Magistr V Jazykovém A Mezinárodním Managementu (LIM)

Všeobecné informace

Popis programu

Cíle programu

Magisterský program Jazyky a mezinárodní management je určen pro francouzské a mezinárodní studenty s plynulostí nejméně dvou cizích jazyků (kromě jejich rodného jazyka), kteří usilují o kariéru s mezinárodním důrazem. Program nabízí studentům celou řadu kurzů v mezinárodním obchodě (marketing, obchod, logistika, vyjednávání atd.), Jakož i kurzy v jazycích, kde je zaměřen na získání hluboké znalosti sociálně-ekonomického a kulturního prostředí geografické zóny, které studují. Kurzy se vyučují hlavně v angličtině a francouzštině, ale také v němčině, čínštině a španělštině. Díky intenzivnímu studiu a školení se absolventi tohoto magisterského programu stávají specialisty v mezinárodním obchodu schopnými rozvíjet se v multikulturních kontextech. Přednášky, studijní skupiny, hraní rolí, studentské projekty a stáže dohromady poskytují studentům důkladné odborné školení.

Dovednosti a schopnosti

Jazyky: Ústní a písemná znalost dvou cizích jazyků plus třetí jazyk na úrovni začátečníků. Většina kurzů souvisejících s podnikáním se vyučuje v angličtině. Naši absolventi jsou důkladně proškoleni pro práci v profesionálním i mezinárodním prostředí.

Management: Pracovní dovednosti a znalosti v různých mezinárodních obchodních funkcích. Naši absolventi mohou vést projekty a jednání v oblasti marketingu, obchodu a logistiky. Jsou také vyškoleni v oblasti zakládání podniků.

Interkulturita: Naši studenti získají hluboké porozumění politickým, sociálním a ekonomickým aspektům soudobých společností a naučí se, jak mezikulturitu uvést do praxe. Díky kombinovaným dovednostem získaným v programu Jazyky a mezinárodní management jsou naši absolventi dobře připraveni na dynamické a široké mezinárodní kariéry.

Požadavky na přijetí

Vstupné do prvního roku je založeno na:

  • Aplikační a cizojazyčný rozhovor
  • Kompetence ve dvou cizích jazycích: angličtina, francouzština, němčina, španělština nebo čínština podle zvolených jazykových možností (Pozn .: Studenti nemají povoleno studovat ve svém rodném jazyce)

Vstupné do druhého roku je založeno na:

  • Úspěšné absolvování prvního roku v oboru Jazyky a mezinárodní management
  • Úspěšné absolvování prvního ročníku navazujícího magisterského programu, po pohovoru s cizím jazykem a po schválení žádosti uchazeče ze strany univerzity

Další vzdělávání: Uchazeči o zaměstnání a zaměstnanci se mohou přihlásit na magisterské studium.

Kontakt: 03 21 60 38 17 / fcu-fare@univ-artois.fr

Mohou se ucházet o magisterský titul nebo absolvent prostřednictvím validace profesionálních úspěchů a zkušeností (VAPP) nebo validací předchozí praxe (VAE) nebo smíšeného kurzu.

Kontakt: 03 21 60 60 59 / fcu-pac@univ-artois.fr

Kariérní možnosti

Díky komplexnímu nejmodernějšímu školení v oblasti marketingu, logistiky, obchodu a managementu, jakož i v jazycích, najdou naši absolventi kariérní příležitosti na úrovni managementu v mezinárodním obchodě, logistice, marketingu, komunikacích a cestovním ruchu.

