Magistr v komunikaci

Všeobecné informace

Popis programu

O

ŘO v komunikačním programu na komunikační škole Hongkongské baptistické univerzity bylo zahájeno v roce 1996. Od svého založení byl program částečně podporován vládními dotacemi v oblasti školství v Hongkongu až do září 2004, kdy se stal plně samofinancovaným. Změna ve zdroji financování byla doprovázena otevřením programu poprvé pro kontinentální i jiné zámořské studenty a doplněním studijního režimu na plný úvazek. V září 2004 bylo do programu přijato celkem 92 studentů, přibližně dvě třetiny místních studentů z Hongkongu a třetina pevniny. Studenti se víceméně rozdělí na studium na částečný úvazek (pouze studenti Hongkongu) a studijní režim na plný úvazek (jak z Hongkongu, tak zvenčí).

Vedle sady základních teorií a metodických kurzů, které jsou všechny nutné, program nabízí širokou škálu volitelných kurzů se zaměřením na znalosti a praxi v masových mediálních institucích a operacích v kontextu sociálního přechodu v oblasti Velké Číny. specifický cíl péče o kvalitní odborníky a manažerský personál v mediálním průmyslu. Program také nabízí volitelné předměty, které se točí kolem podnikové komunikace, s důrazem na vztahy s veřejností a reklamu, stejně jako dovednosti v oblasti kampaně a krizového řízení. Dopad měnících se technologií médií je oblastí, na kterou se vážně věnuje pozornost.

Škola má fakultní tým dobře zavedených odborníků a zkušených odborníků, kteří mají zkušenosti s masovou, interpersonální a interkulturní komunikací, rétorikou a diskurzovou analýzou, public relations a reklamním výzkumem, globalizací, jakož i kulturními a kritickými studiemi. Program je vybaven řadou významných reproduktorů, kde jsou vysoce kvalifikovaní odborníci a vedoucí představitelé průmyslu pravidelně pozváni do učebny, aby se studenty podělili o své zkušenosti a odborné znalosti. Program také organizuje a dotuje krátkodobé studijní pobyty, které odvádějí studenty mimo učebny (a často mimo Hongkong) pro terénní návštěvy a školení. Tento intimní a dynamický vztah s průmyslem znamená jedinečnou vlastnost programu.

Návrh kurikula

Akademický profesionální program, kurzy a učební plány v programu jsou určeny pro integraci teorie a praxe v oblasti komunikace a médií.

Program nabízí tři kurzy jako společné jádro. Studium založení komunikace poskytuje přehled o akademické studii komunikace. Přístupy a metody v komunikačním výzkumu zavádí student do výzkumného procesu, myšlenku na důkazy a hodnocení výzkumných zpráv za použití různých metod. Perspektivy týkající se médií a společnosti pojednávají o vztazích mezi komunikačními médii, obsahem, sociálními strukturami, sociálními procesy a efekty publika. Počínaje vstupem na rok 2012/2013 jsou všechny volitelné kurzy z předchozích dvou koncentrací Integrovaného komunikačního managementu a mediálních studií shromážděny a nabízeny všem studentům, aby jim poskytly více možností.

Výběrové kurzy programu jsou zaměřeny na vzdělávání odborníků v uplatňování koncepčních poznatků o řízení komunikace a na vybavení studentů analytickými koncepty a dovednostmi pro zkoumání problémů v médiích nebo masových komunikačních praktikách.

Všechny kurzy jsou 3 kredity. Student musí absolvovat celkem 27 kreditů (tj. 9 jednotek základních předmětů a 18 jednotek volitelných předmětů). U 18 jednotek volitelných předmětů musí student vybrat alespoň 12 jednotek z vlastního programu.

Struktura kurzu

Základní kurzy (6 jednotek)

Chod

COMM7010 Základy komunikační studie; nebo

COMM7030 Výhledy na média a společnost

COMM7020 Přístupy a metody v komunikačním výzkumu

3


3

Volitelné předměty (21 jednotek)

Poznámky: V každém akademickém roce nebudou nabízeny všechny volitelné předměty a budou nabízeny na základě dostupnosti instruktora a zařízení. Přihlašování kurzu je omezeno kvótami.

Studenti musí absolvovat nejméně 12 jednotek volitelných předmětů z vlastního programu

Chod

COMM7040 Problémy v mezikulturní komunikaci # (CEF: 21Z09675-3)

COMM7050 Média a komunikace v čínských společnostech

COMM7060 Problémy v podnikové komunikaci # (CEF: 21Z09674-5)

COMM7130 Globalizace médií

COMM7160 Organizační komunikace

KOM7170 Komunikační kampaň Workshop # (CEF: 28Z03257-6)

COMM7180 Mediální právo

COMM7190 Problémy a případy v masové komunikaci

KOM7200 Workshop nových médií # (CEF: 28Z03258-4)

Projekt COMM7210

COMM7220 Řízení reklamy

COMM7230 Psaní pro multimédia v public relations # (CEF: 28Z05989-A)

COMM7240 Mediální trhy

COMM7250 Strategické vztahy s veřejností a krizové řízení # (CEF: 21Z09673-7)

