Master Digital Marketing a elektronický obchod tváří v tvář v Alicante je navržen z praktického hlediska , naše kurikulum je jedním z našich odlišných bodů.

Školení v oblasti elektronického obchodu a digitálního marketingu je nezbytné pro efektivní správu internetového prodeje. Ve společnosti Ecommaster máme klíče, abychom se stali autentickým manažerem elektronického obchodu, a naučíme vás všechny nezbytné strategie k úspěchu online . Současnost a budoucnost podnikání je na internetu. Specializujte se!

Studujeme potřeby, které máme, a stále máme učitele a ekommerciaty v našem každodenním životě. Přizpůsobili jsme ji po 8 vydáních magisterského titulu v oboru elektronického obchodování v Alicante , 5 osobních vydáních v Madridu a 13 vydáních v režimu online.

Od roku 2011 do roku 2016 jsme zodpovědní za vlastní titul „Master v oboru elektronického obchodování a online marketingu na univerzitě Miguela Hernándeza v Elche“ a v důsledku této rehabilitace jsme se „osamostatnili“ a otevřeli jsme fyzické sídlo v Elche Parque Empresarial, které bude blíž k našim spolupracujícím společnostem a jako škola digitálního podnikání, což studentovi umožňuje užší přístup k soukromému podnikání.

Na naší fakultě však nadále zařazujeme několik profesorů z University of Elche Miguela Hernándeze a spolupracujících s touto entitou a University of Alicante.

Magistr Semipresencial Digital Marketing v Alicante je vyučován v rámci filozofie „učení se praxí“ , kde bude mít student přístup k platformě opensource pro práci s Magento, Prestashopem nebo WordPress WooCommerce, vedoucími platformami pro vytváření obchodů na trhu. Online

Naše digitální obchodní škola

V našich učebních osnovách prodlužujeme hodiny SEO, Adwords, Web Analytics a Big Data a navíc jsme organizovali návštěvy různých společností souvisejících s elektronickým obchodem (Lolahome, Valentina's Store, Catral Garden, Sistel, logistické společnosti, dropshipping, atd.)

V našem týmu Ecommaster máme tři inženýry (telekomunikace a multimédia), které pomáhají studentům, kteří nemají technický profil, mít určité základní znalosti pro konfiguraci svého internetového obchodu.

Školení digitálního marketingu Master Alicante jsme doplnili týdenními živými online lekcemi, proto bude mít student přístup k celé platformě našeho Master v jeho online edici. Všechny online relace se zaznamenávají a student si je může zkontrolovat, kolikrát chce.

„Masterclass“ jsme zahrnuli každý měsíc s nejdůležitějšími vedoucími pracovníky a osobnostmi v tomto odvětví. Tyto kurzy se budou konat v našem ústředí a studenti mohou během těchto lekcí mít přímý a privilegovaný kontakt, kromě toho, že poskytují vysokou hodnotu pro jejich školení.

V Mistře také využíváme tyto mimořádné měsíční sezení k akci s mnohem praktičtějšími třídami, aby studenti mohli pracovat na jejich projektu.122311_novedades-master-ecommerce-online.jpg

Proč získat titul v oboru digitálního marketingu a elektronického obchodování v Alicante?

  • První škola v elektronickém obchodu a digitálním marketingu.
  • Zaručená kvalita
  • Vyškolilo se více než 1200 studentů.
  • Více než 190 profesorů specializovaných na elektronický obchod.
  • Více než 9 400 hodin školení.
  • Více než 725 hodin videa.
  • Jsme v Alicante, Madridu a online.

Mohli bychom pokračovat v ospravedlňování toho, proč se musíte zapsat do našeho Mistra v oblasti elektronického obchodování a digitálního marketingu v Alicante, ale dáváme přednost tomu, abyste věděli, proč nemusíte navštěvovat tohoto Mistra tváří v tvář. Doporučujeme vám, abyste si ji přečetli, než uvidíte osnovy a metodiku.

Navrhujeme také procvičování důvěry, doporučujeme, abyste hledali každého studenta, který absolvoval naši Masters na LinkedIn, a požádejte o kvalitu školení.

desk, work, businessrawpixel / Pixabay

Výhody Modality Face-to-face v Alicante

  • Vlastní návody
  • Monitorování a konzultace projektů.
  • Webináře s nejpokročilejšími v online světě.
  • Doplňkový materiál v PDF.
  • Intuitivní online kampus s aktualizovaným materiálem v každém vydání.
  • Živé přenosy s učiteli, kteří jsou zaznamenáni.
  • Přístup k naší exkluzivní burze zaměstnání pro studenty .
  • Exkluzivní přístup do komunit a fór pro studenty a učitele.
  • Praktické kurzy o nejsilnějších nástrojích.

