Mistr V Managementu - Mezinárodní Strategický Marketing
HEC Management School - University of Liège
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Liège, Belgie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 4 175 / per year *
Uzávěrka přihlášek
30 Apr 2024
Nejbližší datum zahájení
14 Sep 2024
* Za akademický rok: 835 € (studenti EU), 4175 € (ostatní národnosti)
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Cíle
- rozvíjet současnou vizi marketingu a strategie s přihlédnutím k IT revoluci.
- vytvářet upravené strategie tím, že předvídáme a rozumíme komplexnímu mezinárodnímu prostředí, ve kterém působí společnosti.
Cílové skupiny
Tento program je určen pro:
- studenti, kteří chtějí přeměnit nové trendy na obchodní příležitosti;
- studenti, kteří oceňují analýzu čísel na podporu rozhodovacích procesů.
Modul "Marketing a strategická inteligence" se vyučuje výhradně v angličtině.
Dovednosti získané po ukončení specializace
Studenti budou schopni:
- shromažďování, analýza a shrnutí údajů, které napomáhají rozhodovacímu procesu;
- vytváření a udržování konkurenční výhody;
- předvídání a transformace nových trendů na obchodní příležitosti;
- rozvoj strategií elektronického marketingu a elektronického podnikání;
- identifikace, komunikace a ovlivňování hlavních hráčů;
- vypracování globálních strategií pro produkty a služby.
Diplom a konkrétní výsledky
Po absolvování této specializace jsou studentům udělen diplom "Master in Management Science, Specialization in Marketing".
Kariérní příležitosti jako
- odborník na strategické zpravodajství;
- odborník na řízení a ochranu informací;
- výzkumný pracovník (prognostické organizace a výzkumné úřady).
v následujících polích:
- obchodní místa,
- marketing,
- příspěvky spojené s monitorovacími činnostmi (technologie, trh a konkurence).
http://www.hec.ulg.ac.be/en/masters/master-in-management/marketing#digital-marketing-sales-management
Osnovy
Tento pokročilý magisterský program poskytuje studentům akademické a odborné kompetence, které potřebují pro manažerské pozice v marketingu a strategii v jakékoli části světa. Studenti absolvují špičkové školení založené na výzkumu i praxi. Dovednosti vyvinuté v programu jsou relevantní pro širokou škálu pozic v tržně orientovaných organizacích.
Klíčová témata magisterského studia
- Průzkum trhu a statistické metody: Naučte se provádět průzkum trhu, analyzovat data pomocí pokročilých statistických nástrojů a metod, abyste získali (spotřebitelské) poznatky a podle toho přizpůsobili svou strategii.
- Marketingová analýza: Pochopení toho, jak analyzovat (velká) data, která jsou dostupná v prostředí, a přijímat strategická rozhodnutí založená na datech.
- Digitální marketingová strategie: Rozvíjení taktických rozhodnutí týkajících se efektivních rozhodnutí o produktech, cenách, distribuci a propagaci pomocí digitálních marketingových konceptů a aplikací
- Brand Management: Pochopení, jak strategicky umístit, růst a udržet značku v kontextu zvýšené mediální expozice a ochoty spotřebitelů spoluvytvářet značky.
- Spotřebitelské chování: Studium procesů souvisejících s tím, když jednotlivci nebo skupiny vybírají, nakupují, používají nebo likvidují produkty, služby, nápady nebo zkušenosti k uspokojení potřeb a přání.
- Strategický marketing: Naučte se analyticky a strategicky analyzovat trhy a situace.
Výsledek programu
Dovednosti získané absolvováním specializace
Studenti budou schopni:
- shromažďování, analyzování a sumarizace dat pro usnadnění rozhodovacího procesu;
- vytváření a udržování konkurenční výhody;
- předvídání a přeměna nových trendů na obchodní příležitosti;
- rozvoj e-marketingu a e-business strategií;
- identifikace, komunikace a ovlivňování hlavních hráčů;
- vypracování globálních strategií pro produkty a služby.
Diplom a konkrétní výstupy
Po absolvování této specializace je studentům udělen diplom „Master in Management Science, Specializing in Marketing“.
Přijímací řízení
Galerie
Akreditace
Ideální studenti
Cílové skupiny
Tento program je určen pro:
- studenti, kteří chtějí transformovat nové trendy na obchodní příležitosti;
- studenti, kteří ocení analýzu čísel na podporu rozhodovacích procesů.
Modul „Marketing and Strategic Intelligence“ je vyučován výhradně v angličtině.
Kariérní možnosti
Kariérní příležitosti jako
- odborník na strategické zpravodajství;
- odborník na správu a ochranu informací;
- výzkumný pracovník (prognózující organizace a výzkumné úřady).
v následujících polích:
- obchodní příspěvky,
- marketing,
- příspěvky související s monitorovacími činnostmi (technologie, trh a hospodářská soutěž).
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Mistr ve strategickém marketingu a komunikaci
- Madrid, Španělsko
MSc Strategický digitální marketing
- Online
Master Marketingový management (MA)
- Online