Mistr v mezinárodním managementu
Toulouse School of Management TSM
Klíčová informace
Umístění kampusu
Toulouse, Francie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 338 / per year *
Uzávěrka přihlášek
23 Mar 2025
Nejbližší datum zahájení
Sep 2025
* 243 EUR za každý rok pro všechny studenty bez ohledu na jejich národnost
Chatujte s naším studentským velvyslancem
Způsob, jak se dozvědět více o naší škole
Úvod
Hledáte mezinárodní kariéru?
Láka vás podpora společností při rozvoji jejich mezinárodního podnikání?
Cítíte se inspirováni prací s lidmi z různých kultur?
Pak je Master in International Management (MIM) právě pro vás!
Master in International Management (MIM) je prezenční studium po dobu dvou let, výhradně vyučované v angličtině a určené pro mezinárodní a francouzské absolventy vysokých škol. Tento titul je akreditován EPAS od roku 2008.
Program akreditovaný EPAS:
TSM Master in International Management je program akreditovaný EPAS.
Studenti, kteří absolvovali tento program akreditovaný EPAS nebo se chystají připojit, mají zajištěny nejlepší mezinárodní standardy, pokud jde o školení a uznání na trhu práce.
Akreditace EPAS je nejdůkladnějším programovým akreditačním systémem pro obchodní a manažerské programy, které mají mezinárodní perspektivu. EPAS pokrývá všechny aspekty poskytování programu: od jeho institucionálního, národního a mezinárodního prostředí, přes jeho design, realizaci, výsledky a dopady až po procesy zajišťování kvality. Zdůrazňuje zejména akademickou přesnost, praktický význam, internacionalizaci, etiku a udržitelnost.
Co čekat?
- Master nabízí vysoce kvalitní výuku od mezinárodně uznávaných profesorů, skutečně multikulturní pracovní prostředí se studenty přicházejícími z celého světa a úzké vztahy se světem podnikání díky silnému partnerství vybudovanému během deseti let.
- Studenti z 35 národností od začátku tohoto magisterského programu promovali a vytvořili živou síť více než 300 absolventů.
- Master 2 v mezinárodním managementu je na plný úvazek, trénuje juniorské manažery připravené vypořádat se s mezikulturními situacemi managementu a strategickým rozhodováním v mezinárodním kontextu.
- Tento program sdružuje vysoce mezinárodní studentskou skupinu.
- Druhý ročník staví na základech získaných během prvního ročníku a klade důraz na rozvoj profesionálních dovedností a kompetencí proškolováním studentů v aplikaci jejich znalostí na konkrétní mezinárodní obchodní situace.
- Během druhého roku je komplementarita mezi akademickým a praktickým postřehem ústřední.
Po ukončení studia budete schopni:
- Diskutujte o mezinárodních obchodních situacích a problémech;
- Aplikovat teoretické a koncepční prvky na analýzu mezinárodních obchodních situací;
- Používat metodické nástroje a rámce v obchodní analýze a vývoji;
- Na základě metodických nástrojů a rámců navrhovat relevantní doporučení týkající se mezinárodních obchodních situací;
- Popsat různé způsoby, jak mezinárodní obchod ovlivňuje společnost a životní prostředí;
- Komunikujte jasně a efektivně v písemné i ústní formě;
- Působit v multikulturním prostředí (vyjednávat, řídit, vést)
Program
V prvním ročníku magisterského studia studenti navštěvují následující kurzy od září do dubna:
SEMESTER 1
Průřezové dovednosti:
Jednotka 1 - Pokročilé a specializované použití digitálních nástrojů
- Kvantitativní analýza dat
2. blok - Specializovaná komunikace pro přenos znalostí
- Úvod do výzkumu
Základní dovednosti:
Oddíl 3 - Návrh a koordinace politik a činností internacionalizace
- Strategické řízení
4. blok - Měření a kontrola nástrojů a metod pro internacionalizaci
- Účetnictví
5. blok - Manažerská a organizační kultura
- Organizační chování
SEMESTER 2
Průřezové dovednosti:
Lekce 6 - Pokročilé a specializované použití digitálních nástrojů
- Správa obchodních informací a technologií
- Excel pro profesionály
Jednotka 7 - Podpora transformace v profesionálním kontextu
- Stáž
Základní dovednosti:
8. blok - Reflexe a koncepce strategií internacionalizace
- Mezinárodní marketing
- Mezinárodní strategie
Oddíl 9 - Měření a kontrola nástrojů a metod pro internacionalizaci
- Finance
Jednotka 10 - Pravidla, normy a kvalita v internacionalizaci
- Podnikatelský plán a podnikání
Lekce 11 - Profesionální chování a přístup
- Workshop profesionálního rozvoje (PPI)
- Mezinárodní den
Master 2 v mezinárodním managementu navazuje na základní kurzy prvního ročníku a nabízí kurzy na hlavní témata obchodní administrativy na pokročilé a specializovanější úrovni.
