Magistr v grafickém a digitálním designu

Všeobecné informace

2 dostupných umístění

Popis programu

Magisterský ročník 4

Čtvrtý ročník je rokem, který vede k profesionální autonomii díky setkání se značkou.

Skutečný test výsledků bakalářského cyklu se koná během čtyř měsíců prvního semestru, buď během stáže v agentuře nebo u inzerenta, nebo během mezinárodní výměny.

Ve druhém semestru kurzy poskytují vizi ekonomické reality (trh, konkurence) a profesního kontextu (vztah se zákazníkem, dodavatel, výroba). Student se učí vnímat výšku a přizpůsobit svůj kreativní přístup tomuto novému požadavku.

Značka se stává srdcem studentovy práce. Umožňuje mu rozvíjet svou knihu kombinací děl, která jej odlišují svým digitálním přístupem, a dalších, které definují jeho grafické vlastnosti.

Je to na tomto základě, že student diferencuje svou knihu a tvrdí, že má smlouvu o střídání v 5. roce.computer, laptop, technology Fotografie zdarma / Pixabay

cíle

  • Prožijte dlouhou odbornou praxi (minimálně 16 týdnů praxe) nebo výjimečnou kulturní zkušenost (výměna v zahraničí).
  • Konfrontujte a aplikujte kreativní přístup, od konceptu k realizaci, na ambiciózní projekty.
  • Pochopte a přizpůsobte jejich kreativní reakce strategickým otázkám značek.
  • Osvojte si inovativní řešení rozmanitosti komunikačních médií pro každé téma.
  • Využijte obchodní přístup zaměřený na udržitelný design, zábavní design, městský design nebo luxusní design.
  • Rozvíjejte kreativní záměr aplikovaný na osobní projekt kolem značky: Velký projekt.
  • Připravte si profesionální vkládání díky dobře přizpůsobené knize.
  • Umíte prezentovat a bránit svou práci před porotou nebo manažerem společnosti.

Areál Paříže

Vytvořte jedinečný profil prostřednictvím výběru specializace

123619_rsz_20191028llp1is3artnkr5rn_gwaol_large.png

Areál Aix-en-Provence

Rozvíjejte 360 ° umělecké projekty

123620_rsz_20191028llp1is3artnkr5rn_vyimg_large.png

Magisterský rok 5

střídavě

Během svého roku mistra 2 junior chápe mechanismus průchodu od detailu k celkovému vlastnímu úkolu uměleckého ředitele. Kontinuitu individuálního kurzu zajišťuje projekt Brand Design Project (BDP), osobní projekt na revizi případu značky, který prohlubuje a dokončuje tento rok práce a personalizované sledování profesionálního projektu ve společnosti. Organizace na seminářích zvyšuje zvláštnosti specializace.

Několik seminářů je věnováno cíleným případovým studiím, jejichž restituce bude provedena s prioritním zakotvením v grafickém designu a digitální komunikaci. Každý seminář je výsledkem problémů týkajících se velkých společností a je animovaný a tematizovaný jiným řečníkem, který přináší doplňkové porozumění podnikání: vizuální identita, tisk, displej, velká data, AI, připojené objekty atd. Student posiluje své znalosti prostřednictvím příspěvků v sociologii, marketingu nebo semiologii, které se přizpůsobují tématům seminářů. Některé semináře jsou věnovány optimalizaci práce věnované absolventskému projektu.

Všechny semináře umožňují studentovi seznámit se se strategií značky. V závislosti na jeho profilu se může přihlásit na MBA.

cíle

  • Připojte se k jedinečné profesní zkušenosti (pracovní studium)
  • Zvládněte Branding přístup.
  • Vedete všechny fáze projektu: výzkum, analýza, návrh, implementace a prezentace.
  • Umět pracovat v týmu, v projektovém režimu.
  • Rozvíjejte kritický a kreativní přístup.
  • Zlepšete své analytické a syntetické dovednosti.
  • Zvládněte digitální omezení v rámci problému se značkou.
  • Rozvíjejte individuální odpovědnost za projekt značky Design.

Areál Paříže

Vytvořte jedinečný profil prostřednictvím výběru specializace

3 silné časy

  1. Odborné zkušenosti: Professionalizační smlouva ve společnosti / agentuře
  2. Semináře: Týmová práce
  3. Diplomový projekt (BDP): Individuální práce, koučování, profesionální porota

osnovy

Specializace grafického designu

  • Branding / Brand
  • Kreativní směr
  • Digitální DA
  • Strategie a poradenství (editace
  • Sledování / Novinky
  • sémiotika
  • Marketing / Sociologie
  • Řečnictví
  • Měkké dovednosti (zvládání stresu)
  • BDP - Brand Design Project (paměť)
  • Doučování BDP

Specializace digitálního designu

  • Branding / Brand
  • Kreativní směr
  • Digitální DA
  • Strategie a poradenství (editace
  • Správa digitálních projektů
  • Sledování / Novinky
  • IA a shromážděná data
  • sémiotika
  • Marketing / Sociologie
  • Vážná hra
  • IoT
  • Řečnictví
  • Měkké dovednosti (zvládání stresu)
  • BDP - Brand Design Project (paměť)
  • Doučování BDP

Areál Aix-en-Provence

Rozvíjejte 360 ° umělecké projekty

3 silné časy

  1. Odborné zkušenosti: Professionalizační smlouva ve společnosti / agentuře
  2. Semináře: Týmová práce
  3. Diplomový projekt (BDP): Individuální práce, Koučování, Odborná porota

osnovy

  • Branding / Brand
  • Kreativní směr
  • Digitální DA
  • Strategie a poradenství (editace
  • Správa digitálních projektů
  • Sledování / Novinky
  • sémiotika
  • marketing
  • IA a shromážděná data
  • IoT
  • Řečnictví
  • Měkké dovednosti (zvládání stresu)
  • BDP - Brand Design Project (paměť)
  • Doučování BDP

Získaný diplom

Diplom uměleckého ředitele v oblasti vizuální komunikace a digitálního designu, vydávaný školním intuit.lab, je titul certifikovaný státní úrovní I, registrovaný u RNCP (National Directory of Professional Certification), jehož zveřejnění v Úředním věstníku je datováno 7. srpna 2018.

přijímací

Požadovaná úroveň

  • Úroveň požadovaná pro zadání ročníku 4 Bac 3 v užitém umění.
  • Úroveň požadovaná pro zadání ročníku 5 Bac 4 v užitém umění.

Přijímací řízení

  1. Online přihláška.
  2. Rozhovor s prezentací pracovního souboru pro vyhodnocení
  • Registrační poplatek: 450 € / mimo Evropskou unii: 540 €
  • Školné v Paříži: 8 900 EUR
  • Školné Aix-en-Provence: 8 700 €
Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

Ecole intuit.lab, Mumbai is a French educational institute of graphic design and visual communication. It was co-founded in 2011 by Patrick Felices, Clément Derock and Frederick Lalande. The vision of ... Čtěte více

Ecole intuit.lab, Mumbai is a French educational institute of graphic design and visual communication. It was co-founded in 2011 by Patrick Felices, Clément Derock and Frederick Lalande. The vision of these industry veterans is to build a culture, not just a school. A culture where creative minds get the freedom to innovate, create and become part of a design revolution. Méně
Paříž , Aix-en-Provence , Mumbai + 2 Více Méně