Magistr v digitálním marketingu a řízení příjmů

Všeobecné informace

Popis programu

POPIS PROGRAMU

Magistr v oblasti digitálního marketingu a správy příjmů pro společnosti cestovního ruchu a ubytování ve škole cestovního ruchu a správy hotelů Sant Ignasi je magisterský titul na Ramon Llull University.

Hlavním cílem programu je poskytnout vám nejaktuálnější školení k usnadnění strategického rozhodování v oblasti digitálního marketingu, jakož i nejmodernější techniky a nástroje, které řídí rozhodnutí o řízení příjmů v souvislosti s stanovováním cen. a správu příjmů .

Tento mistr vám nabízí specializované školení, které vám umožní optimalizovat zdroje a příjmy ve vysoce konkurenčním sektoru. Zahrnuje také modul institucionální, veřejné a mezilidské komunikace, který doplňuje školení, abyste se stali jedním z lídrů v digitální transformaci mezinárodního cestovního ruchu.

Program se skládá ze 4 modulů, které lze použít v řadě nebo jednotlivě. V případě studia pouze jednoho z modulů by byl získán titul univerzitního odborníka v této specializaci. Dokončení 4 modulů povede k získání magisterského titulu prostřednictvím adresy URL.

  • Modul 1: Digitální marketing pro společnosti z oblasti cestovního ruchu a ubytování
  • Modul 2: Efektivní komunikace pro profesionály
  • Modul 3: Správa příjmů pro společnosti působící v oblasti cestovního ruchu a ubytování
  • Modul 3: Správa celkových příjmů


OBSAH

Magistr v oblasti digitálního marketingu a správy příjmů pro společnosti cestovního ruchu a ubytování v HTSI klade za cíl vyškolit vás jako odborníka, zvládnout nejnovější trendy v oblastech a umožnit vám spravovat nejnovější nástroje digitálního marketingu a správy příjmů používané v cestovním ruchu a ubytování.

Po absolvování programu budete moci:

  • Definovat a rozvíjet cíle, taktiky a strategie digitálního marketingu k vytvoření vhodných politik v souladu s cíli a strategiemi turistické a ubytovací společnosti.
  • Identifikujte klíčové okamžiky zkušeností zákazníků s cílem zachytit a vybudovat loajalitu zákazníků pomocí digitální strategie.
  • Osvojte si techniky SEO a SEM a sdílejte obsah v digitálních médiích a sociálních sítích a umisťujte obsah na internetu.
  • Rozdělte trh podle distribučních kanálů, abyste identifikovali profil spotřebitelů.
  • Definujte strategie řízení výnosů v souladu s cíli organizace.
  • Spravujte a provádějte taktiku správy výnosů, abyste dosáhli očekávaných výsledků.
  • Ceny segmentů podle distribučních kanálů a profilu spotřebitele určují trendy a chování.
  • Zřídit mechanismy pro kontrolu cen a zásob za účelem zlepšení celkového výkonu hotelové organizace.
  • Předpovídejte ceny a definujte strategie, které zlepšují výhody operačního účtu.
  • Posoudit místní, globální a mezikulturní problémy, aby bylo možné porozumět vnějším perspektivám a zahrnout je do řízení projektů a společností v odvětví cestovního ruchu a ubytování a zohlednit tak vnější pohodu a udržitelný rozvoj.

PŘÍJMY

Kdo má přístup k magisterskému programu v oblasti digitálního marketingu a správy příjmů?

1. Studenti s vysokoškolským vzděláním

  • Všichni ti, kteří vlastní oficiální španělský univerzitní titul nebo jiný vydávaný vysokoškolskou institucí patřící do jiného členského státu Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání, který zmocňuje k přístupu k magisterským titulům.
  • Absolventi vzdělávacích systémů mimo evropský vysokoškolský prostor, aniž by museli své tituly schvalovat. Dříve bude ověřeno, že zahraniční univerzita, která tento titul vydala, akredituje úroveň přípravy odpovídající odpovídajícím oficiálním španělským titulům a že ve vaší zemi vám tento titul umožňuje přístup k postgraduálnímu vzdělání. Přístup touto cestou v žádném případě neznamená homologaci tohoto titulu nebo jeho uznání pro jiné účely, než pro převzetí velitele.

