Mistr V Jazycích A Mezinárodním Managementu (LIM)
Université d'Artois
Klíčová informace
Umístění kampusu
Arras, Francie
Jazyky
Angličtina, Francouzština, Němec
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Cíle programu
Magisterský program Jazyky a mezinárodní management je určen pro francouzské a mezinárodní studenty s plynulostí nejméně dvou cizích jazyků (kromě jejich rodného jazyka), kteří usilují o kariéru s mezinárodním důrazem. Program nabízí studentům celou řadu kurzů v mezinárodním obchodě (marketing, obchod, logistika, vyjednávání atd.), Jakož i kurzy v jazycích, kde je zaměřen na získání hluboké znalosti sociálně-ekonomického a kulturního prostředí geografické zóny, které studují. Kurzy se vyučují hlavně v angličtině a francouzštině, ale také v němčině, čínštině a španělštině. Díky intenzivnímu studiu a školení se absolventi tohoto magisterského programu stávají specialisty v mezinárodním obchodu schopnými rozvíjet se v multikulturních kontextech. Přednášky, studijní skupiny, hraní rolí, studentské projekty a stáže dohromady poskytují studentům důkladné odborné školení.
Dovednosti a schopnosti
Jazyky: Ústní a písemná znalost dvou cizích jazyků plus třetí jazyk na úrovni začátečníků. Většina kurzů souvisejících s podnikáním se vyučuje v angličtině. Naši absolventi jsou důkladně proškoleni pro práci v profesionálním i mezinárodním prostředí.
Management: Pracovní dovednosti a znalosti v různých mezinárodních obchodních funkcích. Naši absolventi mohou vést projekty a jednání v oblasti marketingu, obchodu a logistiky. Jsou také vyškoleni v oblasti zakládání podniků.
Interkulturita: Naši studenti získají hluboké porozumění politickým, sociálním a ekonomickým aspektům soudobých společností a naučí se, jak mezikulturitu uvést do praxe. Díky kombinovaným dovednostem získaným v programu Jazyky a mezinárodní management jsou naši absolventi dobře připraveni na dynamické a široké mezinárodní kariéry.
Požadavky na přijetí
Vstupné do prvního roku je založeno na:
- Aplikační a cizojazyčný rozhovor
- Kompetence ve dvou cizích jazycích: angličtina, francouzština, němčina, španělština nebo čínština podle zvolených jazykových možností (Pozn .: Studenti nemají povoleno studovat ve svém rodném jazyce)
Vstupné do druhého roku je založeno na:
- Úspěšné absolvování prvního roku v oboru Jazyky a mezinárodní management
- Úspěšné absolvování prvního ročníku navazujícího magisterského programu, po pohovoru s cizím jazykem a po schválení žádosti uchazeče ze strany univerzity
Další vzdělávání: Uchazeči o zaměstnání a zaměstnanci se mohou přihlásit na magisterské studium.
Kontakt: 03 21 60 38 17 / [email protected]
Mohou se ucházet o magisterský titul nebo absolvent prostřednictvím validace profesionálních úspěchů a zkušeností (VAPP) nebo validací předchozí praxe (VAE) nebo smíšeného kurzu.
Kontakt: 03 21 60 60 59 / [email protected]
Kariérní možnosti
Díky komplexnímu nejmodernějšímu školení v oblasti marketingu, logistiky, obchodu a managementu, jakož i v jazycích, najdou naši absolventi kariérní příležitosti na úrovni managementu v mezinárodním obchodě, logistice, marketingu, komunikacích a cestovním ruchu.
