Master v marketingu a digitálním podnikání

Všeobecné informace

Popis programu

Vyučováno v angličtině

Cíle

  • Poskytnout studentům kritický přístup k marketingovým aktivitám
  • Získat solidní zkušenosti s marketingovou strategií (teorií) a její implementací (praxí) v digitálním prostředí.
  • Zvládněte nástroje a dovednosti v oblasti digitálního marketingu a komunikace
  • Pochopte digitální přeměnu obchodních dat a vyvíjejících se trhů

Hlavní body

  • Program strukturovaný podle hlavních činností typické marketingové agentury, poradenské společnosti nebo marketingového oddělení.
  • Zažijte realitu obchodního světa v průběhu dvou let s projekty realizovanými pro společnosti v rámci různých kurzů a dvou šestiměsíčních stáží
  • Projekty skutečného života s místními a mezinárodními společnostmi
  • Schopnosti projektového řízení zahrnující dovednosti a teorii z více kurzů

Kariérní možnosti

  • Manažer značky
  • Digitální strategista
  • Produktový manažer
  • Manažer digitálního marketingu
  • Klíčový správce účtu
  • Plánování médií
  • Správa kategorií
  • Organizátor událostí
  • Webový analytik
  • Plánování médií
  • Reklamní ředitel
  • SEO / SEM manažer

Příklady kurzů

  • Strategie digitální komunikace
  • Marketing produktů
  • Webový design
  • Mobilní marketing
  • Vedení prodeje
  • Analýza a reportování aplikace Excel
  • Web optimalizace a analýza
  • Prodej a marketing B2B

Zaměření: Řízení digitální události

Studenti budou čerpat z svých dovedností vyvinutých ve třídě, aby vytvořili akci zaměřenou na digitální transformaci naší společnosti a organizovali plánování, propagaci a průběh konference.

Poslední aktualizace Říj 2019

Informace o škole

A business school committed to emergence of a responsible economy within a globalized and numeric world.

A business school committed to emergence of a responsible economy within a globalized and numeric world. Méně