Mezinárodní magisterský program ve strategickém designu pro inovace a transformaci
POLI.design
Klíčová informace
Umístění kampusu
Milan, Itálie
Jazyky
Angličtina, Italština
Studijní formát
Smíšené
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 16 000 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Mar 2024
* 18 500 EUR pro jednotlivce | 21 500 EUR pro společnosti
Úvod
Mezinárodní magisterský program je vyvíjen společně MIP Politecnico di Milano a POLI.design .
„Nové plemeno předních designérů může společnostem pomoci uvolnit jejich obchodní potenciál pomocí smysluplných inovací.“
Ve složitém světě zaplaveném technologiemi, rychle se měnícími sociokulturními změnami a mimořádně konkurenčními obchodními výzvami jsou manažeři žádáni, aby odemkli skokovou změnu ve výkonnosti podniku.
Představa smysluplných inovací, vedení transformací zaměřených na člověka a zapojení zaměstnanců prostřednictvím odpovědných cílů představují konečné cíle, které je třeba řešit.
Kulturní projekt na základě Mezinárodního magisterského programu ve strategickém designu pro inovace a transformaci (SDIT), vyvinutý společně MIP Politecnico di Milano a POLI.design , má za cíl připravit designéry a manažery na navigaci a řízení skutečných složitých výzev a na zachycení rostoucí poptávka – ze strany velkých korporací a podniků, které působí v oblasti business management consulting – po profesionálních profilech schopných kombinovat designérský přístup a schopnosti s klasickými analyticko-manažerskými dovednostmi. To zahrnuje plánování, koordinaci a implementaci konzistentních návrhových operací a procesů, aby byly splněny cíle návrhu, strategický rámec a výkonnostní cíle.
Proč nás vybrat?
Velké korporace a poradenské společnosti potřebují strategicky propojit tržní inovace a transformační procesy, konkrétně přepracovat vnitřní režim tak, aby vznikly nové produkty a obchodní modely. Aby se společnosti vypořádaly s takovými velkými výzvami, jsou fascinovány sadami dovedností, které kombinují strategii a design.
Role designérů v korporacích se v posledních letech dramaticky změnila a stále se vyvíjí: od designérů se požaduje, aby nejen vlastnili rozsah celého projektu, identifikovali nové příležitosti a mobilizovali prostředky k jejich dosažení, ale také vedli inovace a strategické procesy, řídit agentury a zdroje, analyzovat data a vytvářet cenné poznatky. Společnosti zároveň hledají manažery, kteří jsou dobře vybaveni designovým přístupem jako mocným nástrojem pro spojení perspektiv klienta a zainteresovaných stran s tržními příležitostmi, pro představu strategických směrů, které využívají nově vznikající chování, nové sociokulturní trendy a příležitosti, které nabízí. digitální technologie.
K uspokojení těchto rostoucích potřeb MIP Politecnico di Milano a POLI.design společně vyvinuli mezinárodní magisterský program ve strategickém designu pro inovace a transformaci (SDIT), jednoletý program strukturovaný do čtyř hlavních obsahových bloků. SDIT hodlá zapojit vedoucí pracovníky, kteří chtějí spojit investici do znalostí se svými pracovními závazky. SDIT si klade za cíl vyškolit profesionály a vedoucí pracovníky v kombinaci designérských postojů a schopností s klasickými analyticko-manažerskými dovednostmi. To zahrnuje plánování, koordinaci a implementaci konzistentních návrhových operací a procesů, aby byly splněny cíle návrhu, strategický rámec a výkonnostní cíle.
Ideální studenti
Master SDIT si klade za cíl připravit designéry a manažery na navigaci a řízení současných složitých výzev, což znamená, že budou schopni:
• představit si smysluplné inovace schopné zlepšit lidskou pohodu a ovlivnit společnost;
• inspirovat kolegy a zainteresované strany ke strategické transformaci;
• vést designové projekty aktivující ctnostné zapojení zaměstnanců a narušující kulturu sil mezi různými obchodními oblastmi;
• využívat příležitostí, které poskytují digitální technologie prostřednictvím souhry mezi umělou inteligencí a lidskou intuicí a také velkými a hustými daty;
• stimulovat podnikatelské myšlení k aktivaci a podpoře agilních projektů;
• organizovat tvůrčí proces tak, aby podporoval integraci s operacemi.
Osnovy
International Master in Strategic Design for Innovation and Transformation (SDIT) je jednoletý program. Akademická struktura je rozdělena do 4 hlavních bloků a končí závěrečnou Projektovou prací.
Tento program zahrnuje kombinaci různých iniciativ: osobní zkušenosti, jako jsou návštěvy společností za účelem setkání s manažery inovací a designu, kulturní prohlídka, která bude svědkem italského vývoje designu, a návštěva profesionálních laboratoří moderních mistrů designu. Kromě toho se během magisterského kurzu kandidáti zúčastní dvou digitálních bootcampů: vzdálených workshopů propagovaných předními designovými společnostmi.