Funkce programu
- Kurzy související s obchodem vyučované v angličtině
- Vysokoškolští pedagogičtí pracovníci i profesionálové z různých oborů
- Možnost účasti na programech dvojitého diplomu s mezinárodními partnerskými univerzitami
- Studentské projekty, které oslovují širší univerzitní a podnikatelské komunity
- Mezidisciplinární projekty jako Hackathon a Kalypso, které studentům dávají inovativní výukové prostředí, ve kterém jsou konfrontovány s problémy skutečného života a situacemi v budování týmu
Obsah kurzu (2 roky)
Semestr 1
12 týdnů - 30 ECTS
Jazyky (Ústní a písemné dovednosti; případové studie při vyjednávání a mezikulturní komunikaci)
- Výběr ze dvou cizích jazyků z němčiny, čínštiny, angličtiny, francouzštiny nebo španělštiny (NB rodný jazyk je vyloučen)
- Jeden jazyk pro začátečníky: italština nebo holandština
Management (Kurzy vyučované v angličtině a francouzštině)
- Import
- Mezinárodní obchod
- Marketing
- Prodej a vyjednávání
- Projektový management
- Kariérní růst
- Osobní projekt
- Interkulturní management
Mezikulturní studia (sociopolitické a ekonomické aspekty současných společností.)
- Evropa - Čína: anglofonní nebo frankofonní studia a čínská studia
- Evropa - Amerika: dvě geografické oblasti mezi anglofonními studiemi, germanofonovými studiemi, hispánskými studiemi a frankofonními studiemi
- Mezinárodní trhy: Všichni studenti budou následovat semináře o přístupech na mezinárodní trhy vyučované v angličtině a francouzštině.
Semestr 2
10 týdnů - 30 ECTS
Jazyk (ústní a písemné dovednosti; případové studie při vyjednávání a mezikulturní komunikaci)
- Výběr ze dvou cizích jazyků z němčiny, čínštiny, angličtiny, francouzštiny nebo španělštiny (NB rodný jazyk je vyloučen)
- Jeden jazyk pro začátečníky: italština nebo holandština
Management (Kurzy vyučované v angličtině a francouzštině)
- Vývozní
- Ekonomika podniku
- Digitální marketing
- Marketing
- Finance
- Projektový management
- Jednání a komunikace
- Zakládání podniků
Mezikulturní studia (sociopolitické a ekonomické aspekty současných společností.)
- Evropa - Čína: anglofonní nebo frankofonní studia a čínská studia
- Evropa - Amerika: dvě geografické oblasti mezi anglofonními studiemi, germanofonovými studiemi, hispánskými studiemi a frankofonními studiemi
- Mezinárodní trhy: Všichni studenti budou následovat semináře o přístupech na mezinárodní trhy vyučované v angličtině a francouzštině
Semestr 2 je zakončen dvouměsíční pracovní stáž a vyplněním zprávy o pracovní stáži.
Semestr 3
12 týdnů - 30 ECTS
Jazyky (Ústní a písemné dovednosti; případové studie při vyjednávání a mezikulturní komunikaci)
- Výběr ze dvou cizích jazyků z němčiny, čínštiny, angličtiny, francouzštiny nebo španělštiny (NB rodný jazyk je vyloučen)
- Jeden jazyk pro začátečníky: italština nebo holandština
Management (Kurzy vyučované v angličtině a francouzštině)
- Kalypso obchodní simulace
- Mezinárodní ekonomika
- Mezinárodní obchod
- Řízení
- Marketing
- Logistika
- Osobní projekt
- Kariérní růst
- Zajištění kvality a regulační záležitosti
Mezikulturní studia (sociopolitické a ekonomické aspekty současných společností.)
- Evropa - Čína: anglofonní nebo frankofonní studia a čínská studia
- Evropa - Amerika: dvě geografické oblasti mezi anglofonními studiemi, germanofonovými studiemi, hispánskými studiemi a frankofonními studiemi
- Mezinárodní trhy: Všichni studenti budou následovat semináře o přístupech na mezinárodní trhy vyučované v angličtině a francouzštině
Semestr 4
30 ECTS
Čtvrtý semestr sestává výhradně ze šestiměsíčního pracovního stáže, po kterém následuje dokončení diplomové práce na základě zkušeností z pracovního stáže.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Master in International Business in China (MIBC)
- Milan, Itálie
Magisterský titul v řízení mezinárodního obchodu
- Kajaani, Finsko
Magisterský titul z mezinárodního obchodu se specializací na řízení exportu
- Riga, Lotyšsko