Mistr V Obchodní Organizaci
Universidad Rey Juan Carlos T
Klíčová informace
Umístění kampusu
Madrid, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 45 / per credit *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2023
* rezidentští studenti, za kredit, cena; 84,07 EUR: nerezidentští studenti, za kredit, cena
Úvod
Co se naučím studováním tohoto Mistra?
Provést výzkum v oblasti organizace podnikání a naučit se praktické nástroje pro lepší rozhodování ve firmách. Master umožňuje rozvoj dovedností a školení pro provádění výzkumu připravit doktorské disertační práce v oblasti obchodních organizací.
Je tento hlavní úředník v souladu s předpisy Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání?
Ano.
Doporučený profil
Studenti, kteří vlastní vysokoškolské vzdělání ve Španělsku nebo ve vzdělávací instituci nacházející se v Evropském prostoru vysokoškolského vzdělávání nebo na jiných místech v zámoří, která umožňují ve vydávající zemi přístup ke třídě Master Master.
Cíle
Hlavním cílem programu je pokročilé vzdělávání studentů ve výzkumných technikách v oblasti obchodní organizace. Umožní studentům, aby byli školeni v obsahu, který jim umožní rozvíjet akademický výzkum excelence a připravit je na rozvoj disertační práce.
Program zahrnuje nejdůležitější oblasti znalostí v obchodní organizaci. Při hledání excelence v kvalitě výzkumu zahrnuje účast vynikajícího Ph.D. lektory, kteří počítají s vědeckým výzkumem uznaným španělským ministerstvem školství. Je podporována mobilita mezi hostujícími profesory z jiných zemí a univerzit.
Program zajišťuje získání následujících základních kompetencí:
- Základní dovednosti ve správě informací pro výzkumné účely.
- Schopnost vysvětlit vědeckými argumenty vlastní názory a analyzovat a hodnotit alternativy pro výzkumné práce.
- Schopnost ověřovat a integrovat aktualizované znalosti v oblasti obchodních organizací.
- Schopnost aplikovat znalosti do podnikatelského prostředí z tvůrčí perspektivy.
Dovednosti
Obecné kompetence
- CG01 - Základní dovednosti pro řízení informací orientovaných na výzkum.
- CG02 - Schopnost vysvětlit názory a analyzovat a ocenit alternativy ve výzkumných dokumentech.
- CG03 - Schopnost ověřovat a integrovat aktualizované znalosti v oblasti obchodních organizací.
- CG04 - Schopnost kreativně aplikovat znalosti v podnikání.
Průřezové kompetence
- CT04 - Získat dovednosti učení, které umožňují studium samostatně řízeným a autonomním způsobem.
- CT01 - Aplikovat získané znalosti a schopnost rozlišení na nová nebo širší prostředí.
- CT02 - Integrovat znalosti a čelit složitosti formulace hodnotových soudců z informací, že nejsou dokončeny nebo jsou omezené a zahrnují reflexe sociálních a etických otázek spojených s aplikací znalostí a úsudků.
- CT03 - jasným způsobem sdělit závěry specializovaným nebo nespecializovaným oblastem bez nejasností.
- CT05 - Rozvíjet perspektivu kritického myšlení a schopnost provádět analýzy a syntézy z dostupných informací.
Specifické kompetence
- CE01 - Umět identifikovat potřeby a požadavky z kontextu, kde je vyžadováno použití metodických nástrojů, a naučit se podporovat adekvátní řešení výzkumných otázek odvozených z oblastí obchodní organizace.
- CE02 - Rozvíjet uvažování a kritické myšlení k provádění analýzy obchodní reality prostřednictvím identifikace, popisu a diagnostiky problémů firmy v blízkosti míst, kde se student nachází, s využitím strategických a organizačních nástrojů, které od obchodní organizace Areál je poskytován a firmy jej často využívají k diagnostice.
- CE03 - Aplikovat metodické nástroje k řešení problémů a výzkumných otázek v organizační a strategické oblasti.