Funkce programu

  • Kurzy související s obchodem vyučované v angličtině
  • Vysokoškolští pedagogičtí pracovníci i profesionálové z různých oborů
  • Možnost účasti na programech dvojitého diplomu s mezinárodními partnerskými univerzitami
  • Studentské projekty, které oslovují širší univerzitní a podnikatelské komunity
  • Mezidisciplinární projekty jako Hackathon a Kalypso, které studentům dávají inovativní výukové prostředí, ve kterém jsou konfrontovány s problémy skutečného života a situacemi v budování týmu

Obsah kurzu (2 roky)

Semestr 1

12 týdnů - 30 ECTS

Jazyky (Ústní a písemné dovednosti; případové studie při vyjednávání a mezikulturní komunikaci)

  • Výběr ze dvou cizích jazyků z němčiny, čínštiny, angličtiny, francouzštiny nebo španělštiny (NB rodný jazyk je vyloučen)
  • Jeden jazyk pro začátečníky: italština nebo holandština

Management (Kurzy vyučované v angličtině a francouzštině)

  • Import
  • Mezinárodní obchod
  • Marketing
  • Prodej a vyjednávání
  • Projektový management
  • Kariérní růst
  • Osobní projekt
  • Interkulturní management

Mezikulturní studia (sociopolitické a ekonomické aspekty současných společností.)

  • Evropa - Čína: anglofonní nebo frankofonní studia a čínská studia
  • Evropa - Amerika: dvě geografické oblasti mezi anglofonními studiemi, germanofonovými studiemi, hispánskými studiemi a frankofonními studiemi
  • Mezinárodní trhy: Všichni studenti budou následovat semináře o přístupech na mezinárodní trhy vyučované v angličtině a francouzštině.

Semestr 2

10 týdnů - 30 ECTS

Jazyk (ústní a písemné dovednosti; případové studie při vyjednávání a mezikulturní komunikaci)

  • Výběr ze dvou cizích jazyků z němčiny, čínštiny, angličtiny, francouzštiny nebo španělštiny (NB rodný jazyk je vyloučen)
  • Jeden jazyk pro začátečníky: italština nebo holandština

Management (Kurzy vyučované v angličtině a francouzštině)

  • Vývozní
  • Ekonomika podniku
  • Digitální marketing
  • Marketing
  • Finance
  • Projektový management
  • Jednání a komunikace
  • Zakládání podniků

Mezikulturní studia (sociopolitické a ekonomické aspekty současných společností.)

  • Evropa - Čína: anglofonní nebo frankofonní studia a čínská studia
  • Evropa - Amerika: dvě geografické oblasti mezi anglofonními studiemi, germanofonovými studiemi, hispánskými studiemi a frankofonními studiemi
  • Mezinárodní trhy: Všichni studenti budou následovat semináře o přístupech na mezinárodní trhy vyučované v angličtině a francouzštině

Semestr 2 je zakončen dvouměsíční pracovní stáž a vyplněním zprávy o pracovní stáži.

Semestr 3

12 týdnů - 30 ECTS

Jazyky (Ústní a písemné dovednosti; případové studie při vyjednávání a mezikulturní komunikaci)

  • Výběr ze dvou cizích jazyků z němčiny, čínštiny, angličtiny, francouzštiny nebo španělštiny (NB rodný jazyk je vyloučen)
  • Jeden jazyk pro začátečníky: italština nebo holandština

Management (Kurzy vyučované v angličtině a francouzštině)

  • Kalypso obchodní simulace
  • Mezinárodní ekonomika
  • Mezinárodní obchod
  • Řízení
  • Marketing
  • Logistika
  • Osobní projekt
  • Kariérní růst
  • Zajištění kvality a regulační záležitosti

Mezikulturní studia (sociopolitické a ekonomické aspekty současných společností.)

  • Evropa - Čína: anglofonní nebo frankofonní studia a čínská studia
  • Evropa - Amerika: dvě geografické oblasti mezi anglofonními studiemi, germanofonovými studiemi, hispánskými studiemi a frankofonními studiemi
  • Mezinárodní trhy: Všichni studenti budou následovat semináře o přístupech na mezinárodní trhy vyučované v angličtině a francouzštině

Semestr 4

30 ECTS

Čtvrtý semestr sestává výhradně ze šestiměsíčního pracovního stáže, po kterém následuje dokončení diplomové práce na základě zkušeností z pracovního stáže.

Poslední aktualizace Led 2020

Informace o škole

L’Université d’Artois est une université multidisciplinaire dont le siège est situé à Arras, dans le Nord de la France

L’Université d’Artois est une université multidisciplinaire dont le siège est situé à Arras, dans le Nord de la France Méně