Magisterský program v kreativním směru pro módu
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Klíčová informace
Umístění kampusu
Florence, Itálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
9 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 24 000 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
22 Nov 2024
* Zápisné 3 000 € + kurzovné 21 000 €
Úvod
Popusťte uzdu své kreativitě a ovlivněte budoucnost módního domu, vyvíjejte designové projekty a sledujte, jak vaše nápady ožívají od konceptu až po přehlídkové molo.
Převezměte řízení a veďte značky k úspěchu pomocí své kreativní vize a analytického myšlení. Od módních přehlídek a produktového designu až po pečlivé pěstování vztahů mezi umělci a celebritami, studujte umění Creative Direction v zemi, která přinesla některá z nejuznávanějších jmen italské módy, jako jsou Gucci, Pucci a Ferragamo.
Magisterský program v Creative Direction for Fashion byl vytvořen, aby pomohl studentům vyvinout strategický a inovativní přístup ke světu módního návrhářství, aplikující strukturované metodiky k vytvoření úžasných kreativních návrhů, které přesvědčivě vyjadřují jejich nápady.
Studenti budou studovat vnitřní vazby mezi módou, uměním a komunikací, analyzovat vývoj profesionální postavy a referenčního trhu prostřednictvím přednášek, laboratoří a projektů. Studenti budou mít také příležitost ponořit se do prestižních firemních návštěv a přijít do přímého kontaktu s řadou profesionálních osobností místní módní scény.
Galerie
Ideální studenti
Vzhledem k tomu, že kreativní ředitel v oblasti módy se musí zabývat vizuálními, kreativními a manažerskými úkoly, důrazně se doporučuje znalost módního návrhářství – nebo alespoň komunikace. V úvahu ale přijdou i kandidáti z jiných kreativních odvětví hraničících s módou.
Kurz byl navržen tak, aby připravil studenty na kariéru v rolích kreativních nebo módních ředitelů a také pro ty, kteří jsou připraveni vydat se na podnikatelskou dráhu. Dovednosti a kompetence získané v tomto programu mohou být také zásadní, pokud chtějí studenti v budoucnu obsadit vysoké pozice, jako jsou hlavní kreativní důstojníci.
Osnovy
Metodika a struktura
Magisterský program IED v kreativním směru pro módu je založen na teoreticko-kulturním přístupu, který integruje kreativní a manažerské dovednosti a poskytuje studentům odborné i sociální kompetence potřebné k tomu, aby byly značky relevantní a ziskové.
Studenti si zdokonalí své vrozené vůdčí schopnosti, zajistí schopnost efektivně komunikovat s různými zainteresovanými stranami, ovlivňovat rozhodování a vést členy týmu ke společnému cíli.
V závěrečném projektu kurzu studenti vypracují profesionální návrh projektu pro uvedení osobní značky nebo restylingu stávající značky z reálného trhu. Tento návrh představuje konkrétní strategii, která integruje všechna témata obsažená v kurzu do nové image značky na trhu.
Výsledek programu
Odkaz a tradice města, jako je Florencie, a italská kultura jako celek přispívají k poskytování ideálního kontextu, kde může vzkvétat a vzkvétat obchod a nová renesance módního systému. V tomto inspirativním místě se uvolňuje kreativita mezinárodních studentů a učitelů z celého světa.
Úzká partnerství s některými z nejvýznamnějších a nejinovativnějších módních značek v Itálii a z celého světa vám umožní pracovat na skutečných projektech a dostat se do kontaktu s mnoha různými společnostmi a kreativními agenturami.
Kurzy magisterského programu IED jsou navrženy s ohledem na vývoj trhu a požadované dovednosti pro školení profesionálů, kteří jsou připraveni podniknout příslušné profesní dráhy. Podle údajů shromážděných v listopadu 2021 vstoupí 87 % studentů magisterského programu IED na trh práce rok po ukončení studia.