Mestrado profissional em administração

Všeobecné informace

Popis programu

Osvobození 50, které se stalo tradičním a nejvýznamnějším, nevyžadovalo žádné úsilí a administrativa přispěla k formálnímu předkládání návrhů, které by mohly sloužit jako příležitost pro nově založené společnosti Mestrado Profissional em Administração.

Umí se říci, že je nezbytné, aby se rozdělovaly dopravní, vývojové a metodické aspekty, kompromisy a inovace a organizační struktura.

Klička akvarijní péče je oříznuta.

Público

Profissionais comprometidos com a inovação e com organização di organização, capazes de estabelecer dializo di interdisciplinar e de transitramento de diferentio de conhecimento, que sejam capazes de compreender, analisar e interpretar dados e informacões de qualitas de qualitava, habilitando-se como interlocutores para o desenvolvimento de iniciativas neles sustentados; habilitados a desenvolver ou contratar serviços de terceiros. Dokumenty jsou kompromisy v oblasti transformace a společného využívání, jakožto nástrojů, které umožňují vytvářet a vytvářet nové a nové pracovní nástroje pro inovační a organizační účely.

Compromisso a Inovação e Dinâmica Organizacional

A Inovação a Dinâmica Organizacionalo oos eixos centrais da proposta do curso para os profissionais que querem alcançar resultados de forma sustentável e que desejam preparar-se lidar com ambientes cada vez mais instaveis, atendendo à mútiltiplas demandas apresentadas à organização, za předpokladu, že uma postura inovadora em busca do sucesso organizacional.

Por que Mestrado Profissional?

Integrace a vývoj se neuděluje ani v budoucnu do Mestrado Profissional. Využívá se k tomu, aby se zajistilo, že je nutné, aby byla zajištěna bezpečnostní a bezpečnostní opatření, která jsou nezbytná k tomu, aby byla zajištěna dostatečná bezpečnost.

O Mestrado se soustřeďuje na to, aby byla schopna reagovat na příslušné problémy, řešit problémy a transformovat materiály, uspokojit potřebné řešení společného řešení problémů s jinými problémy, předcházet kritériím, které se použijí k tomu, aby byly k disciplinám učiněny závěry.

Linhas de Pesquisa

  • Dinâmica Organizacional, Inovação e Sociedade

O objektivním požadavku na výzkum, výzkum a inovaci, organizační struktury, které mají tendenci vystupovat na společenské úrovni. Síťové privilegované subjekty podporují koncepci administrativy, základy pro inovační, inovační, inovační a inovační procesy, které se zabývají vývojem a vývojem modelů, které jsou základním předpokladem pro malé, středně velké a středně velké organizační struktury. demandas sociais.

  • Redes Empresariais, Inovação e Competitividade

Prostřednictvím tohoto cíle se objevuje objektivní analýza procesů a organizačních mechanismů, které jsou schopny vytvářet inovační kapacity a vytvářet konkurenceschopné podnikové systémy. Projekty se zaměřují na aspekty, které se týkají rozvoje, rozvoje, financování, operací, rozvoje a rozvoje rozvoje a rozvoje rozmanitých rozměrů a inovačních procesů v organizacích pro spolupráci v oblasti technologií.

Trabalho konec do kurzu

Součástí traťového závěru je výhled na řeku a řeku Dissertação de Mestrado. Atendendo ao perfil de formação de um Mestrado Profissional, která se zabývá řešením problémů spojených s výrobou a prodejem výrobků, které jsou spojeny se službami rybolovu.

Duração

24 mesíců

Carga horária

450 horas

Dias de aula

Segunda e Terça, semanalmente, od 19h do 22h30 e eventuais sábados, das 8h30 à 12h.

Coordenação

Prof. Dr. Danilo de Melo Costa

mestrado@una.br

Unidade

Campus Guajajaras

Saiba mais em: http://www.mestradoemadm.com.br/?cat=7

Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

Com uma postura vibrante e inovadora, somos pelo 6º ano, o Melhor Centro Universitário privado de Minas e, pelo 7º ano consecutivo, o Melhor Centro Universitário privado de BH; de acordo com a avaliaç ... Čtěte více

Com uma postura vibrante e inovadora, somos pelo 6º ano, o Melhor Centro Universitário privado de Minas e, pelo 7º ano consecutivo, o Melhor Centro Universitário privado de BH; de acordo com a avaliação do IGC (Índice Geral de Cursos) divulgado pelo Ministério da Educação (INEP/MEC) em mar/2017 – o principal indicador nacional de qualidade do ensino superior no Brasil. Méně