Typický týden pro naše studenty je strukturován takto:
• TÝDEN typ A: Videoklipy dostupné na digitální platformě (max. 16) + jedna živá relace (2,5 hodiny)
NEBO
• TÝDEN typ B: Dvě živé relace (každá 2,5 hodiny)
Každý kurz bude trvat dva týdny a může kombinovat dvě struktury (A+B) nebo zahrnovat dvě živé sezení na každý týden (B+B).
Živá setkání se konají online v úterý a ve čtvrtek od 7:00 do 21:30 SEČ.
Výukový projekt je rozdělen do 4 hlavních bloků:
Inovace a design
Blok „Inovace a design“ interpretuje tvorbu strategie jako proces silně ovlivněný rozvojem inovací a rolí, kterou hraje design v organizaci. Především poskytuje přehled konceptů tvorby strategií souvisejících s konkrétním průmyslovým prostředím, kde řízení kreativity a design představují klíčová aktiva. Na druhou stranu blok pojednává o podnikovém podnikání a transformaci organizací jako o základních složkách pro udržení neustálé obnovy a sladění organizační pozice se strategickými účely.
Vedení a angažovanost
Blok „Leadership and Engagement“ poskytuje přehled teorií a akčního chování, které ilustrují vedení k vytvoření kultury inovací, inspirují tým a zainteresované strany a aktivují ctnostný proces zapojení napříč organizačními silami. Tato část magisterského studia představuje odlišnou povahu vedení: efektivní rozvoj schopností řídit změny a inovace v organizačních kontextech. Blok propojuje Rozhodovací přístupy s hloubkovým přehledem konstruktů Organizační chování a Řízení podnikových procesů. Závěrečná část dále představuje překrývající se oblast mezi kulturou designu a kulturou organizace.
Data a kreativita
Blok „Data a kreativita“ je spojen s ústředním tématem dat. Za posledních dvacet let předmět dat zásadně změnil způsob, jakým společnosti vytvářejí strategie, generují inovace a komunikují s uživateli. Zatímco Big Data poskytují okamžitou tržní zpětnou vazbu o preferencích a trendech spotřebitelů, kreativita často pracuje s jinými daty: analyzuje datovou sadu jinak, než jak to umí systémy pro dolování dat. Kreativita se živí „slabými“ daty, periferními daty, která se neshromažďují globálně, ale jsou odvozena ze specifického kontextu použití. Po obecném přehledu role Big Data v inovačních strategiích a procesech se blok zaměří na to, jak provádět uživatelský průzkum a shromažďovat kvalitativní data, aby bylo možné získat cenné poznatky. Obsah tedy představí, jak transformovat služby využívající více zdrojů dat a jak lze data uchopit
Operace designu a transformace
Blok „Design Ops and Transformation“ má za cíl nabourat mýtus designéra a jeho chaotickou práci mimo organizační řád a obchodní postupy. Po přehledu logiky otevřených inovací a kolaborativních mechanismů se blok zaměřuje na moderní metodologie kreativního projektového řízení: agilní metodiky, metody návrhu a organizační pravidla, která jsou základem projektů UX/UI. Moduly v tomto bloku vyjadřují pokročilé didaktické metody, které vidí kohabitaci diskuse o případových studiích, vývoj skupinových projektů a zavedení některého softwaru souvisejícího s řízením DesignOps.
Během druhé poloviny magisterského studia jsou účastníci povinni provést projektovou práci, která bude diskutována na konci kurzu. Cílem projektové práce je vyvinout konzultační projekt za podpory Fakulty MIP Politecnico di Milano.
V úzké spolupráci s profesory a výzkumnými pracovníky Politecnico di Milano budou mít účastníci programu příležitost použít nástroje a metody, které se naučili během SDIT Master, k řešení problémů, které zajímají společnosti, a budování vztahů s velkou hodnotou pro jejich profesní kariéru.
Přijímací řízení
Kariérní možnosti
Jakmile dosáhne profesionální postava, může zastávat pozice a zastávat role tradičně spojené s rozvojem inovací produktů a služeb, jako je designér, designový stratég, manažer inovací, produktový nebo brand manažer. Alternativně, vzhledem k rostoucímu využívání designu ze strany obchodních manažerských společností, může být vytvořená postava zaměstnána jako Design Consultant nebo Design Specialist ve středních a velkých designových agenturách a designových poradenských společnostech.
Poplatek za studium programu
Stipendia a financování
Kandidáti by měli ve formuláři žádosti uvést, zda chtějí v době podání žádosti požádat o finanční pomoc. Pozdější žádosti o finanční pomoc nebudou brány v úvahu.
Jak funguje program finanční pomoci?
- Odešlete žádost online a zaškrtněte možnost, že máte zájem o finanční pomoc POLIMI GSoM
- Vyplňte formulář žádosti o finanční pomoc, který obdržíte e-mailem, a nahrajte jej na online platformu.
Galerie
Žebříčky
- 1. v Itálii
- 3. v Evropě
- 5. na světě
Politecnico di Milano - QS Ranking 2022 v kategorii Art&Design