Mistr V Obchodě A Spotřebitelském Marketingu
University of Parma
Klíčová informace
Umístění kampusu
Parma, Itálie
Jazyky
Italština
Studijní formát
Smíšené, Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Školné se liší na základě poměrného systému školného: https://en.unipr.it/studying/tuition-fees-and-scholarships-2020-2021
Úvod
Program
Obchodní marketingové aktivity se staly stále důležitějšími v procesech horizontálního a vertikálního marketingu. Přesněji řečeno, tento význam byl zvýšen rostoucím významem prodejních míst v procesech průmyslového marketingu; postupný nárůst a propracovanost poptávky po maloobchodních službách mezi spotřebiteli; vývoj v distribučních systémech, které lze považovat za skutečné revoluce, jako je elektronický obchod; a zvýšení úrovní obchodní koncentrace v nákupních a prodejních procesech, které mají vliv na „vertikální“ mocenské vztahy v dodavatelském řetězci. Tyto jevy vyvolaly silnou poptávku po profesionálech s konsolidovaným kulturním zázemím v oblasti plánování, řízení a organizace podnikových obchodních strategií. Přesněji řečeno, velké a malé společnosti ve výrobě, distribuci a službách na národní i mezinárodní úrovni potřebují odborníky, aby navrhli prodejní a marketingové strategie a řídili vztahy s kanály.
Kurz byl strukturován tak, aby poskytoval teoretické a praktické znalosti v následujících oblastech: marketingové kanály, maloobchod a správa kanálů, zásady merchandisingu, systémy pro plánování a monitorování prodeje, obchodní marketingové strategie. Tyto marketingové základy, vyvinuté během prvního roku kurzu, jsou doplněny ekonomickou historií marketingu a distribuce a analýzou makroekonomických scénářů řízení. Statistické metodiky nezbytné pro analýzu marketingových dat jsou zavedeny v prvním roce a plně rozvinuty ve druhém roce se silným kurzem v oblasti datové vědy. V průběhu času kurz rozšířil oblast klíčových kompetencí tak, aby pokrýval všechny specializované oblasti v marketingové praxi a výzkumu, s předměty jako Neuromarketing, Analýza chování spotřebitelů, Digitální marketing, Věrnostní marketing, In-store Marketing, Správa kategorií, Móda a design Marketing, metriky kanálu, správa kanálu, správa značky, správa vztahů se zákazníky a analýza zákazníků
Žádný jiný magisterský kurz v Itálii nepokrývá tak rozmanitou nabídku marketingových předmětů, a to je možné díky 13 profesorům, vědcům a Ph.D. studenti, kteří vyučují a působí v oblasti marketingu na University of Parma a jsou zapojeni do kurzu.
Soulad mezi akademickým obsahem kurzu a skutečnými obchodními potřebami firem je neustále posuzován s ohledem na vědecký pokrok v odvětvích marketingu a obchodního marketingu (a to je zajištěno tím, že profesoři vyučující kurzy provádějí vlastní výzkum v těchto oborech) ) a prostřednictvím neustálého zapojení s manažery a odborníky na trh.
Výuka využívá širokou škálu technik, včetně laboratoří a manažerů, skupinových prací, marketingových her, obchodních her, hraní rolí.
Kurz je vyučován v italštině, což je jazyk požadovaný i pro přijímací test. Přijímací zkouška je zkouška, která by se měla konat osobně a je vedena dvakrát ročně, v červenci a říjnu. Kandidáti by měli mít titul v oboru podnikání nebo ekonomie nebo statistika, s minimálně 8 ECTS kreditů v oblasti marketingu, aby mohli požádat o účast na testu.
Co očekávat po promoci
Absolventi magisterského studia v oboru obchodu a spotřebitelského marketingu mohou zastávat odpovědné pozice v řízení výrobních, služebních, distribučních a obchodních společností. Přesněji řečeno, role, které mohou účinně vykonávat absolventi magisterského studia v oboru obchodní marketing a obchodní strategie, jsou:
- Komerční oblast: manažer prodeje, manažer klíčových účtů, manažer oblasti, manažer marketingu obchodu; Manažer kanálu; Manažer elektronického obchodu, manažer exportu, manažer obchodu.
- Marketingová oblast: Marketingový manažer, manažer značky, produktový manažer, manažer loajálního marketingu, Merchandiser, manažer zákaznických služeb.
- Procurement: Buyer, Category Manager, Supply chain manager, E-procurement manager.
