Masters in Design & Product Management
Fachhochschule Salzburg University of Applied Sciences
Klíčová informace
Umístění kampusu
Salzburg, Rakousko
Jazyky
Němec
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 semesters
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
EUR 363 / per semester *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* + příspěvek ÖH
Úvod
Magisterský titul v oboru "Design & Product Management" propůjčuje hluboké dovednosti v oblasti strategie, návrhu, implementace, řízení a testování projektů produktů a služeb. "Design & Product Management" znamená propojení marketingu a designu, chce, aby "Design Thinker" byl vhodný pro manažerské pozice a základy společnosti.
Typ studia: prezenční. Kariérní částečné studium možné. | Titul: Master of Arts in Business (MA) | Délka: 4 semestry (120 ECTS) |
Studijní místa/rok: 18 | Místo studia: Campus Kuchl | Jazyk výuky: němčina |
Školné: 363 eur za semestr + příspěvek ÖH |
Proč magisterské studium designu a produktového managementu na Salcburské univerzitě FH Salzburg ?
Transformační design a design leadership jsou tajně cíli magisterského studia. Protože design a marketing jsou zpočátku sporné. Jsou to jedni z největších producentů odpadu ve společnosti a pomocí kýžených produktových konceptů povzbuzují lidi, aby zahodili generace zařízení, která jsou skutečně funkční.
Sílu těchto disciplín však lze využít i společně k dosažení pozitivní společenské změny, a na to by se měl kurz zaměřit. Je to velký společenský zdroj, který spočívá ve studijních pracích a diplomových pracích. Měly by být dále rozvíjeny a měly by také vykazovat radikálně nové koncepty produktů a služeb. Jen vedení.
To vyžaduje solidní trénink. Aby bylo možné čelit budoucím výzvám, je kromě zdokonalování příslušného tvůrčího zázemí důležitá dobrá empirická znalost především kvalitativního průzkumu trhu, marketingu a produktového managementu. Rozvíjejí dovednosti k inovativnímu působení jako intrapreneurs ve společnosti, ale zároveň získávají nástroje k zahájení vlastního podnikání.
Nejdůležitější věci o magisterském studiu v oboru Design & Product Management
Platforma pro výměnu názorů a nápadů, pro vize
Magisterský program na Salzburg University of FH Salzburg vám nabízí metodické, vědecké a praktické školení v oblastech, jako je marketing & branding, design leadership, design management, obchodní modelování nebo testování designu.
Magisterské studium v návaznosti na vaše solidní základní vzdělání nabízí možnost zamyslet se, zamyslet se nad zcela novými tématy a aspekty, které byly dosud opomíjeny, a získat tak dovednosti, které přesahují pouhé získávání znalostí.
V projektech je dostatek času na to, abychom si koncepty skutečně důkladně promysleli a vyvinuli alternativy k současným akcím. Tyto základní vize jsou v konečném důsledku přidanou hodnotou školení, díky nimž se hodíte pro společnosti nebo začínající podniky, protože tato koncepční práce je v probíhajících operacích často opomíjena.
Inovativní již téměř 20 let
podnikatelé a intrapodnikatelé
Naštěstí kurz „Design & Product Management“ založili průkopníci Rakouského svazu nábytkářského průmyslu a kulturní intelektuálové na přelomu tisíciletí, protože chtěli rozvíjet silné značky v rakouském nábytkářském průmyslu. Některé věci se mezitím zlepšily – díky aktivní pomoci četných absolventů dpm –, ale pořád je toho dost. Stále platí, že nestačí jen vyrábět kvalitní, ale musí být navrženo tak, aby odpovídalo cílové skupině a profesionálně a strategicky marketingově prodáno. Pouze to, co zákazník nakonec vnímá, je kvalita.
Hned od začátku zakladatelé psali do deníku kurzu: Nikdy se nesoustřeďte jen na jedno odvětví, vždy se ptejte, abyste viděli větší obrázek. Učit se od ostatních, nesnižovat složitost ze špatných důvodů jednoduchosti, ale skutečně vynaložit úsilí na interdisciplinaritu a myšlení prostřednictvím designu – a tím i firemního konceptu – široce.
Design je konceptem produktu a společnosti, nebo jak to řekl Otl Aicher: "Designér je filozof společnosti".
Kariérní možnosti
Cílem magisterského studia v oboru Design & Product Management je uspokojit potřeby strategicky uvažujících designérů a produktových manažerů, kteří jsou přesvědčeni o rozhodování o otázkách designu a kteří vyvíjejí řešení složitých problémů v ekonomice, společnostech a společnosti.
Široké oblasti odpovědnosti
Absolventi mají perspektivu jako designéři a produktoví manažeři se širokým spektrem činností v malých a středních firmách nebo jako designéři či produktoví manažeři zaměstnaní speciálně ve větších společnostech s úkoly v následujících oblastech:
- Design: Řízení procesu navrhování, vývoj nezávislého designového jazyka, strategie a management designu, produktový design, vizualizace atd.
