Mgr. Management marketingu
Takming University Of Science And Technology
Klíčová informace
Umístění kampusu
Taipei, Tchaj-wan
Jazyky
Angličtina, Čínština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Mgr. Management marketingu
Úvod
Oddělení marketingového managementu bylo založeno v roce 2004 a kvůli rostoucí obchodní činnosti veletrhů a konvencí po celém světě v posledních letech byla v roce 2009 založena divize Mezinárodního úmluvy, výstavy a řízení cestovního ruchu. Graduální škola služeb a řízení provozu, která byla založena v roce 2007, se spojila s oddělením řízení marketingu v roce 2011. V současné době nabízí oddělení dva hlavní programy.
FOTBALOVÁ BRANKA
Cílem tohoto oddělení je poskytovat a posilovat studenty s odbornými znalostmi a schopnostmi v oblasti marketingu a mezinárodního marketingového managementu.
Cíle a kurikulum
Cílem oddělení je vzdělávat studenty s profesionálními marketingovými znalostmi a schopnostmi. Od studentů se očekává, že budou řídit marketingové aktivity týkající se B2C a B2B. Kurikulum zahrnuje základní kurzy řízení a odborné kurzy, modul chování spotřebitelů a modul marketingového marketingu. Kromě toho nabízí oddělení kurzy jako cizí jazyk, informační systém a pomoc při přípravě na odborné certifikáty. Praktické tréninkové kurzy v letní přestávce nebo v průběhu semestru jsou jedním z jader katedry. Mezi ně patří školení v korporacích, návštěva firem a práce s projekty spolupráce v průmyslu. V posledním roce, aby bylo možné kombinovat teorii a praktické učení, musí student dokončit dokončovací projekt.
Příležitosti po absolvování kurzu
Postgraduální program: Na základě zájmů studentů nebo kariérního plánování si mohou vybrat, zda budou pokračovat v magisterském programu, který nabízí oddělení nebo jiné vysoké školy.
Zaměstnanost: Úředníci veřejných služeb, pracovníci projektového řízení a personál marketingového managementu, marketingový štáb atd.
Oddělení mezinárodního konventu, výstavy a řízení cestovního ruchu, oddělení marketingového managementu
Silné stránky
V souladu s obchodním trendem mezinárodních výstav jsme vytvořili osnovy, které posílí schopnost studentů v plánování a realizaci mezinárodních výstav společně s odbornými školeními z pohledu běžícího cestovního ruchu a volnočasových aktivit. Naším cílem je kultivovat talenty v oblasti řízení a marketingu v oblastech mezinárodní konvence a výstavy, cestovního ruchu a volného času studentů.
Cíle a kurikulum
Vedle základních a obchodních manažerských kurzů existují dva klíčové segmenty, Mezinárodní řízení konvencí a výstav a Řízení cestovního ruchu a volného času. Nabízíme také jazykové kurzy a aplikace informačních technologií. Doporučujeme studentům, aby absolvovali základní i pokročilé odborné zkoušky, aby mohli vybavit své schopnosti při hledání zaměstnání. Pro praktické kurzy jsou studenti povinni účastnit se akademických a průmyslových programů spolupráce, obchodních návštěv a seminářů praktických průmyslových témat atd.
Příležitosti po ukončení studia
Postgraduální program: Na základě zájmů studentů nebo kariérního plánování si mohou vybrat, zda budou pokračovat v magisterských studijních programech, které nabízí toto oddělení, oddělení řízení logistiky v obchodní škole nebo na jiných univerzitách.
Zaměstnanost: Veřejní činitelé, mezinárodní konvenční a výstavní plánovač, zaměstnanci v oblasti cestovního ruchu a volného obchodu, vztahy s veřejností a další.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Magisterský titul v marketingovém managementu na ESIC University
- Madrid, Španělsko
- Barcelona, Španělsko
Magisterský titul v digitálním marketingu z ESIC University
- Madrid, Španělsko
- Barcelona, Španělsko
Magistr v managementu sportovního marketingu [MDMD]
- Madrid, Španělsko