Master v interaktivním designu
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Klíčová informace
Umístění kampusu
Barcelona, Španělsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
9 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 15 100 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
18 Jan 2025
* Zápisné 3.900 € + školné 11.500 €
Úvod
Master in Interaction Design má za cíl vyškolení profesionálů, kteří usilují o to, aby byli zítřejší digitální lídři vybaveni společným kritickým myšlením a technickými dovednostmi potřebnými pro reakci, přizpůsobení a využití vlivů digitální transformace a pochopení toho, jak lze digitalizaci využít pro strategický design.
Master poskytuje prostředí kreativity, designu a technologických inovací zaměřením na projekty prostřednictvím budoucího objektivu. Poskytuje studentům dovednosti a přístupy k napadení současného stavu a produkuje dobře oblé designéry, kteří mohou pracovat napříč disciplinárními, kulturními a geografickými hranicemi a navrhovat řešení, která budou řešit budoucí individuální, společenské a obchodní potřeby tím, že budou podporovat zvědavost, experimentování, technické dovednosti a kritické myšlení a také empatické schopnosti spolupracovat.
Specializace
UX Design
Designový modul UX školí budoucí tvůrce digitální ekonomiky , lidi, kteří jsou schopni poskytovat řešení pro revoluci uživatelské zkušenosti a zítřejší komunikace. Díky spolupráci partnera je program veden experimentováním a inovacemi a solidním školením v oblasti kritického designu a nových obchodních modelů.
Návrh uživatelského rozhraní
Modul návrhu uživatelského rozhraní je zaměřen na vývoj rozvržení a jemné podrobnosti o tom, jak uživatelé interagují s produktem. Ve spolupráci s partnerem studenti pracující v multidisciplinárních týmech vyřeší danou výzvu.
Kreativní kódování
Modul Creative Coding si klade za cíl vyškolit budoucí profesionály v oblasti digitální ekonomiky , univerzální jednotlivce se znalostmi navrhování zkušeností, ovládáním nejvšestrannějších programovacích jazyků a skvělými podnikatelskými dovednostmi.
Jedním z cílů modulu je vyškolit profesionály, kteří jsou schopni komunikovat mezi disciplínami, spíše než pomocí technologií, které využívají jejich výhod.
Pod záštitou partnera studenti vytvářejí portfolio založené na skutečných kalhotkách, pracují v multidisciplinárních týmech a vyvíjejí technologické aplikace od počátečního nápadu po finální produkt.
Cíle
- Získat potřebné teoretické a technologické znalosti pro digitální trh práce.
- Rozvíjet rozsáhlé dovednosti v oblasti designu, výroby a vedení interaktivních projektů.
- Učit se od významných předních společností v tomto odvětví.
- Vytvoření širšího profesionálního portfolia založeného na reálných informacích.
- Pro přístup k obchodnímu a kulturnímu kontextu města.
- Osvojit si nové nástroje pro digitální zpracování a software.
- Podporovat efektivní, multidisciplinární a společnou práci.
- Zlepšit komunikační dovednosti pro veřejné prezentace.
- Zvýšit autonomii studenta prostřednictvím sebehodnocení a učení se v praxi.
- Podporovat kreativitu, experimentování a inovace.
Metodologie
Mistr je rozdělen do dvou etap, každý modul: první je průřezová fáze, ve které se studenti učí základní dovednosti pro disciplíny, které se zabývají budoucími potřebami, následuje druhá specializovaná fáze, ve které mohou studenti dále rozvíjet své dovednosti v disciplína dle vlastního výběru: digitální správa, kreativní kódování, návrh UX / UI nebo digitální výroba.
V první fázi jsou položeny základy pro koncepty interaktivního designu představením základů čtyř různých specializací kurzu.
Tato fáze Mistra je strukturována podle opakovaného týdenního rozvrhu, který sleduje vývojové fáze digitální služby nebo produktu (přemýšlet, navrhovat, kódovat, vytvářet a inspirovat), čímž poskytuje vyvážené školení o základních kamenech světa kreativních digitálních společností.
Druhá fáze Mistra vstupuje do specializací, a proto sleduje jinou strukturu. Studenti pracují společně na projektech ve dnech průřezových aktivit, které se při řešení obsahu svých kurzů dělí specialitami.
Studentský profil
Přední společnosti v sektoru a zájem o podnikání a inovace na jednom z nejslibnějších trhů.
Program je určen všem tvůrcům, kteří mají zájem navrhovat interaktivní zážitky, například:
- Profesionální pracovníci v oblasti designu a komunikace s vášní pro nové technologie.
- Návrháři, kteří se chtějí naučit programovat a programovat s zájmy UX / UI.
- Budoucí podnikatelé a producenti z digitálního sektoru.
- Výrobci, návrháři produktů a digitální umělci.
- Manažeři a kreativy ze světa reklamy a komunikace.
