Mistr v audiovizuální komunikaci a multimédií
IADE
Klíčová informace
Umístění kampusu
Lisbon, Portugalsko
Jazyky
Portugalština
Studijní formát
Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
představení
V profesionálních kruzích, které tvoří širokou oblast komunikace, se produktivní procesy v dnešní době neustále mění. Hranice mezi oblastmi, funkcemi a povoláním jsou plynulá a dynamická. A trh proto hledá odborníky, kteří jsou také přizpůsobiví, dynamičtí a všestranní. Hybridní profesionální profil je určitě vysoce ceněn.
Tento magisterský titul reaguje na tuto potřebu trhu na základě výuky a osvojování audiovizuálních a mediálních produkčních dovedností, které jsou zásadní pro profesionály v různých oblastech - jako je marketing, organizační komunikace, reklama, public relations nebo žurnalistika, mimo jiné - hraje odlišnou a nepostradatelnou roli na trhu stejně náročném a náročném jako dnes.
Výhody
- Inovativní a průkopnické školení, které vyjadřuje oblasti komunikace, technologie a designu.
- Přispívá ke vzdělávání tvůrčích profesionálů, podnikatelů, autonomních a schopných navrhovat, vyrábět nebo spravovat nejrůznější audiovizuální a multimediální obsah.
- Student rozvine své portfolio, které bude mít projekty a prvky audiovizuální a multimediální komunikace, které mohou být rozhodující při jeho vstupu na trh práce nebo při zvyšování jeho kariéry.
- Technologické moduly a metodiky výuky organizované v projektovém učení, které mohou stimulovat kreativitu studentů v procesu učení a v následném uplatňování získaných znalostí.
Továrna
Factory je speciální projektová agentura IADE . Jeho hlavním posláním je využívat pověst IADE a uznání značky. V této jednotce, kde se vyrábějí hodnoty a znalosti, je jasně zdůrazněn vztah mezi studenty, učiteli, laboratořemi a občanskou společností.
Projekty Factory jsou v zásadě definovány ve třech akčních liniích: paralelní výroba (vývoj mimoškolních projektů); tvorba učebních osnov (projekty v akademickém kontextu a ve spolupráci s partnery občanské společnosti) a zhotovení budoucnosti (výzkum aplikovaný na vývoj projektů navržených a vytvořených od nuly).
Časový rozvrh / doba trvání
Den nebo po práci / 4 semestry
Campus
Santos - Lisabon
Přijímací řízení
Galerie
Kariérní možnosti
Tento magisterský titul si klade za cíl vyškolit specializované odborníky, aby pracovali jiným způsobem v oblasti audiovizuální a digitální mediální produkce v:
- Komunikační agentury
- Reklamní agentury
- kreativní agentury
Mistři v audiovizuální komunikaci a multimédiích, kromě toho, že budou připraveni zahájit pedagogickou nebo výzkumnou kariéru, budou schopni rozvíjet práci, jako jsou:
- Tvorba digitálního obsahu
- Správa multimediálního obsahu pro online a offline platformy Správa a publikování webového obsahu
- Editor zvuku a obrazu
- Digitální animátor
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
MA v oboru audio umění
- Syracuse, Spojené státy americké
Mistr ve shromáždění
- Barcelona, Španělsko
MA Visual& Experience Design
- Potsdam, Německo
- Dubai, Spojené arabské emiráty