M2 klade důraz na přímé vazby na profesionální svět tím, že nabízí značný počet kurzů vyučovaných odborníky a dává studentům příležitost pracovat na 3měsíčních poradenských úkolech.
Od září do března studenti Master 2 navštěvují následující kurzy:
SEMESTER 3
Průřezové dovednosti:
12. blok - Podpora transformace v profesionálním kontextu
- Konference PractionerZákladní dovednosti:
13. blok - Reflexe a koncepce internacionalizační strategie - Pokročilá mezinárodní strategie
- Mezinárodní rozvoj obchodu
- Mezinárodní marketingLekce 14 - Návrh a koordinace politik a činností internacionalizace
- Řízení dodavatelského řetězce15. blok - Měření a kontrola nástrojů a metod pro internacionalizaci
- Mezinárodní kontrola řízení16. blok - Pravidla, normy a kvalita v internacionalizaci
- Export a mezinárodní obchod17. blok - Manažerská a organizační kultura
- Interkulturní management
- Mezinárodní řízení lidských zdrojů
- Obchodní jednání
SEMESTER 4
Průřezové dovednosti:
Lekce 18 - Rozvoj a integrace vysoce specializovaných znalostí
- Mezinárodní řízení projektů
- Konzultační projektJednotka 19 - Podpora transformace v profesionálním kontextu
- Stáž
Přijetí
Předpoklady vztahující se na všechny kandidáty
- Úspěšné dokončení 180 ECTS
- Test z anglického jazyka pro neanglické mluvčí (vyžaduje se C1)
- Přezkoumání žádosti uchazeče a případný pohovor
Přihlášky na akademický rok 2021 - 2022
Od 1. února 2021 do 26. března 2021
Výsledky přijetí: 7. června 2021
Aplikace na https://tsm-education.fr/en
Studentské citace
„Vybral jsem si magisterský titul v oboru mezinárodního managementu, protože jsem chtěl hluboce pochopit, jak mezinárodní společnosti provádějí své operace a přijímají rozhodnutí. Nejlepší na tomto magisterském programu jsou jeho lidé, zejména moji mezinárodní kolegové, pocházející ze skutečně odlišných prostředí. Ve všech kurzech existují týmové projekty a prezentace, díky nimž budete tvrdě tlačit ke spolupráci se svými kolegy a zdokonalíte své komunikační dovednosti, které jsou podle mých zkušeností v profesionálním světě zásadní “. David Santana Corchuelo - třída 2017/2018, Ph.D. Student at TSM Doctoral Program
Kariéra
Kariéra v nadnárodních a mezinárodně působících společnostech, jako Export Manager, Area Manager, Transnational Contracts Negotiator, Subsidiary Manager, Project Manager, Consultant (Strategy, IT, HR, Procurement, Supply Chain), Trade Manager, Business Analyst, Purchasing Manager, Customer Service Manager, Business Developer, Key Accounts Manager, ...
