Master program v módním marketingu a řízení
University of Borås
Klíčová informace
Umístění kampusu
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* za rok. Žádný školný poplatek - občané EU / EHP
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Pokud se chcete dozvědět více o marketingu a chování spotřebitelů v souvislosti s módou a textilem, pak je to pro vás vzdělání. Zde získáte základní znalosti v textilním hodnotovém řetězci a specializujete se na marketing a komunikaci.
Toto vzdělávání poskytuje nástroje pro řízení marketingu a chování spotřebitelů v textilních a módních procesech. Získali jste základní znalosti o tom, jak spravovat textilní hodnotové řetězce se zvláštním zaměřením na udržitelnost.
Švédská škola textilií je právě správným místem pro studium módy. Zde najdete dobře vybavené laboratoře, inovace a výzkum v oblasti technologií a designu, který se často provádí ve spolupráci s průmyslem. Vzhledem k tomu, že oblast Borås je textilní region, existují dobré příležitosti pro spolupráci, stáže a studijní programy u blízkých společností. Švédská škola textilií je součástí University of Borås a zde se nacházejí všechny textilní programy, www. HB .se / en / Švédsko-škola-textil /
Struktura programu
Kurzy v průběhu prvního ročníku představují textilní hodnotový řetězec od myšlenky po návrh, přes výrobu a distribuci, na trh a řešení zpětných toků.
Během druhého roku budete pokračovat v textilním managementu, ale tentokrát se specializujete na marketing a komunikaci. Zde se zaměřuje na různé perspektivy komunikace a na to, jak získat spotřebitelům udržitelné poselství.
Kurzy mají pevný základ v současném výzkumu v oblasti textilního managementu se zaměřením na udržitelnost v textilním hodnotovém řetězci a také na výzkumu sousedních předmětů, jako je obchodní administrativa a průmyslová ekonomika na University of Borås .
Kariérní vyhlídky
Toto vzdělávání vám dává přípravy na pokročilé pozice v průmyslu, stejně jako v akademické sféře. Po ukončení studia máte k dispozici nástroje pro práci na vedoucích pozicích v oblasti marketingu, kvality, výroby nebo logistiky, nebo se můžete stát podnikatelem a založit si vlastní podnikání nebo pokračovat v studiu pro doktorské studium.
Vstupní požadavky
Bakalářský titul (180 kreditů) v oboru Podniková ekonomika, Průmyslová ekonomika, Textilní technologie, Textilní a módní návrhářství nebo ekvivalent. Kromě toho musí mít studenti znalost anglického jazyka jako angličtinu 6.
Výběr je založen na Motivačním dopisu a on-line rozhovoru.
Magisterský titul
- Master of Science (120 kreditů) se specializací na management v oblasti řízení a marketingu
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Master Marketing-Sales
- Lille, Francie
Mistr v marketingu a prodeji
- Madrid, Španělsko
Postgraduate Degree in Marketing & Sales for Creative Enterprises
- Barcelona, Španělsko