Magistr Mezinárodního řízení lidských zdrojů projektu

Všeobecné informace

Popis programu

Jaký je účel tohoto mezinárodního HRM Master? Jeho cílem je vyškolit manažery lidských zdrojů, aby pracovali v anglickém a multikulturním kontextu - ve Francii nebo v zahraničí - pro malé a střední dovozní / vývozní společnosti nebo významné mezinárodní skupiny.

Program byl vytvořen ve spolupráci s profesionály IHRM a byl vytvořen na míru pro budoucí manažery v mezinárodních podnicích.

Je zaměřen na studenty, kteří chtějí vykonávat mezinárodní manažerskou kariéru v globálním kontextu. Rozvíjí širokou škálu aktuálních dovedností v oblasti sociálních inovací a HRM. Program se zaměří na klíčovou roli řízení projektů HRM v mezinárodním kontextu.

Budou rozvíjeny čtyři klíčové manažerské dovednosti:

  • Porozumění kontextu mezinárodního a multikulturního řízení;
  • Získání specifických znalostí nezbytných pro práci v HRM v mezinárodním kontextu: správa talentů, odměňování a výhody, řízení mobility;
  • Vedoucí řízení změn, týmová práce, psychická pohoda, řízení projektů HRM;
  • Rozšíření jejich mezinárodní sítě a práce s lidmi z různých národností a kultur, kteří sdílejí stejný zájem o mezinárodní HRM.

121787_DSC04603.jpg© Franck Boisselier

Zde je několik příkladů pracovních míst zaměřených magisterským stupněm a hledaných společnostmi:

  • Mezinárodní personalista
  • Analytik odměn a výhod
  • Mezinárodní náborář
  • Globální manažer mobility
  • Talent manažer

Cíle

Specifičnost tohoto programu je kombinovat komplexní akademický program v mezinárodním HRM s intenzivními kurzy francouzštiny.

Třídy jsou vyučovány francouzskými a mezinárodními vědci spojenými s odborníky z praxe, kteří jsou odborníky na sociální inovace a řízení lidských zdrojů. Všechny kurzy jsou navrženy tak, aby byly organizovány s dynamikou malých skupin: případové studie, hraní rolí a řešení problémů s řízením.

Program

Semestr 1

  • TU 1: Mezinárodní řízení lidských zdrojů
    • Mezinárodní řízení lidských zdrojů
  • TU 2: Teorie organizace, vedení a řízení lidských zdrojů
  • Teorie organizace a řízení lidských zdrojů
  • TU 3: Evropské hospodářské a sociální prostředí
  • Evropské hospodářské a sociální prostředí
  • TU 4: Vyjednávání
  • Jednání a vztahy se zaměstnanci v Evropě
  • TU 5: Komunikace 3.0
  • Komunikace 3.0
  • TU 6: Mezikulturní management
  • Interkulturní management
  • TU 7: Metodologie výzkumu
  • Metodika výzkumu
  • Francouzština jako cizí jazyk

Semestr 2

  • TU 8: Kvalita života na pracovišti
    • Kvalita života na pracovišti
  • TU 9: Inovace a řízení projektů
  • Inovace a projektový management_Teacher1
  • Inovace a řízení projektů_Teacher2
  • TU 10: Psychosociální rizika a řízení změn
  • Psychosociální rizika a řízení změn
  • TU 11: Kompenzace
  • Kompenzace
  • TU 12: Talent Management
  • Talent Management
  • Mobilita
  • TU 13: Digitální správa a e-HRM
  • Digitální správa a e-HRM
  • TU 14: Osobní rozvoj, stáž a profesionální projekt
  • Osobní rozvoj, stáž a profesionální projekt
  • Francouzština jako cizí jazyk

Jak se přihlásit

Poplatek za školné

Školné za akademický rok včetně intenzivních kurzů francouzštiny činí 6990 EUR.

To nezahrnuje CVEC (Student and Campus Life Contribution, 91 € for 2019-2020) a další životní výdaje.

Přijímací požadavky a postup

Studenti se přihlašují prostřednictvím online aplikačního systému. Studenti, kteří nás kontaktují přes Masterstudies.com nebo přímo e-mailem, budou upozorněni, jakmile se otevře aplikační server.

Před spuštěním online aplikace si připravte následující dokumenty. Přílohy můžete nahrát ve formátu PDF a JPEG do 2 MB na přílohu:

  • Motivační dopis v angličtině vysvětlující důvody, proč se ucházíte o program;
  • Podrobný životopis;
  • Ověřená kopie bakalářského titulu (čtyřleté bakalářské studium) a související ověřené přepisy;
  • Doklad o znalosti anglického jazyka. Jazykový test v angličtině není povinný, pokud jste rodilým mluvčím anglického jazyka nebo pokud jste studovali angličtinu na univerzitní úrovni. Nečinní rodilí mluvčí musí předložit oficiální mezinárodní výsledky jednoho z následujících testů:
    • TOEFL: Minimální papírový test 550 (80 IBT);
    • TOEIC: 750 nebo vyšší;
    • IELTS: celkové skóre skupiny 6 pro akademickou verzi;
    • Doklad o předchozím vysokoškolském vzdělání v anglicky mluvící zemi (GPA 2-4 stupnice).
  • Foto pasu;
  • Fotokopie pasu nebo "carte de séjour", je-li to relevantní;
  • Ověřený překlad rodného listu do francouzštiny nebo do angličtiny (pokud tento dokument není k dispozici při podání žádosti, můžete si svůj cestovní pas znovu nahrát s ohledem na to, že rodný list bude po příjezdu do Francie nezbytný pro různé administrativní záležitosti).

V případě jakýchkoli dotazů nebo obtíží kontaktujte: igr.international-degree@univ-rennes1.fr

Postup kampusu Francie

Pokud pobýváte v jedné z níže uvedených zemí, budete muset také požádat o přijetí přes oficiální vládní web pro zahraniční studenty: www.campusfrance.org

Alžírsko, Argentina, Benin, Brazílie, Burkina Faso, Burundi, Kamerun, Chile, Čína, Kolumbie, Komory, Konžská republika, Jižní Korea, Pobřeží slonoviny, Egypt, Spojené státy, Gabun, Guinea, Haiti, Indie, Indonésie, Írán , Japonsko, Kuvajt, Libanon, Madagaskar, Mali, Maroko, Mauricius, Mauretánie, Mexiko, Peru, Senegal, Konžská demokratická republika, Rusko, Senegal, Singapur, Tchaj-wan, Togo, Tunisko, Turecko a Vietnam.

Jak přímá aplikace na IGR-IAE Rennes tak postup Campus France by se měly provádět souběžně. Potřebujete-li pomoc s procesem podávání žádostí, obraťte se na místní francouzské velvyslanectví nebo kancelář Campus France o radu a radu.

Pokud zde vaše země není uvedena, budete nám muset zaslat pouze celý soubor žádosti.

Poslední aktualizace Lis 2019

Informace o škole

The school is a founding member of the national network of University Business Schools, the IAE France network, which comprises 33 select members throughout France. The University Graduate School cont ... Čtěte více

The school is a founding member of the national network of University Business Schools, the IAE France network, which comprises 33 select members throughout France. The University Graduate School contributes to the development of European studies in management science and is an active member of the Academic Council of the European Institute for Advanced Studies in Management (EIASM), and of the Steering Committee of the European Foundation for Management Development (EFMD). The school applies a selective entry process. On average, only one out of ten applications is accepted. In order to be admitted, all candidates are expected to present a realistic and well-thought-out career plan as well as their academic achievements and motivation. Méně