Mistr v designu digitálních zážitků
BAU, Centro Universitario de Artes y Diseño de Barcelona
Klíčová informace
Umístění kampusu
Barcelona, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 9 320
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Naučte se, jak navrhnout ideální spotřebitelský zážitek ve vztahu ke značce, a vytvořit nezapomenutelné digitální zážitky, které promění uživatele v zákazníky.
Naučíme vás jít za vizuální vrstvu a navrhnout ideální zážitek ze značky pro spotřebitele. Za tímto účelem se naučíme zkoumat kontext, definovat archetypy, identifikovat problémy a potřeby, odhalit příležitosti a bolestivá místa a samozřejmě navrhnout perfektní Customer Journey.
Pro usnadnění práce postupným a opakovaným způsobem budou použity agilní techniky vývoje digitálních produktů spolu s metodologií Google Ventures Design Sprint, která nám umožňuje čelit výzvám nebo bodům pro zlepšení, které jsme identifikovali v Cestě zákazníka, a přitom se vždy soustředit na obchodní vizi.
Slova jako Discovery, Research, Ideation, Journey, Prototyping, Sketching, Sprint a Release se stanou součástí vaší každodenní slovní zásoby.
Přidružená společnost
Master in Digital Experience Design je úzce propojen s Runroom, agenturou specializující se na poradenství v oblasti digitálního podnikání, aby mohl nabízet skutečné případové studie a porozumět a implementovat nové trendy, metodiky a digitální technologie, které spojují lidi s byznysem.
Osnovy
- Modul 1 – CX strategie (zákaznická zkušenost)
- Modul 2 – Návrh zkušeností
- Modul 3 - Front-end programování
- Modul 4 – Digitální podnikání
- Modul 5 - Závěrečný projekt
Kariérní možnosti
- UX výzkumník.
- UX/UI Designer.
- Manažer digitálních projektů.
- Front-end vývojář.