Úvod
Magisterský ročník 4
Čtvrtý ročník je rokem, který vede k profesionální autonomii díky setkání se značkou.
Skutečný test výsledků bakalářského cyklu se koná během čtyř měsíců prvního semestru, buď během stáže v agentuře nebo u inzerenta, nebo během mezinárodní výměny.
Ve druhém semestru kurzy poskytují vizi ekonomické reality (trh, konkurence) a profesního kontextu (vztah se zákazníkem, dodavatel, výroba). Student se učí vnímat výšku a přizpůsobit svůj kreativní přístup tomuto novému požadavku.
Značka se stává srdcem studentovy práce. Umožňuje mu rozvíjet svou knihu kombinací děl, která jej odlišují svým digitálním přístupem, a dalších, které definují jeho grafické vlastnosti.
Je to na tomto základě, že student diferencuje svou knihu a tvrdí, že má smlouvu o střídání v 5. roce. Fotografie zdarma / Pixabay
cíle
Prožijte dlouhou odbornou praxi (minimálně 16 týdnů praxe) nebo výjimečnou kulturní zkušenost (výměna v zahraničí).
Konfrontujte a aplikujte kreativní přístup, od konceptu k realizaci, na ambiciózní projekty.
Pochopte a přizpůsobte jejich kreativní reakce strategickým otázkám značek.
Osvojte si inovativní řešení rozmanitosti komunikačních médií pro každé téma.
Využijte obchodní přístup zaměřený na udržitelný design, zábavní design, městský design nebo luxusní design.
Rozvíjejte kreativní záměr aplikovaný na osobní projekt kolem značky: Velký projekt.
Připravte si profesionální vkládání díky dobře přizpůsobené knize.
Umíte prezentovat a bránit svou práci před porotou nebo manažerem společnosti.
Areál Paříže
Vytvořte jedinečný profil prostřednictvím výběru specializace
Areál Aix-en-Provence
Rozvíjejte 360 ° umělecké projekty
Magisterský rok 5
střídavě
Během svého roku mistra 2 junior chápe mechanismus průchodu od detailu k celkovému vlastnímu úkolu uměleckého ředitele. Kontinuitu individuálního kurzu zajišťuje projekt Brand Design Project (BDP), osobní projekt na revizi případu značky, který prohlubuje a dokončuje tento rok práce a personalizované sledování profesionálního projektu ve společnosti. Organizace na seminářích zvyšuje zvláštnosti specializace.
Několik seminářů je věnováno cíleným případovým studiím, jejichž restituce bude provedena s prioritním zakotvením v grafickém designu a digitální komunikaci. Každý seminář je výsledkem problémů týkajících se velkých společností a je animovaný a tematizovaný jiným řečníkem, který přináší doplňkové porozumění podnikání: vizuální identita, tisk, displej, velká data, AI, připojené objekty atd. Student posiluje své znalosti prostřednictvím příspěvků v sociologii, marketingu nebo semiologii, které se přizpůsobují tématům seminářů. Některé semináře jsou věnovány optimalizaci práce věnované absolventskému projektu.
Všechny semináře umožňují studentovi seznámit se se strategií značky. V závislosti na jeho profilu se může přihlásit na MBA.
cíle
Připojte se k jedinečné profesní zkušenosti (pracovní studium)
Zvládněte Branding přístup.
Vedete všechny fáze projektu: výzkum, analýza, návrh, implementace a prezentace.
Umět pracovat v týmu, v projektovém režimu.
Rozvíjejte kritický a kreativní přístup.
Zlepšete své analytické a syntetické dovednosti.
Zvládněte digitální omezení v rámci problému se značkou.
Rozvíjejte individuální odpovědnost za projekt značky Design.
Areál Paříže
Vytvořte jedinečný profil prostřednictvím výběru specializace
3 silné časy
Odborné zkušenosti: Professionalizační smlouva ve společnosti / agentuře
Semináře: Týmová práce
Diplomový projekt (BDP): Individuální práce, koučování, profesionální porota
osnovy
Specializace grafického designu
Branding / Brand
Kreativní směr
Digitální DA
Strategie a poradenství (editace
Sledování / Novinky
sémiotika
Marketing / Sociologie
Řečnictví
Měkké dovednosti (zvládání stresu)
BDP - Brand Design Project (paměť)
Doučování BDP
Specializace digitálního designu
Branding / Brand
Kreativní směr
Digitální DA
Strategie a poradenství (editace
Správa digitálních projektů
Sledování / Novinky
IA a shromážděná data
sémiotika
Marketing / Sociologie
Vážná hra
IoT
Řečnictví
Měkké dovednosti (zvládání stresu)
BDP - Brand Design Project (paměť)
Doučování BDP
Areál Aix-en-Provence
Rozvíjejte 360 ° umělecké projekty
3 silné časy
Odborné zkušenosti: Professionalizační smlouva ve společnosti / agentuře
Semináře: Týmová práce
Diplomový projekt (BDP): Individuální práce, Koučování, Odborná porota
osnovy
Branding / Brand
Kreativní směr
Digitální DA
Strategie a poradenství (editace
Správa digitálních projektů
Sledování / Novinky
sémiotika
marketing
IA a shromážděná data
IoT
Řečnictví
Měkké dovednosti (zvládání stresu)
BDP - Brand Design Project (paměť)
Doučování BDP
Získaný diplom
Diplom uměleckého ředitele v oblasti vizuální komunikace a digitálního designu, vydávaný školním intuit.lab, je titul certifikovaný státní úrovní I, registrovaný u RNCP (National Directory of Professional Certification), jehož zveřejnění v Úředním věstníku je datováno 7. srpna 2018.
přijímací
Požadovaná úroveň
Úroveň požadovaná pro zadání ročníku 4 Bac 3 v užitém umění.
Úroveň požadovaná pro zadání ročníku 5 Bac 4 v užitém umění.
Přijímací řízení
Online přihláška.
Rozhovor s prezentací pracovního souboru pro vyhodnocení
Registrační poplatek: 450 € / mimo Evropskou unii: 540 €
Školné v Paříži: 8 900 EUR
Školné Aix-en-Provence: 8 700 €