Mistr v mezinárodním marketingovém managementu
GEMA Business School
Klíčová informace
Umístění kampusu
Rome, Itálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 - 10 months
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 7 000
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Proč získáte magisterský titul v oboru International Marketing Management?
Master program je přizpůsoben pro ty, kteří chtějí získat mezinárodní marketing specializace, od marketingových zásad až po mezinárodní marketing, digitální podnikání a sociální mediální komunikaci.
Cíle Programu se dotýkají různých typů učení: posílení postojů a hodnot, rozvíjení kompetence ve výkonu a získávání informací a konceptů.
Účastníci rozvíjejí dovednosti a kompetence v kritických prvcích strategie: podnikání (marketing, marketingový výzkum, udržitelnost a sociální mediální komunikace atd.), Myšlení v oblasti plánování a designu, vedení a emoční inteligence a etika. Díky partnerství s Univerzitou Philadelphie v USA ( Saint Joseph's University of Philadelphia, USA), která je jednou z nejreprezentativnějších akademických institucí v USA, budou všechny výukové aktivity (přednášky, výzkumy, úkoly, projektové práce atd.) Probíhat v angličtině Členové, hostující profesoři a hosté z amerického a mezinárodního kontextu.
Aby GEMA Business School umožnila studentům řádnou přípravu na mezinárodní zkušenosti, navrhla jako první fázi magisterského programu, který se bude konat v Římě a zaměřil se na následující oblasti: Marketing a komunikaci Základní, budování týmu a osobní dovednosti.
Příjemci
Žadatelé by neměli být starší než 30 let a mít příslušný první titul od uznávaného univerzity nebo jiného rovnocenného vysokoškolského ústavu. Kandidáti by navíc měli prokázat znalost anglického jazyka o úrovni B2 (QCER) nebo vyšší, minimální standard požadovaný univerzitou Saint Joseph, aby se zúčastnil svých tříd.
Očekává se, že každý kandidát bude mít rozhovor s důstojníky pro přijímání škol, aby posoudil motivaci, postoje, počáteční úroveň kompetencí a očekávání.
Cíle a metody učení
Mezinárodní marketingový manažerský program očekává budování dalších odborných marketingových odborníků, které jim umožní získat nové koncepty a získat praktické kompetence. Studenti budou podporovat své postoje a hodnoty a rozvíjet kompetence ve výkonu při učení teorií a principů marketingu a komunikace.
Metoda učení využije potenciál účastníků, aby jim umožnila posoudit jejich úroveň kompetencí a identifikovat oblasti vývoje, posílit koncepce, teorie a aplikace, které jim pomohou uvažovat široce a strategicky vést, rozvíjet dovednosti a kompetence v strategickém plánování, vedení a emoční inteligenci, podnikání a etice. Všechny třídy se konají v angličtině, aby se zlepšily jazykové znalosti spolu s hlavními tématy.
Klíčové benefity
• Získání mezinárodních marketingových kompetencí spolu s definitivním zlepšením znalostí anglického jazyka
• Životní a studijní zkušenosti ve dvou různých zemích (Itálie a USA)
• Osvědčené praktické a zkušenostní učební metody a nástroje
• Příležitost získat stáž na konci programu
• Partnerství mezi dvěmi prestižními vzdělávacími institucemi ( GEMA Business School a Saint Joseph's University)
Programové fáze
Fáze 1: listopad / prosinec (Řím)
Fáze 2: leden / duben (možnost 1) - leden / srpen (možnost 2) (Philadelphia)
Fáze 3: květen / prosinec (možnost 1) - září / březen (možnost 2) (Itálie)
FÁZA A
- GEMA - Řím (Itálie) - 2 měsíce
- OBSAH: Základy a základy marketingu
FÁZA B
- SJU - Philadelphia (USA)
- Možnost 1 - 3,5 měsíce
- OBSAH: Mezinárodní marketing - Sociální média a organizace - Strategická změna a vedení - Myšlenka inovace a designu - Spolupráce a konflikt v mezinárodních týmech
- Možnost 2 - 7 měsíců
- OBSAH: stejná témata výše, s dalším aktivním modulem učení, který se skládá z úkolů, projektových prací a zkušeností s rozvojem praktických dovedností.
FÁZA C
- Společnosti a organizace - Itálie - 3/6 měsíců
- Příležitost ke stáží v podnicích a organizacích založených především v Itálii, kde může student realizovat to, co se při výuce získalo. Každý student bude mít možnost být kandidátem na 3/6 měsíců
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
MA Mezinárodní marketing a mediální management
- Berlin, Německo
- Frankfurt, Německo
MSc Strategický marketing
- Brighton, Spojené království
Global Master Digital Management
- Online Spain
- Madrid, Španělsko + 1 více