Přijímací řízení
Osnovy
Semestr 1
V prvním ročníku magisterského studia studenti navštěvují následující kurzy od září do dubna:
Příčné dovednosti:
Lekce 1 - Pokročilé a specializované použití digitálních nástrojů
- Kvantitativní analýza dat
Lekce 2 - Specializovaná komunikace pro přenos znalostí
- Úvod do výzkumu
Základní dovednosti:
Unit 3 - Design a koordinace internacionalizačních politik a aktivit
- Strategické řízení
Lekce 4 - Měření a řízení nástrojů a metod internacionalizace
- Účetnictví
Lekce 5 - Manažerská a organizační kultura
- Organizační chování
Semestr 2
Příčné dovednosti:
Lekce 6 - Pokročilé a specializované použití digitálních nástrojů
- Správa podnikových informací a technologií
- Excel pro profesionály
Lekce 7 - Podpora transformace v profesním kontextu
- Stáž
Základní dovednosti:
Lekce 8 - Reflexe a koncepce internacionalizačních strategií
- Mezinárodní marketing
- Mezinárodní strategie
Lekce 9 - Měření a řízení nástrojů a metod internacionalizace
- Finance
Lekce 10 - Pravidla, normy a kvalita v internacionalizaci
- Podnikatelský plán a podnikání
Lekce 11 - Profesionální chování a přístup
- Workshop pro profesionální rozvoj (PPI)
- Mezinárodní den
Master 2 in International Management navazuje na základní kurzy prvního ročníku a nabízí kurzy na hlavní témata obchodní administrativy na pokročilé a specializovanější úrovni.
M2 klade důraz na přímé propojení s profesionálním světem tím, že nabízí značný počet kurzů vyučovaných odborníky z praxe a dává studentům příležitost pracovat na 3měsíčních poradenských úkolech.
Semestr 3
Od září do března navštěvují studenti Master 2 tyto kurzy:
Příčné dovednosti:
Lekce 12 - Podpora transformace v profesním kontextu
- Konference praktiků
Základní dovednosti:
Lekce 13 - Reflexe a koncepce internacionalizační strategie
- Pokročilá mezinárodní strategie
- Rozvoj mezinárodního podnikání
- Mezinárodní marketing
Jednotka 14 – Návrh a koordinace internacionalizačních politik a aktivit
- Řízení dodavatelského řetězce
Lekce 15 - Měření a řízení nástrojů a metod internacionalizace
- Mezinárodní řízení řízení
Lekce 16 - Pravidla, normy a kvalita v internacionalizaci
- Export a mezinárodní obchod
Lekce 17 - Manažerská a organizační kultura
- Mezikulturní management
- Mezinárodní řízení lidských zdrojů
- Obchodní vyjednávání
Semestr 4
Příčné dovednosti:
Unit 18 - Rozvoj a integrace vysoce specializovaných znalostí
- Mezinárodní projektový management
- Konzultační projekt
Lekce 19 - Podpora transformace v odborném kontextu
- Stáž
Galerie
Stipendia a financování
Jste mezinárodní student, který se chce připojit k TSM ? Eiffelovo stipendium může učinit vaše plány finančně udržitelné. Eiffelův program poskytuje zahraničním studentům, kteří chtějí studovat ve Francii na magisterské studium, stipendia založená na prospěchu.
Přihlášky na Eiffelovo stipendium 2024-2025 s TSM jsou uzavřeny.
Chcete-li získat stipendium, musíte počkat na další kampaň. Budete se moci přihlásit přímo do TSM (eCandidatures) . Naše škola poté zašle předem vybrané přihlášky do Campus France. Nebudete se moci přihlásit přímo na Campus France.
Kariérní možnosti
Kariéra
Kariéra v nadnárodních společnostech a mezinárodně působících společnostech, jako exportní manažer, oblastní manažer, vyjednávač mezinárodních smluv, manažer dceřiné společnosti, projektový manažer, konzultant (strategie, IT, HR, nákup, dodavatelský řetězec), obchodní manažer, obchodní analytik, manažer nákupu, zákaznický servis Manažer, Business Developer, Key Account Manager atd.