Popis programu
MA ProgramStudenti jsou povinni absolvovat 64 hodin práce v kurzu (16 kreditů za semestr) a odevzdat diplomovou práci k plnění magisterského titulu. Je z těchto kreditů za studijní obory absolvované s primárním poradcem studenta. Všichni studenti jsou povinni absolvovat průzkumový kurz během prvního semestru kurzu a také metodický kurz. Diplomová práce musí být schválena příslušnou fakultní komisí.ZpůsobilostKritéria způsobilosti pro magisterské programy
Požadavky uvedené níže představují minimum nutné pro přijetí absolventa na univerzitu.
Indické studenty
Minimálně tři roky v rámci postgraduálního / bakalářského studia (10 + 2 + 3) s alespoň 55% známkami nebo ekvivalentními průměrnými známkami (GPA)
Mezinárodní studenti
V rámci postgraduálního / bakalářského titulu s minimálně 15 lety předchozího studia s GPA nejméně 2,2 nebo vyšší na 4 bodové stupnici nebo rovnocenné třídě, pokud se používá jiná stupnice bodové stupnice.
Žadatelé z neanglicky mluvících zemí a vyškolení v angličtině budou muset předložit osvědčení o odborné způsobilosti při zkouškách anglického jazyka:TOEFL (Test angličtiny jako cizího jazyka)
IELTS (Mezinárodní testovací systém anglického jazyka)
TOEIC (Test angličtiny pro mezinárodní komunikaci)
PTE (osobní test angličtiny)
Jakýkoliv jiný standardní anglický test používaný na mezinárodní platforměStipendiaNalanda University poskytuje studentům finanční podporu.
Pro podrobnosti pište na: Foreignstudents@nalandauniv.edu.inŠkola buddhistických studií, filozofie a srovnávacích náboženstvíUniverzita Nālandā obecně a zejména škola buddhistických studií, filosofie a srovnávacího náboženství jsou o překračování geografických hranic, aby sdílely nový druh mezinárodního zdravého rozumu a globální odpovědnosti. Nālandā je také o daru poznání (starom vidyā-dāna), jehož cílem je podporovat inspiraci pro transformovaný globální svět zakořeněný ve spolupráci a sdílení - znalosti musí být šířeny, sdíleny a nejen kombinovány nebo uchovávány pro sebe. Od svého starověkého počátku hraje Nālandā hlavní roli ve sdílení a výměně znalostí po celém světě. Herci, kteří hráli hlavní roli v těchto „výměnách“, byli buddhističtí mniši nebo učitelé (ācāryas) Śubhākarasiṃha, Nāgārjuna, Atīśa, Nāgajñāna (žák Nāgārjuna), jeho žák Vajrabodhi, Amoghavajra (z Indie) Čína), Samantabhadra (z Indie nebo Śrī Laṅky), Huiguův žák Bianhong (z Javy) a Kūkai (z Japonska). Jako skutečná kolébka buddhistického a hinduistického učení přitahovala Nālanda tolik vlivných učitelů a studentů z Indie a celého světa. V souladu s tímto ctihodným dědictvím se škola buddhistických studií, filosofie a srovnávacího náboženství snaží propagovat úrodnou půdu intelektuálního víření, kde se studenti a učitelé cítí pohodlně a obohaceni, aby sdíleli znalosti a vzájemně se inspirovali.