- CE04 - Vědět, jak používat nástroje od strategie a organizace k identifikaci a řešení problémů, jako je Porterova pět sil, analýza PESTLE, lépe poznat ekonomické, sociální, technologické, právní a environmentální faktory, Porterův diamant, SWOT analýza a Balanced Scorecard.
- CE05 - Naučit se navrhovat vhodná řešení na základě studovaných firemních modelů.
- CE07 - Získat informace efektivním způsobem. Umět vyhledávat, spravovat, organizovat a analyzovat bibliografické relevantní informace v oblasti obchodní organizace a v každé navrhované oblasti výzkumu.
- CE10 - Vyhodnocovat výzkum předpokládaný jinými vědci a odborníky prostřednictvím rozvoje čtení a kritické syntézy výzkumných článků v každé z oblastí obchodní organizace.
- CE12 - Znát hlavní teoretické modely, které přesahují různá specifická výzkumná prostředí. Studenti získají specifické znalosti v nejdůležitějších teoriích, které vysvětlují chování firmy, jako je pohled na zdroje, pohled na transakční náklady, pohled na dynamické schopnosti, teorie agentury, teorie společnosti o závislostních zdrojích a eklektická teorie.
Přístup a zápis
Požadavky na přijetí
Požadavky na přístup k navrhovanému titulu jsou podle článku 16 královského nařízení 1393/2007, upraveného královským nařízením 861/2010 ze dne 2. července:
- Pro přístup k oficiálním magisterským studiím bude nutné mít k dispozici oficiální španělský univerzitní titul nebo jiný vydávaný vysokoškolskou institucí patřící jinému státu, který je součástí Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání, který jej opravňuje k přístupu učení Mistra
- Rovněž absolventi mají přístup ke vzdělávacím systémům mimo evropský vysokoškolský prostor, aniž by museli schvalovat své tituly, po ověření univerzity, že akreditují úroveň odborné přípravy odpovídající odpovídajícím oficiálním španělským vysokoškolským diplomům a že ve vydávajícím země, mají nárok na postgraduální vzdělávání. Přístup touto cestou v žádném případě neznamená homologaci předchozího titulu, který má zúčastněná strana v držení, ani její uznání pro jiné účely, než je udělení magisterského učení.
Podmínky nebo speciální přijímací zkouška
- Je vyžadována úroveň B2 angličtiny
V případě potřeby proběhne speciální test pro hodnocení studijních plánů studentů s přihlédnutím k jejich profesním zkušenostem a projekcím podle cílů magisterského studia a jejich akademického zázemí.
Bodovací zápisy pro hodnocení kurikula budou hodnoceny od 0 do 10:
- profesionální zkušenost váží 10%,
- - váha akademického rekordu 20% a
- projekce studenta podle cílů magistra váží 20%.
Tento poslední aspekt je vyhodnocen písemným důkazem o hodině předem přihlášeným žadatelům. V rámci zkoušky jsou studentům nabídnuty konkrétní otázky týkající se výzkumné práce, které se jich ptají na příležitosti, hrozby, silné a slabé stránky, které tento příspěvek představuje.
Písemný důkaz váží 20% konečné známky, anglický důkaz váží dalších 20% konečné známky a osobní pohovor váží 10% konečné známky.
Počet míst k sezení: 55 míst. Pokud není v kurzu dosaženo minimálního počtu očekávaných studentů, může se univerzita rozhodnout neotevřít vyučovací skupinu.
Výuka Itinerář
První semestr
- Strategie a organizace
- Podniková ekonomika
- Dohody o spolupráci v oblasti výzkumu a vývoje
- Strategie rozvoje podnikání
- Ostatní směry výzkumu v obchodní organizaci
Druhý semestr
- Dopad informačních technologií a systémů na obchodní výsledky
- Závěrečná diplomová práce
Stáž
Tento mistr nemá v úmyslu provádět stáže.