Master of Science v mezinárodní obchodní strategii
Linnaeus University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Kalmar, Švédsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
SEK 220 000 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
03 Sep 2024
* školné pro studenty mimo EU / EES / Švýcarsko: 220 000 SEK
Studentské zasedání
Stěhování do nové země, zahájení studia a nový život je velký krok. Naštěstí pro vás, naši studenti již prošli procesem! Proto by vás rádi pozvali na webinář pro studenty studenty.
Úvod
Jedním ze způsobů, jak se mohou společnosti stát úspěšnými, je hledání nových trhů pro růst a podnikání v zahraničí. Tento magisterský program vám poskytuje důkladné znalosti o tom, jak rozvíjet konkurenceschopné, dynamické a společensky odpovědné strategie pro mezinárodní společnosti a posiluje spojení s výzkumem v této oblasti.
Strategie mezinárodního podnikání je založena na kurzech obchodní administrativy se specializací na strategii mezinárodního podnikání, která vám poskytne rozsáhlé teoretické poznatky a pokročilé praktické znalosti, abyste mohli identifikovat, aplikovat a kriticky hodnotit teorie mezinárodního obchodu, marketingu a podnikání ze strategického hlediska. Ve společnosti je zvláštní pozornost věnována megatrendům; například globalizace a pokračující rozvoj rozvíjejících se trhů, jako jsou trhy v pobaltském regionu, Rusku, Číně, Indii, Latinské Americe a Africe. Dalším zaměřením je internacionalizace společností, které fungují mezi podniky - jak tradičních průmyslových společností, tak rychlejších, podnikatelských, menších společností.
V průběhu programu budete pracovat na mezinárodních týmech a rozvíjet své dovednosti v mezikulturní komunikaci a akademickém psaní, abyste vytvořili společnou platformu pro učení. Program je interaktivní a založený na výzkumu prostřednictvím integrace výzkumu programového týmu do kurzů ve formě literatury a názorných příkladů. Budete pracovat s živými případy, kdy budete analyzovat a zpracovávat řešení v mezinárodních společnostech různých velikostí, od nadnárodních větších společností po malé a střední regionální společnosti. Díky tomu získáte důkladné znalosti o tom, jaké strategické výzvy čelí mezinárodní společnosti. Kromě toho budete mít také příležitost specializovat se v konkrétním oboru prostřednictvím volitelných kurzů nebo studií v zahraničí. Prostřednictvím svých hluboce zakořeněných teoretických znalostí a reflexivního přístupu vás program připraví na obchodní i akademickou kariéru.
Toto je Linnaeus University
Linnaeus University je moderní mezinárodní univerzita pojmenovaná po Carlu Linnaeovi - světově proslulém švédském vědci, který se narodil v regionu Småland, kde se univerzita nachází. Další fakta o Linnaeus University :
- Společnost byla založena v roce 2010 sloučením mezi Kalmar University a Växjö University;
- Nachází se v Kalmaru a Växjö;
- 44 000 zapsaných studentů;
- 2 000 zapsaných zahraničních studentů;
- 6. největší univerzita ve Švédsku z hlediska počtu studentů;
- 780 partnerských univerzit ve více než 80 zemích;
- 100stupňové programy na úrovni prvního cyklu, 8 z nich vyučováno v angličtině;
- 80-stupňové programy na úrovni druhého cyklu, 35 z nich vyučováno v angličtině.
Kariéra
Tento program vám poskytuje základní kompetence pro kariéru v mezinárodních společnostech a organizacích, zejména pokud jde o mezinárodní obchodní strategii a marketing.
Stupeň
Master of Science nebo Master of Science in Business and Economics (120 kreditů) se specializací na International Business Strategy (hlavní obor: Business Administration).
Mezinárodní příležitosti
Vyučovacím jazykem je angličtina. Tímto způsobem se připravíte nejen na kariéru ve Švédsku, ale také na kariéru v mezinárodních kontextech. Tento program přijímá studenty z celého světa, což znamená, že během celého programu získáte mezinárodní a multikulturní zážitky. Další příležitost k internacionalizaci poskytuje příležitost studovat semestr v zahraničí na jedné z našich partnerských univerzit po celém světě.
Kalmar
V Kalmaru se Linnaeus University nachází v centru města. Universitetskajen je zcela nově postavený a nachází se přímo u moře. Zde se stanete součástí kreativního znalostního prostředí.
V centru města také žije většina studentů. Vše je k dispozici během deseti minut jízdy na kole, bez ohledu na to, zda si chcete zaplavat v moři, studovat, nakupovat nebo si zacvičit. Historické budovy a dlážděné ulice dodávají městu kouzlo. Když je slunečno, oblast vedle příkopu hradu Kalmar je plná studentů a studentů opalování. Studentský život je přirozenou součástí Kalmaru. To je místo, kde začíná váš sen o budoucnosti!
Vstupní požadavky
Obecné vstupní požadavky pro studium v druhém cyklu a specifické vstupní požadavky: Titul bakalář v oboru Business Administration jako hlavní předmět angličtina B / 6 nebo ekvivalent Minimálně 90 kreditů v oboru Business Administration.
Kariérní možnosti
Program vám poskytuje základní kompetence pro kariéru v mezinárodních společnostech a organizacích, zejména pokud jde o mezinárodní obchodní strategii a marketing.
Mezinárodní příležitosti
Jazykem výuky je angličtina. Připravíte se tak nejen na kariéru ve Švédsku, ale také na kariéru v mezinárodních kontextech. Program přijímá studenty z celého světa, což znamená, že během programu získáte mezinárodní a multikulturní zkušenosti. Další příležitost k internacionalizaci poskytuje možnost studovat semestr v zahraničí na jedné z našich partnerských univerzit po celém světě.
Osnovy
Mezinárodní obchodní strategie je založena na kurzech podnikové administrativy se specializací na mezinárodní obchodní strategii, která vám poskytuje rozsáhlé teoretické poznatky a pokročilé praktické porozumění, abyste mohli identifikovat, aplikovat a kriticky vyhodnotit teorie mezinárodního obchodu, marketingu a podnikání ze strategického hlediska. Zvláštní důraz je kladen na megatrendy ve společnosti; například globalizace a pokračující rozvoj rozvíjejících se trhů, jako jsou trhy v pobaltském regionu, Rusku, Číně, Indii, Latinské Americe a Africe. Dalším zaměřením je internacionalizace společností, které pracují mezi podniky - jak tradičními průmyslovými společnostmi, tak rychlejšími, podnikatelskými a menšími společnostmi.
V průběhu programu budete pracovat na mezinárodních týmech a rozvíjet své dovednosti v interkulturní komunikaci a akademickém psaní, abyste vytvořili společnou platformu pro učení. Program je interaktivní a založený na výzkumu prostřednictvím integrace výzkumu programového týmu do kurzů, ve formě literatury a ilustrativních příkladů. Budete pracovat s živými případy, kdy analyzujete a vypracujete řešení v mezinárodních společnostech různých velikostí, od nadnárodních větších společností až po malé a střední regionální společnosti. Díky tomu získáte hluboké znalosti o strategických výzvách, kterým čelí mezinárodní společnosti. Kromě toho budete mít také možnost specializovat se v rámci konkrétního oboru prostřednictvím volitelných předmětů nebo studia v zahraničí. Prostřednictvím hluboce zakořeněných teoretických znalostí a reflexního přístupu vás program připraví na obchodní kariéru i na akademickou kariéru.