Tato škola kladou zvláštní důraz na studium buddhistických myšlenek a hodnot ve vztahu k jiným filozofickým a náboženským tradicím. Širší společensko-historicko-kulturní souvislosti vývoje buddhistických tradic se zkoumají prostřednictvím inovativního a interdisciplinárního učebního plánu. Škola podporuje kritické myšlení a zkoumá širší kulturní a historické kontexty buddhismu v různých regionech Asie. Akademická studie buddhismu, filozofie a srovnávacích náboženství zahrnuje studium textových a archeologických pramenů a doplňuje ji o historické a filozofické studium různých forem jógy od údolí Indus až po současnost. Dynamika šíření buddhistických myšlenek, umění, literatury; archeologie klíčových buddhistických míst v Asii; studium primárních textů, nápisů a buddhistického umění a dalších artefaktů; srovnání a interakce mezi různými náboženskými a filozofickými tradicemi Asie; a teorie a metody studia náboženských, filozofických a jógových tradic tvoří některé z hlavních oblastí školy. Moderní projevy buddhismu a jógových tradic a jejich současná důležitost by mohly být také oblasti zkoumané ve škole.Schopnosti, které studentům přenášejí, vycházejí z důkladného čtení literárních a filozofických textů až po archeologický výcvik. Škola zdůrazňuje studii o buddhismu a sousedních náboženských tradicích, jako jsou Samkhya, Tantra a Vedanta, v celém rozsahu duchovních, regionálních a kulturních kontextů. Studie buddhismu, jógy, meditace a dalších náboženských tradic, jejich historie, kultury a myšlenek z hlediska náboženských studií, která zahrnuje kriticky odrážející a aplikovanou teorii a metodiku.
Škola také nabízí školení v klasickém jazyce jako Pali, Sanskrit a Tibet. S jeho silným důrazem na součást jazyka, Master program zdůrazňuje čtení primárních buddhistických textů v různých jazycích a jiných náboženských textech s cílem rozvíjet dovednosti integrální k pokračování kvalifikované postgraduální výzkumné práce s vysokou úrovní akademické důvěryhodnosti.
Tato škola inspirovala společný výzkum a výuku a zabývá se širokou škálou interdisciplinarity. Absolventi této školy budou mít nárok na zaměstnání v regionálních studiích, oblastních studiích, náboženských studiích, organizacích jógových studií, které pracují s interkulturními a multikulturními otázkami. Výuka v buddhistických, náboženských studiích, józe a filozofii rozděluje interdisciplinární dovednosti, které umožňují absolventům vykonávat kariéru v různých oborech, jako je například indologie, filologie, buddhologie, srovnávací lingvistika, archeologie, kromě otvírání profesionálních možností jako kurátorů muzeí, archivářů / knihovníků , Komentátoři tantry a jógy, aktivisté míru, kulturní správci a tak dále.
Škola kladou zvláštní důraz na studium buddhistických myšlenek a hodnot a jejich historický vývoj ve vztahu k jiným filozofickým a náboženským tradicím.Kariérní vyhlídkyZískání kompetencí a dovedností
Postgraduální program ve škole buddhistických studií, filozofie a srovnávacích náboženství na Nalanda University poskytuje studentům příležitost zapojit se do řady disciplín:Buddhistické studie
Buddhistická archeologie a umění
Jiné náboženské tradice v kulturním kontextu buddhismu
Teorie a metody náboženských studií
Dějiny náboženství
Srovnávací studium náboženství
Klasické jazyky pro studium buddhismu a dalších asijských náboženství
Kritická teorie náboženských studií
Asijské tradice filozofie
Regionální zaměření: jižní Asie, jihovýchodní Asie, východní AsieDalší zásadní kompetence a dovednosti, které budou studenti současně vyvíjet, jsou:Schopnost vytvářet dobře strukturované, koherentní a důkazní argumenty, ústní i písemné
Uskutečňovat a rozvíjet výzkumné myšlenky přívětivým způsobem
Sběr, zkoumání a analýza různých druhů materiálů metodologicky logickým a koherentním způsobem
Rozumět a syntetizovat fakta, myšlenky a informace získané z různých pramenů pramenů
Integrovat a kriticky uplatnit akademickou teorii ve výzkumných projektech
Výzkumné schopnosti a dovednosti v akademické interpretaci historických pramenů (texty, artefakty)Výběr kariérních Pathways
Trénink v buddhistických, náboženských a filozofických vědách přenáší schopnost přenosu, která umožňuje absolventům vykonávat kariéru v mnoha směrech:Archivář / knihovník
Výzkumník / učitel (buddholog, archeolog)
Učitel
Náboženský komentátor
Aktivista míru
Mezinárodní organizace
Nevládní organizace
Politika v oblasti míru a řešení konfliktů
News Analyst / Novinář
Kulturní správce
Poradce
Sociální pracovník