- Analýza: Manažer výzkumu, analytik trhu, expert CRM, obchodní konzultant
Požadavky na přijetí
Požadavky jsou zde podrobně popsány v italštině.
Pokyny pro studenty italských občanů a občanů EU .
Postupy pro státní příslušníky třetích zemí .
Přehled kurzu
Magisterský studijní program Obchod a spotřebitelský marketing byl založen v roce 2005. Byl to první magisterský program v oboru marketing v Itálii a byl navržen tak, aby poskytoval konkrétní školení pro vývoj marketingových strategií a obchodních politik výrobních, maloobchodních a servisních společností. Vyplývá z 50leté výzkumné činnosti Marketing Area na University of Parma , známé „výzkumné školy“ v oblasti maloobchodu, distribuce a správy kanálů. Činnosti v oblasti obchodního marketingu se v horizontálních a vertikálních marketingových procesech staly stále důležitějšími. Konkrétně byl tento význam posílen rostoucím významem prodejních míst v procesech průmyslového marketingu; postupné zvyšování a sofistikovanost poptávky po maloobchodních službách mezi spotřebiteli; vývoj distribučních systémů, které lze považovat za skutečné revoluce, jako je elektronický obchod; a zvýšení úrovně obchodní koncentrace v nákupních a prodejních procesech, které mají vliv na „vertikální“ energetické vztahy v dodavatelském řetězci. Tyto jevy vyvolaly silnou poptávku po profesionálech s konsolidovaným kulturním zázemím v oblasti plánování, řízení a organizace podnikových obchodních strategií. Přesněji řečeno, velké a malé společnosti ve výrobě, distribuci a službách na vnitrostátní i mezinárodní úrovni potřebují odborníky, aby navrhli prodejní a marketingové strategie a spravovali vztahy s kanály.
Kurz byl proto strukturován tak, aby poskytoval teoretické a praktické znalosti v následujících oblastech: marketingové kanály, maloobchod a správa kanálů, zásady merchandisingu, systémy pro plánování a sledování prodeje, strategie obchodního marketingu. Tyto marketingové základy, vyvinuté během prvního roku kurzu, jsou doplněny ekonomickou historií marketingu a distribuce a analýzy makroekonomických scénářů řízení. Statistické metodologie nezbytné pro analýzu marketingových údajů jsou zavedeny v prvním roce a plně rozvinuté ve druhém roce se silným kurzem v oboru Data Science. V průběhu času kurz rozšířil oblast klíčových kompetencí tak, aby pokrýval všechny specializované oblasti v marketingové praxi a výzkumu, s předměty jako Neuromarketing, Analýza spotřebitelského chování, Digitální marketing, Loyalty Marketing, In-store Marketing, Správa kategorií, Móda a design Marketing, Metrics Channel, Channel ManagementBrand Management, Řízení vztahů se zákazníky a Analýza zákazníků
Žádný jiný magisterský kurz v Itálii nepokrývá tak rozmanitou nabídku marketingových předmětů, a to je možné díky 13 profesorům, vědcům a Ph.D. studenti, kteří vyučují a působí v oblasti marketingu na University of Parma a jsou zapojeni do kurzu.
Soulad mezi akademickým obsahem kurzu a skutečnými obchodními potřebami firem je neustále posuzován s ohledem na vědecký pokrok v odvětvích marketingu a obchodního marketingu (a to je zajištěno tím, že profesoři vyučující kurzy provádějí vlastní výzkum v těchto oborech) ) a prostřednictvím neustálého zapojení s manažery a odborníky na trh.
Výuka využívá širokou škálu technik, včetně laboratoří a manažerů, skupinových prací, marketingových her, obchodních her, hraní rolí.
Možnosti dvojitého stupně
Kurz nabízí tři dvojnásobné stupně, pro studenty s vynikajícím výkonem (1-2 místa k dispozici každý rok):
- Grenoble Ecole de Management - Francie (Master in Management). První rok v italské Parmě a druhý rok v anglickém Grenoblu.
- Hochschule Bochum - Německo (magisterský titul v mezinárodním managementu). První rok v italské Parmě a druhý rok v Grenoblu v němčině a angličtině. Němčina a angličtina jsou povinné.
- FECAP Sao Paulo do Brasil (Brazílie) (Mestrado Profissional em administração - Master in Business Administration). První rok v italské Parmě a druhý rok v Sao Paulu v angličtině. Vyžaduje se základní portugalština.