2. Studenti bez vysokoškolského studia

Studenti bez vysokoškolského studia, kteří splňují následující požadavky, mohou program absolvovat a poté, co přijímací komise vyhodnotí a přijme svou kandidaturu prostřednictvím svého životopisu:

  • Kandidáti ve věku nejméně 23 let
  • Přístup na univerzitu buď prostřednictvím PAU, nebo po ukončení vyššího formálního cyklu
  • Minimálně 3 roky prokazatelné pracovní zkušenosti na odpovědných pozicích v cestovním ruchu a hotelnictví. Přijímací komise si vyhrazuje právo vyžádat si reference o uvedených pracovních zkušenostech a mít v případě potřeby pohovor s uchazečem.

ZÁPIS

Jaký proces musí být dodržen, aby se formalizovala registrace Master v oblasti digitálního marketingu a správy příjmů?

Jakmile uchazeč obdrží kladné rozhodnutí o své kandidatuře od přijímací komise, musí formalizovat registraci předložením následující originální dokumentace na akademickém sekretariátu Fakulty cestovního ruchu a hotelnictví Sant Ignasi:

1. Absolventi španělských univerzit

  • Fotokopie platného průkazu totožnosti nebo cestovního pasu v době registrace
  • Originál a fotokopie titulu nebo titulu vysokoškolského studia
  • Úřední akademické osvědčení (seznam předmětů odebraných s jejich kvalifikací a počtem kreditů)
  • Dokument o inkasu

2. Absolventi vzdělávacích systémů mimo španělský univerzitní systém

  • Fotografie
  • Fotokopie platného cestovního pasu v době registrace
  • Originál a fotokopie titulu nebo titulu vysokoškolského studia
  • Úřední akademické osvědčení (seznam předmětů odebraných s jejich kvalifikací a počtem kreditů)
  • Přísežný překlad titulu a akademického záznamu, pokud originál není ve španělštině nebo angličtině.
  • SET (evropský dodatek k titulu) nebo pokud osvědčení od domovské univerzity kandidáta prokazuje, že jeho vysokoškolské studium mu umožňuje získat magisterský titul ve své domovské zemi.

3. Studenti bez vysokoškolského studia:

  • Fotokopie platného průkazu totožnosti nebo cestovního pasu v době registrace
  • Fotokopie dokončeného titulu
  • Životopis s prokazatelnou a ověřenou pracovní zkušeností společnosti, která uvede uvedenou pracovní zkušenost.

Akademický sekretariát Fakulty cestovního ruchu a managementu hotelů Sant Ignasi bude v době zápisu vyžadovat, aby student poskytl všechny originální dokumenty, aby byl příslušný povinný.

METODY CENY A PLATBY

Standardní: 7 560 EUR

  • Registrace (platba do 15 dnů od vstupu) = 2 900 EUR
  • Zbytek (před spuštěním master) = 4 660 EUR

Jednorázová platba: 6 804 EUR (sleva 5%)

  • Registrace (platba do 15 dnů od vstupu) = 2 900 EUR
  • Celkem (před 12.01.2019) = 3 904 EUR

Měsíční platba (2%): 7 711,20 EUR

  • Registrace (platba do 15 dnů od vstupu) = 2 900 EUR
  • Měsíční = 801,87 EUR x 7 měsíční platby (od února do července)
Poslední aktualizace Prosinec 2019

Informace o škole

The School of Tourism and Hospitality Management Sant Ignasi (HTSI) is a university centre of Ramon Llull University and it is promoted by the Company of Jesus and the ESADE Foundation.

The School of Tourism and Hospitality Management Sant Ignasi (HTSI) is a university centre of Ramon Llull University and it is promoted by the Company of Jesus and the ESADE Foundation. Méně