Mistr V Výuce Historie
Universidad de Sonora
Klíčová informace
Umístění kampusu
Hermosillo, Mexiko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
MXN 10 478 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Výuka podle předmětu pro cizince, průměrně méně než 80. [80, 85] 5 240 $. [85, 90] 2 620 USD. 90 nebo více osvobozených plateb. Registrace: $ 1,773.
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
- Název programu : Master in History Teaching
- Normální doba studia: 4 semestry
- Kredity: 100
- Udělen titul: Master in History Teaching
- Areál, kde je nabízen: Hermosillo
Popis programu
Obecný cíl
Trénujte učitele ve výuce a učení dějepisu, kteří jsou schopni reagovat na aktuální vzdělávací problémy z pedagogické intervence.
Specifické cíle
Že student:
- Znát a aplikovat přístupy k sociální, kulturní a regionální historii, zejména k trendům v environmentální historii a historii současnosti.
- Identifikujte rozdíly mezi obecnou a historickou výukou.
- Dozvíte se o příspěvcích, které nabízejí nedávné teorie učení pro vzdělávací intervenci.
- Osvojte si dovednosti při používání různých strategií výuky pro výuku historie.
- Navrhněte a organizujte vývoj učebních situací.
- Navrhnout mechanismy pro hodnocení vyučovacích a studijních procesů s formativním přístupem.
- Naplánujte výukové a učební procesy historie s ohledem na konstruktivistický přístup.
Jaké budou vaše dovednosti po dokončení programu?
profil absolventa
Znalosti:
- a) Absolvent bude aktualizovat své znalosti o univerzální historii Mexika a Sonory, s přihlédnutím k nejnovějším historiografickým perspektivám.
- b) Posílení znalostí o teoriích učení a didaktice dějin.
- c) Řídit kritický pohled na koncepty času a prostoru v historii, vazby minulosti a současnosti a proměny krajiny.
- d) Bude mít teoretické a metodologické nástroje pro zkoumání problémů spojených s výukou historie.
Dovednosti:
- a) Předpokládejme výuku dějin z kritického hlediska na základě aktualizovaných výukových a historiografických pozic.
- b) Navrhněte vhodné a vhodné vyučovací strategie pro vytvoření smysluplných učebních prostředí ve třídě.
- c) Rozšiřovat znalosti o problémech, které se vyskytují ve vyučovacím procesu dějepisu.
Postoje a hodnoty:
- a) Bude zcela zřejmé, jaký význam má historie v integrální formaci studentů různých vzdělávacích úrovní, zejména vyššího středního stupně, relevantnosti, která byla historicky zaznamenána v různých vzdělávacích politikách v Mexiku.
- b) spojovat s výukou historie její závazek k současné sociální realitě a orientaci historických změn.
- c) Odpovědně převzít svůj závazek podporovat inovace ve vzdělávací praxi vyšetřováním vznikajícího problému.
Přijímací řízení
Poplatek za studium programu
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Magisterský titul v oboru konzervace architektonického dědictví
- Valencia, Španělsko
Magisterský titul v oboru konzervace a restaurování kulturních statků
- Valencia, Španělsko
Mistr v globálních kulturách
- Bologna, Itálie