COMM7270 Media Policies

COMM7280 Komunikační technologie

COMM7300 Consumer Insights

COMM7310 Mezinárodní reklama

COMM7510 Veřejná správa

COMM7550 Reklama v Číně

COMM7560 Politická komunikace

COMM7570 Mládež, média a spotřeba

COMM7580 Sociální mediální marketing # (CEF: 21Z09672-9)

COMM7610 Sociální služby Marketing a komunikace

COMM7620 Sociální média a sociální sítě online

COMM7750 Použití sociálních sítí: Pro komunikaci Professional

COMM7760 Reklama a společnost

COMM7770 Vizualizace dat

COMM7780 Big Data Analytics pro média a komunikaci

COMM7790 Komunikace a technologie

KOM7800 Návrh a komunikace nových médií

COMM7810 Branding

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3


Volitelné předměty
(omezená kvóta nabízená jinými programy - zda nabízet kvótu a počet kvót rozhodují programy nabízející kurzy)

Studenti mohou v této kategorii získat maximálně 6 jednotek

Chod

ACCT7770 Firemní účetnictví

ACCT7780 Právo obchodních společností

ACCT7820 * Zdanění

ACCT7830 Riziko, dodržování a společenská odpovědnost podniků

CTV7220 Světové kino: Historie, estetika

CTV7230 Absolventský seminář o čínských nových vlnách

CTV7250 Absolventský seminář o Hongkongské televizi

CTV7270 Aktuální problémy asijských médií

CTV7290 Kritika současného umění

CTV7370 Kinematografie pro ředitele

CTV7380 Dramaturgie a režie

JOUR7010 Teorie mezinárodních vztahů

JOUR7020 Srovnávací

Metody výzkumu JOUR7030 v médiích

JOUR7040 Multimediální žurnalistika

JOUR7070 Teorie žurnalistiky a komunikace

JOUR7080 Aktuální problémy

JOUR7090 Mezinárodní překlady zpráv

JOUR7110 Nahlášení mezinárodního konfliktu

JOUR7120 Mezinárodní obchodní a finanční výkaznictví

JOUR7140 Globalizace, ekonomika a finance

JOUR7250 Nahlášení Čína a Hongkong

JOUR7260 Nahlasuje jihovýchodní Asii

JOUR7270 Podnikatelská žurnalistika

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

# CEF refundable courses
* co-requisites: ACCT7770

Vstupní požadavky

Program bude zajímavý pro následující studenty: držitele bakalářského titulu, kteří jsou zaměstnáni v mediálních organizacích nebo v komunikačních funkcích veřejného nebo soukromého sektoru, nebo se usilují o takové pozice a kteří se dívají na hluboké pochopení mediálního průmyslu a řízení jako příspěvek k výkonnému vedení ve své kariéře a ve společnosti.


Žadatelé by měli

  • Mít bakalářský titul z uznávané univerzity nebo instituce; A
  • Být schopni komunikovat v angličtině na pokročilé úrovni, kteří mají jednu nebo více z následujících kvalifikací, pokud se neštudovali v anglicky mluvící instituci:
    • Minimální skóre 79 v TOEFL
    • Minimální skóre 6,5 v IELTS

Přijmeme průběžnou politiku přijímání a otevřeme okno pro podání žádostí od poloviny listopadu do konce června (většinou se konají první kolo listopad - leden, druhé kolo - únor - červen). Může být ve vaší výhodě, abyste se mohli co nejrychleji aplikovat, protože okno se může zavřít dřív, když jsou vyplněny všechna místa.

V případě zkrácené volby mohou žadatelé pohovořit s Komunikační školou

Online aplikace

Požadované dokumenty:

  • jedna kopie všech úředních přepisů a diplomů;
  • jedna kopie oficiálních testovacích výsledků;
  • dva důvěrné doporučení nebo referenční dopisy od osob obeznámených s akademickou výkonností a / nebo odbornou prací žadatele (rozhodčí musí být schopni mluvit o schopnosti žadatele provádět akademickou práci na pokročilé úrovni); a
  • 500-slovo osobní prohlášení v angličtině nastínění jejich akademických zájmů a cílů;
  • ukázkový kus psaní v angličtině, ať už žurnalistický nebo akademický;
  • Osobní údaje: kopie pasu NEBO doklad totožnosti vydaný domovskou zemí žadatele;

Kandidáti na zkrácené práce mohou být pohovořeni fakultní komisí.

Poplatek za školné

HK 145 000 dolarů (za rok za jednoroční student na plný úvazek)

HK 60 000 dolarů (za rok pro dvouletý student na částečný úvazek) (pouze místní studenti z Hongkongu)


Stipendia

V druhém semestru budou udělena stipendia založená na zásluhách studentům s vynikajícím akademickým výkonem v prvním semestru. Vyznamenání obdrží od 10 000 do 20 000 USD.


Dotazy

Telefon: (852) 3411 2545 | Fax: (852) 3411 8124
E: macomm@hkbu.edu.hk

Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

The School of Communication of Hong Kong Baptist University was founded in 1968. It provides a comprehensive range of programmes in communication available in Hong Kong at the undergraduate and postgr ... Čtěte více

The School of Communication of Hong Kong Baptist University was founded in 1968. It provides a comprehensive range of programmes in communication available in Hong Kong at the undergraduate and postgraduate levels. Méně