Mezinárodní mistr v módním a luxusním marketingu [MML]
ESIC Business & Marketing School
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Madrid, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
12 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 19 700 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Oct 2024
* Konečná cena hovoru: 10/2023 17 900 €
Úvod
Master in Fashion and Luxury Marketing and Communication Management v Madridu se vyučuje na kampusu ESIC Business & Marketing School. Náš kampus v Madridu byl otevřen v roce 2021 a má 40 učeben, posluchárnu pro 300 lidí, 16 pracovních místností, 5 meeting pointů, tělocvičnu, místnost pro všímavost, jídelnu a mnoho dalšího. Naše učebny jsou plné studentů magisterského a postgraduálního studia se specializací na marketing, management a technologie. Kampus je ideálním místem pro networking, práci na vašich nápadech a učení. Ale především je to ideální místo pro život v přítomnosti a budování budoucnosti.
- Doba trvání: 12 měsíců
- Jazyk: španělština
CÍLE MAGISTERSKÉHO KURZU V FASHION & LUXURY MARKETING A MANAGEMENT KOMUNIKACE [MML]
- Získáte ucelenou vizi a osvojíte si znalosti o sektoru módy a luxusní módy, vyvinete inovativní marketingové a komunikační strategie a budete schopni je aplikovat na společnost a na vznikající projekty. Budete schopni vést a propagovat přechod k digitalizaci a inovacím ve společnosti, v celém hodnotovém řetězci a v marketingových a komunikačních projektech.
- Rozvinete schopnost navrhnout marketingovou a komunikační strategii pro módní značku a vybudujete vizuální a písemný příběh. Při realizaci strategie budete moci využívat nejmodernější nástroje v offline i online médiích. Budete spravovat komunikační rozpočet a kontrolovat výsledky.
- Budete organizovat akce spojené s módní či luxusní značkou, plánování, rozpočtování, výrobu a sledování výsledků. Budete sledovat sociální média pomocí nástrojů webové analýzy.
- Zdokonalíte své profesionální komunikační schopnosti jak v písemné formě, tak na veřejnosti a využijete podložené a jasné argumenty v módních a luxusně-módních projektech. Budete schopni přesvědčivě obhájit strategie osobního a týmového rozvoje.
SPECIALIZOVAT SE NA KOMUNIKACI A LUXUSNÍ MARKETING S MAGISTERSKÝM STUPEŇEM MARKETINGOVÉHO MANAGEMENTU A MÓDY A LUXUSNÍ KOMUNIKACE.
MML je specializovaný program zaměřený na školení jako profesionála v oblasti komunikace a marketingu v módním a luxusním průmyslu. Budete studovat aktuální obsah orientovaný na jeho praktickou aplikaci, ať už v komunikačních a marketingových odděleních značek nebo ve specializovaných komunikačních agenturách. Tento magisterský titul vám nabízí hloubkovou vizi a aktuální studii značky a jejího strategického významu v módním a luxusním sektoru. Program zahrnuje předměty marketing, komunikace, události, digitální marketing, udržitelnost, virtuální móda a metaverze, spotřebitelé, současná móda, kolekce, vizuální merchandising atd.
Přijímací řízení
Osnovy
Akademický program se skládá ze tří výukových modulů, BST na Istituto Marangoni v Paříži a závěrečného projektu. V rámci každého bloku budete studovat různé předměty, které lze doplnit workshopy, aktivitami a skupinovými lekcemi.
- Módní průmysl
- Módní Marketing
- Komunikace módních a luxusních značek
- BST
- TFM. Magisterský závěrečný projekt
Galerie
Žebříčky
- #1 Španělsko – Světoví lídři v Marketing Masters
- #3 Španělsko – Esic na stupních vítězů nejlepších obchodních škol, pro čerstvé absolventy a mladé profesionály
- #3.4 Evropa – Esic mezi nejlepšími Evropany v provádění marketingových programů
- #49 na světě: Nejlepší marketingová škola založená na recenzích absolventů, studentů a zaměstnavatelů
Výsledek programu
- Získáte ucelenou vizi a osvojíte si znalosti o módním a luxusním módním sektoru, vyvinete inovativní marketingové a komunikační strategie a budete schopni je aplikovat na společnost a vznikající projekty. Budete schopni vést a podporovat přechod k digitalizaci a inovacím ve společnosti, v celém hodnotovém řetězci a v marketingových a komunikačních projektech.
- Rozvinete schopnost navrhnout marketingovou a komunikační strategii pro módní značku a vybudovat vizuální a písemný příběh. Při realizaci strategie budete moci využívat nejmodernější nástroje v offline i online médiích. Budete spravovat komunikační rozpočet a kontrolovat výsledky
- Budete organizovat akce spojené s módní či luxusní značkou, plánování, rozpočtování, výrobu a sledování výsledků. Budete sledovat sociální média pomocí nástrojů webové analýzy
- Zdokonalíte své profesionální komunikační schopnosti jak v písemné formě, tak na veřejnosti a využijete podložené a jasné argumenty v módních a luxusních módních projektech. Budete schopni přesvědčivě obhájit strategie osobního a týmového rozvoje.
Stipendia a financování
Nechceme, aby ekonomické otázky byly pro vás překážkou k dosažení vašich cílů a zajištění školení s budoucností, proto představujeme širokou škálu možností, které vám v tomto smyslu pomohou, a to jak Stipendijní plán, který jsme vyvinuli v ESIC , jako jsou ty, které vám zpřístupňují různé veřejné nebo soukromé organizace. Stipendia a dostupná pomoc jsou následující:
- Vlastní stipendia
- Národní stipendia
- Mezinárodní stipendia
- Mobilitní stipendia pro mezinárodní stáže
- Pojištění a pomoc
Ideální studenti
Tento program je zaměřen na všechny absolventy, absolventy nebo absolventy vysokých škol, kteří se chtějí vydat na profesionální dráhu v módním, kosmetickém a luxusním průmyslu s méně než 3 roky praxe.
Nezbytností bude mít střední úroveň angličtiny, která vám umožní číst dokumentaci, porozumět prezentovaným prezentacím a prezentovat práci na Istituto Marangoni.
Kariérní možnosti
S tímto magisterským titulem budete moci získat potřebné dovednosti v různých předmětech, abyste mohli rozvíjet svou profesionální kariéru v marketingových a komunikačních odděleních značek v odvětví módy, luxusu a krásy. Obsah vysoce odborných předmětů a praktické případy, které jsou v průběhu programu analyzovány, jsou zaměřeny na získání znalostí a dovedností, které vám umožní rychle a efektivně vstoupit do oboru.
- Marketingový asistent
- Správce značky
- Community manager
- Marketingový směr
- Vztahy s veřejností
- Organizace akce
- Nákupní oddělení
- Digitální marketing a digitální obsah
- Řízení maloobchodu
- Obchodní ředitel