- Produktový management: informování o nápadech na nové produkty, strategie, projektové řízení, průzkum trhu, analýza přijetí, identita značky, branding, firemní identita, distribuce, POS atd.
- Vývoj: Výzkum a strategie, testování produktů a designu, nové materiály a funkce, management kvality atd.
- Média: umělecký směr, reklama, grafika, balení, komunikace atd.
Společnosti dnes také čelí problému značně nasycených a globalizovaných trhů spotřebního zboží, rychlých inovací a neustále se vyvíjejících potřeb spotřebitelů. Aby nezůstal pozadu, nabývá ve firmách stále více na významu design. Odlišení od konkurence a vývoj zcela nových odpovědí na potřeby naší doby jsou rozhodujícími kritérii pro udržitelný firemní úspěch (srov. Eser, S./Leube, M. (eds.) (2017): Kruhový design v praxi. Strategie a koncepce pro navrhování nového, regenerativního oběhového hospodářství).
Proto školíme strategicky uvažující designéry a produktové manažery, kteří si jsou jisti v rozhodování o otázkách designu, kteří myslí na inovace systematicky a postupují plánovaně a vědecky.
Osnovy
struktura kurzu
Kreativní vizionář. strategicky. vedení designu.
V zásadě je magisterské studium Design & Product Management strukturováno následovně, přičemž teoretický a metodologický obsah je zpočátku intenzivně vyučován a postupem času klesá, takže čtvrtý semestr může být věnován výhradně diplomové práci:
- První semestr: Základní základy a v závislosti na předchozím vzdělání přizpůsobovací kurzy, mezioborové prohlubování dovedností v oblasti designu, marketingu, technologie, projektového řízení a inovací.
- Druhý/třetí semestr: hloubkové studium, výzkum, vývoj strategie a vývoj experimentálních projektů, inspirace prostřednictvím exkurzí (povinné) a semestru v zahraničí na jedné z našich četných partnerských institucí (žádoucí ve 3. a/nebo 4. semestru).
- Čtvrtý semestr: Diplomová práce (možné i ve spolupráci s firmami nebo v semestru v zahraničí).
Magisterské studium lze absolvovat jako součást studia. 15 ECTS je dokončeno každý semestr namísto 30 v plném stupni. Účast je většinou povinná.
Specializace a volby
Magisterský program nabízí kredity, které si lze libovolně vybrat v každém semestru pro individuální zaměření. Kromě řady volitelných předmětů jsou plánovány specializace:
Následující specializace jsou možné a tvoří také tematické bloky diplomových prací:
- Strategie a výzkum: Teoretické/empirické studie o společnosti a profesní oblasti ke zkoumání potřeb a na základě toho nových kategorií služeb a produktů - ale také strategická dramaturgie pro design interiérů nebo obchodů zejména.
- Podnikání / Intrapreneurship: Nové obchodní modely a za nimi stojící koncepty značek, služeb, prodeje a produktů, jako je projekt Amenite nebo mnoho zablokovaných pracovních míst například pro Recaro nebo Daimler.
- Kruhový design: Vizionářské použití nejnovějších materiálů z materiálového výzkumu, jako např Project Scramble nebo Merhaba.
- Cirkulární ekonomika: Nové obchodní modely a recyklovatelný celkový pohled na model
- Kruhová společnost: Nová životní prostředí a návrhy s trvalým dopadem
projektová orientace
V týmových a individuálních projektech, které jsou povinné od prvního semestru, se mají posilovat jednotlivé silné stránky a postupně zlepšovat slabé. Učební plán a celý průběh studia je zaměřen na práci na náročných projektech značky/služby/produktu. Intenzivní projektový koučink a poradenství provází studenty hned od začátku.
teorie a reflexe
Teoretické předměty poskytují potřebné nástroje pro rozvoj projektů na vysoké úrovni. Jejich testování zvyšuje schopnost reflexe a argumentace.
tým a komunikace
Studenti se učí vedení k řízení sebe sama, kreativních týmů a komplexních projektů. Během kurzu se naučíte přesvědčivě prezentovat nápady a řešení, stejně jako komunikaci s různými skupinami zainteresovaných stran.
Interdisciplinární týmová práce
Designéři z různých bakalářských stupňů, manažeři a technici spolupracují na inovativních konceptech a udržitelných řešeních. V interdisciplinárních projektových týmech se snoubí různé kompetence a profesní zázemí.
Na konci studia napíšete diplomovou práci. Cílem je dosáhnout hloubky zpracování, která prozkoumá nové cesty pro podnikání a společnost. Je na studentech, aby se rozhodli, zda se jedná o vizionářskou studii nebo o koncept značky/služby/produktu, který lze okamžitě realizovat.
semestr v zahraničí
Oblasti designu a produktového managementu jsou extrémně mezinárodně orientované. Proto aktivně podporujeme pobyt v zahraničí v rámci vašeho školení na FH Salzburg .