Úvod
Magisterský program v International Media Innovation Management - imim
Tento program je zaměřen na vysokých potenciálů z médií a kreativních průmyslů - s různými pozicemi ve svých hodnotových řetězcích: vývoj, financování, obsah, výroba, distribuce, regulace / právních předpisů. Během dvouleté studii, že spojí své síly dohromady do inovací médií think tanku. S lektory z předních mediálních společností a univerzit z celého světa (Poynter Institute, Guardian, New York Times, Die Welt, Universidad Miguel Hernández a mnoho dalších) a semináře v Rakousku, Německu, Španělsku, USA a on-line, pracují společně v mezinárodní síti. Studenti se zabývají reálných životních situacích předložených zúčastněnými podniky. Tak, společnosti účastnící se programu, mají slovo při strukturování osnov. "Spolupráce studentů se akademických pracovníků, trenérů managementu, novinářů a obchodních manažerů je velmi důležité," říká programový ředitel Andy Kaltenbrunner, "inovace je třeba stanovit jako hlavní měna výměny v mezinárodním týmu."
Studium je rozděleno do pěti týdenní povinná účast moduly (které se konají v Rakousku, Německu, Španělsku a USA), doplněná e-learningu.
Přednášející: přední mezinárodní odborníci v oblasti médií, žurnalistiky, technologie a řízení změn, některé z akademické obce, jiní v rámci odvětví, včetně Wolfgang Blau (Guardian), Lucy Küng (univerzit Oxford / Reuters Insitute, St. Gallen), Bill Horn (New York Times), Klaus Meier (Universität Eichstätt-Ingolstadt), Romanus Otte (Die Welt), José García Avilés (University Miguel Hernández) a mnoho dalších. Úplný seznam přednášejících naleznete zde. www.imim-master.com/faculty
Osnovy
Modul 1 - Media Economics Digitalizace a konvergence, Supply Chain Management, konvergentních produktů, obchodní modely
Modul 2 - Společnost Impact digitalizace, etických hodnot napadán ekonomika, politika a společnost, mediální zákon
Modul 3 - Komunikace / Žurnalistika Crossmedia, kvalita žurnalistiky, mediální Pracovní postupy
Modul 4 - Řízení inovací kulturní rozdíly, Team Building, inovační procesy, Benchmarking, Hodnocení a zavádění inovací
Modul 5 - Manažerské dovednosti Self Management, Change Management, vedení, řízení projektů
Modul 6 - Diplomová práce v indiviual práce nebo malých mezinárodních týmech ze dvou na čtyři, budou studenti analyzovat konkrétní problém (např jedné z partnerských společností IMIM je) pro své diplomové práce. Budou trénován svými mentory, profesionální stratégů. Projekt bude trvat několik měsíců a končí v prezentaci.
Další informace
Partneři: Poynter Institute, St. Petersburg / Florida, USA (Bill Mitchell, pobočka), Universidad Miguel Hernández, Elche, Španělsko (José García Avilés), Universität Eichstätt-Ingolstadt, Německo (Klaus Meier) Vyučovací jazyk: angličtina
Poplatky / výdaje na integrované obchodní partnery pro studenty: € 20.000 / rok (program trvá 2 roky)Stipendia pokrývající až 75% jsou k dispozici. Včetně:
Studentské ceny zahrnují: všechny učebnice a online materiály, individuální jazykové vzdělávání, ubytování a cestovní náklady v zemích, v nichž za účast blokuje uskuteční (Rakousko, Německo, Španělsko, USA).
Obchodní partner poplatky zahrnují: náznak skutečného života projektu (budou následně implementovány do jejich společnosti), a odeslání nebo lektor, jehož úkolem je na programu ve formátu "Seznamte se manažer".
Titul Zasloužené: Master of Arts v International Media managementu inovací
Nosiče: fjum_forum pro žurnalistiky a médií ve Vídni (Daniela Kraus, ředitel) a berlínské univerzitě pro profesionální studia (Ada Pellert, prezident).