Každý, kdo má zájem o programy dvojího studia, musí nejprve složit přijímací zkoušku na magisterský studijní program v oblasti obchodu a spotřebního marketingu a na konci prvního semestru (každý rok v březnu) může požádat o soutěžní hodnocení pro přijetí do programů dvojího studia.
Osnovy
Program
Obchodní marketingové aktivity nabývají na významu v horizontálních a vertikálních marketingových procesech. Přesněji řečeno, tento význam byl posílen rostoucím významem prodejních míst v procesech průmyslového marketingu; progresivní nárůst a sofistikovanost poptávky po maloobchodních službách mezi spotřebiteli; vývoj v distribučních systémech, který lze považovat za skutečné revoluce, jako je elektronický obchod; a zvýšení úrovně komerční koncentrace v nákupních a prodejních procesech, jako je ovlivnění „vertikálních“ silových vztahů v dodavatelském řetězci. Tyto jevy vyvolaly silnou poptávku po profesionálech s konsolidovaným kulturním zázemím v oblasti plánování, řízení a organizace firemních obchodních strategií. Přesněji řečeno, velké a malé společnosti ve výrobě, distribuci a službách, jak na národní, tak mezinárodní úrovni, potřebují profesionály, kteří navrhují prodejní a marketingové strategie a řídí vztahy s kanály.
Kurz byl strukturován tak, aby poskytoval teoretické a praktické znalosti v následujících oblastech: marketingové kanály, maloobchod a řízení kanálů, zásady merchandisingu, systémy pro plánování a sledování prodeje, obchodní marketingové strategie. Tyto marketingové základy, vyvinuté během prvního roku kurzu, jsou doplněny ekonomickou historií marketingu a distribuce a analýzou makroekonomického scénáře řízení. Statistické metodiky nezbytné pro analýzu marketingových dat jsou představeny v prvním roce a plně rozvinuty ve druhém roce se silným kurzem Data Science. Postupem času kurz rozšířil oblast klíčových kompetencí tak, aby pokryl všechny specializované oblasti marketingové praxe a výzkumu, s předměty jako Neuromarketing, Analýza spotřebitelského chování, Digitální marketing, Věrnostní marketing, In-store Marketing, Category Management, Móda a Design. Marketing, Channel Metrics, Channel Management, Brand Management, Customer Relationship Management a Customer Analytics
Žádný jiný magisterský kurz v Itálii nepokrývá tak rozmanitou nabídku marketingových předmětů, a to je možné díky 13 profesorům, výzkumníkům a Ph.D. studenti, kteří vyučují a působí v marketingové oblasti na University of Parma a jsou zapojeni do kurzu.
Soulad mezi akademickým obsahem kurzu a skutečnými obchodními potřebami firem je neustále posuzován s ohledem na vědecký pokrok v sektorech marketingu a trade marketingu (a to je zajištěno skutečností, že profesoři vyučující kurzy provádějí vlastní výzkum v těchto sektorech ), a prostřednictvím neustálého zapojení manažerů a odborníků na trh.
Výuka využívá širokou škálu technik, včetně laboratoří a manažerů-lektorů, skupinové práce, marketingových her, obchodních her, hraní rolí.
Předmět je vyučován v italštině, která je jazykem požadovaným i pro přijímací test. Přijímací test je zkouškou, kterou je třeba složit osobně a zadává se dvakrát ročně, v červenci a říjnu. Uchazeči by měli mít titul v oboru podnikání nebo ekonomie nebo statistiky s minimálně 8 kredity ECTS v marketingu, aby se mohli přihlásit ke zkoušce.
Přehled kurzu
Magisterský studijní obor Obchod a spotřebitelský marketing byl založen v roce 2005. Byl prvním magistrem marketingu v Itálii a byl navržen tak, aby poskytoval specifické školení pro rozvoj marketingových strategií a obchodních politik výrobních, maloobchodních a servisních společností. Vychází z 50 let staré výzkumné činnosti marketingové oblasti v University of Parma , známé „výzkumné škole“ v oblasti maloobchodu, distribuce a řízení kanálů. Obchodní marketingové aktivity nabývají na významu v horizontálních a vertikálních marketingových procesech. Přesněji řečeno, tento význam byl posílen rostoucím významem prodejních míst v procesech průmyslového marketingu; progresivní nárůst a sofistikovanost poptávky po maloobchodních službách mezi spotřebiteli; vývoj v distribučních systémech, který lze považovat za skutečné revoluce, jako je elektronický obchod; a zvýšení úrovně komerční koncentrace v nákupních a prodejních procesech, jako je ovlivnění „vertikálních“ silových vztahů v dodavatelském řetězci. Tyto jevy vyvolaly silnou poptávku po profesionálech s konsolidovaným kulturním zázemím v oblasti plánování, řízení a organizace firemních obchodních strategií. Přesněji řečeno, velké a malé společnosti ve výrobě, distribuci a službách, jak na národní, tak mezinárodní úrovni, potřebují profesionály, kteří navrhují prodejní a marketingové strategie a řídí vztahy s kanály.