Cíle mistra elektronického obchodu v Alicante

122310_objetivos-master-ecommerce-online.jpg

  • Založte svůj vlastní digitální podnikatelský nápad.
  • Práce v existující firmě nebo elektronického obchodu.
  • Být schopen se ucházet o práci v tomto odvětví.
  • Konzultace s učiteli.
  • Síťová komunita ecommaster.
  • Učte se cvičením.
  • Zlepšete své technické a manažerské dovednosti.
  • Exkluzivní přístup na platformy elektronického obchodování.
  • Ověření projektu prostřednictvím soudu Ecommaster.

osnovy

00. Vytváření a správa internetových obchodů

  1. Elektronický obchod
  2. Obchodní a online strategie.
  3. Správa a procesy internetového obchodu.
  4. Online marketing pro elektronický obchod.

01. Webová technologie

  1. Úvod do HTML.
  2. Nastavení hostingu a domény.
  3. SSL certifikáty.
  4. Správa FTP. Filezilla workshop.
  5. Google Search Console Sledování mého internetového obchodu.
  6. Hosting a cloud computing.

02. Techniky elektronického obchodování a internetového prodeje

  1. Úvod do elektronického obchodu.
  2. Prodejní cesty online a konverzace online.
  3. Slovník elektronického obchodu

03. Obchodní analýza, strategie, trhy a internacionalizace

  1. Online obchodní plán.
  2. Klíčová slova Výzkum a analýza online konkurence a průzkumu trhu.
  3. Spojení pro vytvoření online společnosti.
  4. Internacionalizace digitálních podniků.
  5. Metodologie štíhlého spuštění. Digitální obchodní modely.
  6. Obchodní model plátno.

04. Právní aspekty na internetu. Právní rámec pro elektronický obchod

  1. Fiskální a právní aspekty digitálního podnikání.
  2. Právní podmínky webové stránky.
  3. Interní a externí smlouvy.
  4. Právní doporučení k prodeji na internetu.

05. Výběr CMS pro internetový obchod

  1. WordPress
    • WordPress jako univerzální platforma pro vytváření webu: stránky, příspěvky, značky a kategorie. Doporučené doplňky
    • Motivy a základní přizpůsobení WordPress.
    • Optimalizace pro SEO, zabezpečení, obsah a zachycení potenciálních zákazníků.
    • Woocommerce pro obchody s fyzickými produkty nebo produkty ke stažení.
    • Rozšíření pro elektronický obchod a platební metody.
  2. Prestashop
    • Backas Prestashop: kategorie, atributy, produkty a kombinace.
    • Základní přizpůsobení rozhraní: Jazyk, nabídky, loga, firemní image.
    • Management: dopravci, stav objednávky, propagační akce, platební metody, daně.
    • Masivní nahrání katalogu.
    • Úvod do zařízení pro více obchodů.
  3. Magento
    • Typy stránek, design a šablony.
    • Počáteční konfigurace: uživatelé, role, způsoby platby, způsoby dopravy.
    • Správa katalogu, typ produktů a konfigurace atributů.
    • Magento Connect, rozšíření.

06. Správa a řízení elektronického obchodu

  1. Postava online manažera v elektronickém obchodu.
  2. Zákaznický servis - digitální spotřebitel. Nástroje: Online chat, Telefony, ústředny, Correos, CRM.
  3. Schéma procesu internetového obchodu. Denní provoz
  4. Logistika a správa zásob.
  5. Internetové platební metody
  6. Budujte důvěru v elektronický obchod
  7. Příběhy o úspěchu v elektronickém obchodu: lékařský elektronický obchod, elektronický obchod s potravinami a módní elektronický obchod.
  8. Automatizace elektronického obchodu.

07. Optimalizace pro vyhledávače (SEO)

  1. Seo pro elektronický obchod
    • Základní základy SEO z pohledu blogu.
    • Jak Google funguje
    • Jak najít nejlepší klíčová slova.
    • Nástroje pro analýzu klíčových slov.
    • Technická kontrola SEO.
    • Věci, které bychom měli vždy dělat.
    • Optimalizace sledování - proč je to důležité?
    • Duplicitní obsah
  2. SEO na stránce
    • Klíčové slovo výzkum Analýza klíčových slov elektronického obchodu.
    • Indexování: Vyhledávací konzole Google a typické chyby.
    • Interně propojeno
    • Bohaté úryvky, hierarchie záhlaví a optimalizace obrazu.
    • Specifické pokyny pro obsah: vyvarujte se duplicitního obsahu a tenkého obsahu.
    • Průvodce copywritingem SEO v elektronickém obchodování a WordPress 2.
  3. SEO Off Page
    • Strategie propojování.
    • Propojovací strategie.
    • Správa sankcí na Googlu a dalších vyhledávačích.
    • Vyhledávací algoritmy: Penguin, Panda, Hummingbird.
    • Černý klobouk vs bílý klobouk.
  4. SEO audit
    • Co to je Proč se to dělá. Kdy je potřeba?
    • Analýza podnikových cílů. Klíčová slova, konkurenti a příležitosti.
    • Ontologická analýza (webová architektura).
    • Sledovatelnost a analýza indexovatelnosti.
    • Technická analýza na stránce: Obsah, strukturovaná data a WPO.
    • Technická analýza Off page: profil odkazu, online viditelnost.
    • Analýza viditelnosti online.
    • Rozhodování.

