Mistr v digitálním marketingu a elektronickém obchodování
Spain Business School
Klíčová informace
Umístění kampusu
Madrid, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Smíšené, Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
12 měsíce
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
EUR 6 850 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Mar 2024
* požádejte o stipendium. Možnost až 40%
Úvod
Kdo by se měl zúčastnit
Je zaměřen na všechny ty lidi, kteří chtějí vytvořit podnik na internetu a kteří chtějí oslovit své potenciální kupce, ať jsou kdekoli, a kteří vědí, jak na to z různých zařízení, která existují. Také pro ty lidi, kteří potřebují definovat a naplánovat strategii, která povede k úspěchu každé společnosti zabývající se obchodem.
cíle
- Znát, pochopit a aplikovat základní základy jakékoli společnosti na internetu věnované obchodu, ale z pohledu nového trhu, digitální.
- Získat kompletní znalosti od získávání zákazníků, loajality, e-commerce strategie až po analýzu výsledků.
- Umět měřit a dosahovat výsledků akcí, které jsou prováděny.
- Staňte se odborníkem na dosažení nejlepší návratnosti investic.
- Máte možnost vybudovat si vlastní projekt a získat pro něj financování.
- Kromě toho existuje řada globálních cílů pro všechny programy, které se skládají z: efektivního řízení pracovních týmů, učení se strategickým rozhodnutím, rozvoje globální a integrační vize, zvládnutí řízení změn a zachycení manažerských dovedností.
program
Modul 1: Základy
- Sekce 1: Technologické a právní prostředí
- Sekce 2: Základy marketingu
- Sekce 3: Úvod do elektronického obchodování
Modul 2: Zákazník
- Sekce 1: Digitální spotřebitel
- Sekce 2: CRM. Správa zákazníků
Modul 3: Digitální marketing
- Sekce 1: Digitální marketing
- Sekce 2: Mobilní marketing
- Sekce 3: Sociální sítě
- Sekce 4: E-mailový marketing
- Sekce 5: Vyhledávače: SEO-SEM
- Sekce 6: Google Analytics I
- Sekce 7: Google Adwords I
- Sekce 8: Návrh a správa kampaně
Modul 4: Elektronický obchod
- Sekce 1: Strategie v elektronickém obchodování
- Sekce 2: Sociální elektronický obchod
- Sekce 3: Logistika elektronického obchodu
- Sekce 4: Prestashop
- Sekce 5: Magento
Modul 5: Dovednosti digitální správy
- Sekce 1: Řízení času
- Sekce 2: Zvládání stresu
- Sekce 3: Řečnictví
- Sekce 4: Efektivní prezentace
Závěrečný magisterský projekt: Vždy za doprovodu vašeho odborníka, školitele projektu a vedoucího studia.
dodatečné informace
Studenti, kteří si to přejí, mají možnost vykonávat stáže v hlavních společnostech.
Toto školení může být financováno Tripartitní nadací.