Magistr V Firemní A Institucionální Komunikaci (XIV Edition. Expansión Newspaper.)

Všeobecné informace

Popis programu

  • Digitální transformace přinesla revoluci v komunikaci od společností a veřejných subjektů a potřebují vyškolené profesionály
  • Se zárukou předních novin v obchodních informacích Expansión

130129_Expansion.png

  • Název Univerzity Carlosa III. V Madridu130132_universidad-rey-juan-carlos-logo-96px.png
  • V harmonogramu slučitelném s odbornou praxí: páteční odpoledne a sobotní ráno.
  • Garantované postupy pro všechny studenty, kteří o ně požádají, a validace postupů pro profesionály v komunikaci

Master in Corporate and Institutional Communication je zaměřen na profesionály, kteří chtějí aktualizovat své vzdělání, nebo absolventy / absolventy jakékoli speciality, kteří chtějí získat znalosti, aby se stali součástí komunikačních oddělení společností, institucí nebo politických stran.

Školení podporované univerzitou Carlos III a novinami EXPANSIÓN, stáže ve firmách.

Co se naučíte

  • Hlavním cílem Mistra je školení komunikačních manažerů schopných organizovat, řídit a vést obchodní a institucionální komunikační procesy.
  • Program poskytuje osvědčenou metodologii pro analýzu prostředí a samotné entity, návrh komunikačních strategií a jejich implementaci.
  • Prostřednictvím případových studií budou studenti znát a používat nástroje k plánování a hodnocení komunikačních akcí a jejich výsledků v souladu s obchodními cíli.
  • V rámci programových modulů budou muset čelit vývoji ročních komunikačních plánů, krizovým situacím, návrhu strategií a řízení obsahu v digitálních prostředích, školení mluvčích, lobbistickým akcím a volebním kampaním.

129602_master-cci.jpg

Učte se s velkými profesionály

Klášter Mistra v podnikové a institucionální komunikaci se skládá z relevantních osobností veřejných a soukromých institucí, politických stran a společností, jakož i univerzitních profesorů a profesionálů uznávané prestiže v oblasti podnikové a institucionální komunikace.

praktiky

Master nabízí přístup ke stážím ve společnostech během akademického roku, s minimální dobou trvání tři měsíce .

V průběhu kurzu magisterská organizace aktivně hledá příležitosti pro stáže a zároveň přijímá návrhy od různých společností, které oslovují program žádající uchazeče.

V minulých vydáních studenti absolvovali stáže v následujících společnostech, mimo jiné: Banco de Santander, Llorente y Cuenca, Edelman, Acciona, PSA Peugeot Cittroen, Renault Španělsko, Asesores de Comunicación Pública SL, Evercom Communication and Public Relations, Atrevia, Mapfre , Roche Farma, Siemens, komunikační konzultanti Torres y Carrera, Leroy Merlin, ADIF, SENER Ingeniería y Sistemas SA, Trescom Comunicación, Omnicom Public Relations Group SA, Evropská komise pro automobily, Telefónica SA, Ketchum SA, BBVA, Redondo a přidružení konzultanti Politika a komunikace, komunikační studie.

Stipendia a granty

Pořadatelé nabízejí na tento kurz stipendia ve výši 25% z registračního poplatku (2 250 EUR).

Jak jsou granty poskytovány?

Granty se udělují s ohledem na akademický záznam a životopisy.

Jak požádat o pomoc?

Jakmile je kandidát přijat do programu, může požádat o pomoc na webových stránkách Univerzity Carlosa III. V Madridu.

Osvědčení

"Prožil jsem okamžik svého života, kdy jsem chtěl změnit svou profesní kariéru. Tento mistr jsem doporučil. Od mého věku a kariéry jsem věděl, že můj případ byl poněkud zvláštní. S prací a námahou as trochou štěstí "Splnil jsem svůj cíl. Nyní se věnuji obchodní a politické komunikaci."
David García, student magisterského studia podnikové a institucionální komunikace 2017-18


„Učitelé jsou profesionálové, kteří vám na cvičeních ve třídě ukáží pravou realitu. Časový rozvrh kurzu, v pátek odpoledne a v sobotu ráno, mi umožnil kombinovat třídy s praxí v Leroy Merlin, se kterými jsem mohl prohloubit řízení různých projektů společenské odpovědnosti firem. “
Noelia Fernández Salgado, absolventka oddělení komunikace žurnalistiky IVECO

Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

La Escuela de Periodismo y Comunicación de Unidad Editorial es un centro de alto rendimiento educativo con más de 10 años de experiencia en el sector. Nuestra diferenciación se basa en que tenemos a n ... Čtěte více

La Escuela de Periodismo y Comunicación de Unidad Editorial es un centro de alto rendimiento educativo con más de 10 años de experiencia en el sector. Nuestra diferenciación se basa en que tenemos a nuestra disposición los profesionales más destacados y un entorno 100% auténtico que permite desarrollar con éxito nuestra actividad. Méně