08. Internetová reklama

  1. Internetová reklama
    • Základní pojmy a modely nákladů a měření: CPC, CPA, CPL atd.
    • Úvod do programové reklamy.
    • Bing reklamy a alternativy k Google Adwords.
  2. Google Adwords
    • Platformy: Vyhledávací síť a vyhledávací partneři, Reklamní síť, YouTuBE, Obchod Google Play.
    • Typy reklam a KPI.
    • Hodnocení, aukce a úroveň kvality.
    • Struktura kampaně, zápasy a rozšíření.
    • Výzkum klíčových slov pro Google AdWords.
    • Nákupy Google: optimalizace účtu obchodníka, struktura remarketingového účtu.
    • Nástroje a zdroje pro reklamy Google a digitální reklamu.

09. Online marketing v elektronickém obchodování zaměřeném na prodej a výsledky.

  1. Digitální mix: přitažlivost, konverze, retence / věrnost, měření / analýza.
  2. Online propagace Techniky a nástroje pro propagaci vašeho online podnikání v raných fázích.
  3. Omnicanality strategie pro zvýšení vašeho online prodeje.
  4. Růst Hacking Techniky a metodologie pro růst online obchodu exponenciálně.
  5. Správa komentářů a recenzí v internetovém obchodě. Nástroje pro zachycení komentářů.
  6. Jak začít prodávat přes Amazon a další Marketplace, Amazonský systém přidružení, správu katalogu elektronického obchodu na Marketplace
  7. Analýza ziskovosti v online projektu (ROI).
  8. Fotografie v elektronickém obchodu.
  9. Video marketingový workshop pro elektronický obchod. SEO optimalizace na YouTube.
  10. E-mailový marketing Plánování a konverze kampaní, testy A / B, automatizace e-mailů a konverzní cesty.
  11. Affiliate marketing

10. Použitelnost, Big Data a Web Analytics

  1. Analytics v elektronickém obchodu. Zprávy KPI a analýza provozu.
  2. Úvod do Google Analytics.
  3. Použitelnost a CRO. Metrická analýza pro zvýšení konverze.
  4. Velká data v elektronickém obchodování: Teoretická definice a aplikace elektronického obchodování.

11. Sociální obchod. Prodáváme v sociálních sítích

  1. Sociální sítě jako online prodejní kanály. Křížový prodejní vzorec pro sociální obchod.
  2. Facebook a Instagram Ads.
  3. Sponzorované reklamy na LinkedIn a LinkedIn pro elektronický obchod.
  4. Definice strategie v sociálních sítích. Kalendář Správce komunity.
  5. Webový remarketing (perfektní publikum).
  6. Monitorovací nástroje v sociálních sítích.

12. Příchozí marketing

  1. Úvod a pojmy.
  2. Jak pracovat s vaší osobní značkou.
  3. Obsahový marketing
  4. Virtualizujte svůj obsah.
  5. Workshop o příchozím marketingu pro elektronický obchod.

Audit elektronického obchodu

  1. Dokumenty k provádění auditů.
  2. Výkaz zisku a ztráty a elektronický obchod.
  3. Činnosti v reálných případech.

Projekt magisterské práce

Final Project Master Choice: vlastní nebo třetí strana, skutečná nebo fiktivní.

Výuky o projektu E commerce, které mají být dodány, tango, pokud je skutečné jako fiktivní.

Obhajoba závěrečného hlavního projektu před soudem (volitelné).

Program se vyučuje na:
  • španělština
Poslední aktualizace Říjen 5, 2019
Tento kurz je Studium v kampusu
Start Date
Lis 9, 2019
Duration
6 měsíců
Denní studium
Price
4,900 EUR
Deadline
Lis 15, 2019
Podle místa
Podle data
Start Date
Lis 9, 2019
End Date
Dub 2020
Termín odevzdání přihlášek
Lis 15, 2019

Lis 9, 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
Lis 15, 2019
End Date
Dub 2020