Kurz byl proto strukturován tak, aby poskytoval teoretické a praktické znalosti v následujících oblastech: marketingové kanály, maloobchod a řízení kanálů, zásady merchandisingu, systémy pro plánování a sledování prodeje, obchodní marketingové strategie. Tyto marketingové základy, vyvinuté během prvního roku kurzu, jsou doplněny ekonomickou historií marketingu a distribuce a analýzou makroekonomického scénáře řízení. Statistické metodiky nezbytné pro analýzu marketingových dat jsou představeny v prvním roce a plně rozvinuty ve druhém roce se silným kurzem Data Science. Postupem času kurz rozšířil oblast klíčových kompetencí tak, aby pokryl všechny specializované oblasti marketingové praxe a výzkumu, s předměty jako Neuromarketing, Analýza spotřebitelského chování, Digitální marketing, Věrnostní marketing, In-store Marketing, Category Management, Móda a Design. Marketing, Channel Metrics, Channel Management Management značky, Customer Relationship Management a Customer Analytics
Žádný jiný magisterský kurz v Itálii nepokrývá tak rozmanitou nabídku marketingových předmětů, a to je možné díky 13 profesorům, výzkumníkům a Ph.D. studenti, kteří vyučují a působí v marketingové oblasti na University of Parma a jsou zapojeni do kurzu.
Soulad mezi akademickým obsahem kurzu a skutečnými obchodními potřebami firem je neustále posuzován s ohledem na vědecký pokrok v sektorech marketingu a trade marketingu (a to je zajištěno skutečností, že profesoři vyučující kurzy provádějí vlastní výzkum v těchto sektorech ), a prostřednictvím neustálého zapojení manažerů a odborníků na trh.
Výuka využívá širokou škálu technik, včetně laboratoří a manažerů-lektorů, skupinové práce, marketingových her, obchodních her, hraní rolí.
Možnosti Double Degree
Kurz nabízí tři dvojité stupně pro studenty s vynikajícím výkonem (každý rok jsou k dispozici pouze 1–2 místa):
- Grenoble Ecole de Management - Francie (magistr v managementu). První rok v Parmě v italštině a druhý rok v Grenoblu v angličtině.
- Hochschule Bochum - Německo (magistr v mezinárodním managementu). První rok v Parmě v italštině a druhý rok v Grenoblu v němčině A angličtině. Je vyžadována němčina a angličtina.
- FECAP Sao Paulo do Brasil (Brazílie) (Mestrado Profissional em administração - Master in Business Administration). První rok v Parmě v italštině a druhý rok v Sao Paulu v angličtině. Je vyžadována základní portugalština.
Zájemce o programy double degree musí nejprve složit přijímací test na Master in Trade and Consumer Marketing a na konci prvního semestru (každý rok v březnu) může požádat o výběrové řízení pro přijetí do programů double degree.
Přijímací řízení
Galerie
Výsledek programu
Co čekat po maturitě
Absolventi magisterského studia oboru Obchod a spotřebitelský marketing mohou zastávat odpovědné pozice v řízení výrobních, služeb, distribučních a obchodních společností. Konkrétněji, role, které mohou efektivně vykonávat absolventi magisterského studia v oboru obchodní marketing a obchodní strategie, jsou:
- Obchodní oblast: Sales manager, Key account manager, Area manager, Trade marketing manager; Správce kanálů; Manažer e-commerce, Export manager, Store manager.
- Oblast marketingu: marketingový manažer, brand manažer, produktový manažer, věrnostní marketingový manažer, obchodník, manažer zákaznického servisu.
- Nákup: Kupující, manažer kategorie, manažer dodavatelského řetězce, manažer elektronického zadávání zakázek.
- Analýza: Vedoucí výzkumu, analytik trhu, expert na CRM, obchodní konzultant