Mistr v módním marketingu
IED – Istituto Europeo di Design Milan
Klíčová informace
Umístění kampusu
Milan, Itálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
11 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 20 100 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
24 Jan 2025
* registrační poplatek 3 000 EUR + poplatek za kurz 16 900 EUR
Úvod
Tento kurz se koná v anglickém jazyce
Metodika a struktura - magisterský kurz je strukturován do doplňkových jednotek zabývajících se plánováním a marketingovým řízením. Zaměření studia procesů a metodik pro efektivní testování strategií marketingu a brandingu v módním průmyslu.
Studijní Pathway nabízí studentům tradiční přednášky ve třídách a tematické diskuze o akvizici zavedených teorií a metod. Dále zahrnuje laboratorní a experimentální projektové činnosti, které studentům pomáhají prostřednictvím obchodních projektů, workshopů, konzultací, případových studií, využívání technik, rolí a zpětného mentoringu.
Módní průmysl je zkoumán jako historický a kulturní fenomén, od vývoje stylistických kodexů konce 20. století až po vznik avantgardního stylu 21. století. Studenti analyzují vznikající talenty, módní týdny, komunikaci prostřednictvím papíru nebo webu.
Studenti přistupují k módnímu podnikání, včetně výrobních a kulturních prvků, a prozkoumají interakci v módním průmyslu. Naučí se připravovat marketingový plán, postavit, podporovat a posilovat značku tím, že vytvoří identitu s výraznou rolí na trhu s módou.
Během modulu věnovaného komunikaci studenti posilují své analytické a kritické dovednosti s cílem vyvinout komunikační strategii, zatímco v modulu pro řízení designu získají přístup, který spojuje design s managementem a naučí se jej aplikovat na marketingovou strategii.
Mistrovský kurz končí prezentací závěrečného projektu shrnujícího kompetence, které studenti získali během kurzu.
Galerie
Ideální studenti
Kurz je určen pro italské a mezinárodní absolventy módy, komunikace a marketingu a také pro mladé profesionály s minimálně dvouletou praxí v oboru.
Přijímací řízení
Stipendia a financování
S cílem podpořit účastníky při krytí účastnického poplatku IED aktivovalo členitý systém zařízení: částečná nebo celková stipendia na školné; Early Bird jsou prostředky pro studenty, kteří dokončí zápis do daných termínů.; Financování s možností platit školné na splátky díky dohodám s hypotečními společnostmi.
Osnovy
Doba trvání: Plný úvazek, 11 měsíců
Jazyk: Angličtina
Edice: 20th
Lokace: Milán
Poplatky: Spojte se s námi přímo a získejte nejnovější poplatky za program ve vašem preferovaném místě studia.
Termín: Žádná lhůta pro podání přihlášky
Žebříčky
IED se snaží vybudovat podpůrné prostředí a spolupráci s partnery. To je důvod, proč IED poskytuje potřebné nástroje na podporu potenciálních studentů při objevování příležitostí, přijímání informovaných rozhodnutí a navrhování jejich budoucnosti. Díky inovativní metodice a profesionálnímu úspěchu studentů IED, ministerstva školství a výzkumu zemí, kde IED přímo působí – Itálie, Španělsko a Brazílie – oficiálně akreditovala většinu bakalářských a magisterských kurzů IED.
IED je mezinárodní vzdělávací síť se 100% italskou DNA. IED působí v oblasti školení a výzkumu, v disciplínách Design, Fashion, Visual Arts, Communication a Management kreativních průmyslů již více než 50 let. Posláním IED je nabídnout mladým talentům důkladnou přípravu – teoretickou i praktickou – a předat jim „Design Knowledge and Mindset“, který bude klíčovým faktorem úspěchu v jejich kariéře.
Podle filozofie IED vytváří interakce mezi kulturami kreativitu, která se proměňuje v inovaci: věnovat pozornost neustálým změnám ve způsobech, jak přemýšlíme, komunikujeme, stavíme. To je důvod, proč vzdělávání IED představuje příležitost přiblížit se vědomější budoucnosti. IED je mnohem víc než jen škola: díky svému neochvějnému odhodlání k inovacím je to tavicí kotlík, kde se neustále rozvíjejí nové generace profesionality. IED tvoří skutečně jedinečnou síť setkání, zkušeností, lidí a kultur. Naši studenti rozvíjejí hluboký pocit sounáležitosti a jejich touha inovovat a sdílet zdroje, nápady a kontakty vytváří pevnou komunitu absolventů.
Výsledek programu
Master in Fashion Marketing školí profesionály schopné čelit novým výzvám světa v rychlém a neustálém vývoji. Kurz pokrývá zejména studium nejdůležitějších aspektů řízení módního marketingu, komunikačních technik - se zaměřením na aspekty pozicování strategií a řízení značky - identitu a potřeby spotřebitelů, aniž by zanedbával analýzu digitálních médií.
Kurz je založen na tvůrčím přístupu k rozvoji inovačního myšlení a experimentování s novými strategiemi v této oblasti.
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Postgraduální studenti mohou přistupovat k různým módním segmentům: Brand Management, Corporate Marketing, Business Development, Distribuce a Retailing, stejně jako poradenské a komunikační agentury.