje teoretické studium s praktickými aplikacemi, komplexně pokrývá procesy výroby módy a manažerské postupy, přičemž zvláštní pozornost věnuje udržitelnosti a oběhovému hospodářství.
Studenti se zúčastní praktických cvičení, která budou simulovat skutečnou nákupní zkušenost pro konkrétní obchod a vytvoří zprávu o prognóze značky pro plánování následující sezóny na základě minulých a současných informací. Kromě toho třída připraví vizuální strategii merchandisingu, která zdůrazňuje důležitost konceptu a vnímání značky pomocí obrázků, náladových tabulek a dalších vizuálních materiálů.
Závěrečný projekt kurzu umožní studentům vytvořit profesionální merchandisingový plán a nákupní strategii, která zahrnuje návrhy kolekce a nákupu, které odrážejí nejnovější trendy na trhu, požadavky klienta a módní pokyny týkající se času, ročních období a výroby.
Výsledek programu
Odkaz a tradice města, jako je Florencie, a italská kultura jako celek přispívají k poskytování ideálního kontextu, kde může vzkvétat a vzkvétat obchod a nová renesance módního systému. V tomto inspirativním místě se uvolňuje kreativita mezinárodních studentů a učitelů z celého světa.
Úzká partnerství s některými z nejvýznamnějších a nejinovativnějších módních značek v Itálii a z celého světa vám umožní pracovat na skutečných projektech a dostat se do kontaktu s mnoha různými společnostmi a kreativními agenturami.
IED magisterský program je navržen s ohledem na vývoj trhu a požadované dovednosti pro školení profesionálů, kteří jsou připraveni podniknout příslušné profesní dráhy. Podle údajů shromážděných v listopadu 2021 vstoupí 87 % studentů magisterského programu IED na trh práce rok po ukončení studia.