Pracovní příležitosti
V závislosti na zvolené specializaci mohou kariérní pozice na maturitě zahrnovat:
- Návrh rozhraní a uživatelské zkušenosti (UX, UI) v designových studiích a firmách zabývajících se digitálním obsahem.
- Producent události a vedoucí projektu v reklamních agenturách.
- Poskytovatel zařízení a interaktivní zážitky pro akce a kongresy.
- Profesionální pracovníci ve výrobních laboratořích a digitálních výrobních prostorech.
- Kreativní v komunikačních agenturách se specializací na technologie a nová média.
Koordinátor
Jordi Planas
Návrhář interaktivních zážitků kombinujících technologii a kreativitu, digitální umění a reklamu. Je zakladatelem interaktivní instalační společnosti Vimod Studio , která společně s reklamními agenturami jako Ogilvy nebo S, C, P, F atd. Vymýšlí a produkuje technologické akce pro značky jako Garmin, Curych nebo Lenovo na Světovém světovém kongresu, mimo jiné události.
Je fanouškem experimentální elektronické hudby, tvůrčí kultury, kutilství a digitální výroby, je tvůrčím programátorem Arduina, zpracování, C, internetu věcí a robotiky. Vyučuje třídy a semináře v několika vzdělávacích programech (Umělecká škola Provinční rady Tarragony, Kurz vyšších úrovní hry a interaktivní prostředí na IED). Je držitelem magisterského titulu v oboru výtvarných umění na University of Barcelona a Master of Digital Art na University of Pompeu Fabra.
Eduardo de Felipe
Nezávislý designér a kreativní konzultant s 20letými zkušenostmi s podporou některých z nejlepších světových klientů, značek a produktů prostřednictvím digitálních inovací a tvořivosti zaměřené na člověka.
Spolu s Davidem Boleasem založili Piratu, jedno z nejinovativnějších londýnských studií digitální produkce a pravidelného hráče na špičce digitální produkce.
V roce 2016, po téměř patnácti letech života a práce v Londýně, se přestěhoval do Barcelony, kde nadále pracuje globálně se zaměřením na evropský trh.
Galerie
Ideální studenti
Přední společnosti v sektoru a zájem o podnikání a inovace na jednom z nejslibnějších trhů.
Program je určen všem tvůrcům, kteří mají zájem navrhovat interaktivní zážitky, například:
- Profesionální pracovníci v oblasti designu a komunikace s vášní pro nové technologie.
- Návrháři, kteří se chtějí naučit programovat a programovat s zájmy UX / UI.
- Budoucí podnikatelé a producenti z digitálního sektoru.
- Tvůrci, návrháři produktů a digitální umělci.
- Manažeři a kreativy ze světa reklamy a komunikace.
Přijímací řízení
Osnovy
Master je rozdělen do 2 fází, z nichž každá je modulem: první je průřezová fáze, ve které se studenti učí základní dovednosti pro obory, které řeší budoucí potřeby, následuje druhá specializovaná fáze, ve které mohou studenti dále rozvíjet své dovednosti v disciplína dle vlastního výběru: Digital Management, Creative Coding, UX/UI Design nebo Digital Fabrication.
První fáze pokládá základy pro koncepty interakčního designu představením základů čtyř různých specializací kurzů.
Tato fáze magisterského studia je strukturována kolem opakovaného týdenního plánu, který následuje po vývojových fázích digitální služby nebo produktu (myšlení, navrhování, kódování, vytváření a inspirace), čímž poskytuje vyvážené školení o základních kamenech světa kreativních digitálních společností.
Druhý stupeň magisterského studia vstupuje do specializací, a proto má jinou strukturu. Studenti společně pracují na projektech ve dnech průřezových aktivit, které jsou rozděleny podle odborností při řešení obsahu svých kurzů.
Výsledek programu
- Získat potřebné teoretické a technologické znalosti pro digitální trh práce.
- Rozvíjet rozsáhlé dovednosti v oblasti designu, výroby a vedení interaktivních projektů.
- Učit se od významných předních společností v tomto odvětví.
- Vytvoření širšího profesionálního portfolia založeného na reálných informacích.
- Pro přístup k obchodnímu a kulturnímu kontextu města.
- Osvojit si nové nástroje pro digitální zpracování a software.
- Podporovat efektivní, multidisciplinární a společnou práci.
- Zlepšit komunikační dovednosti pro veřejné prezentace.
- Zvýšit autonomii studenta prostřednictvím sebehodnocení a učení se v praxi.
- Podporovat kreativitu, experimentování a inovace.
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
V závislosti na zvolené specializaci jsou možné kariérní pozice po ukončení studia:
- Návrh rozhraní a uživatelské zkušenosti (UX, UI) v designových studiích a firmách zabývajících se digitálním obsahem.
- Producent události a vedoucí projektu v reklamních agenturách.
- Poskytovatel zařízení a interaktivní zážitky pro akce a kongresy.
- Profesionální pracovníci ve výrobních laboratořích a digitálních výrobních prostorech.
- Kreativní v komunikačních agenturách se specializací na technologie a nová média.