Master of Science v marketingu
Linnaeus University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Växjö, Švédsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
SEK 220 000 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
03 Sep 2024
* školné pro studenty mimo EU / EES / Švýcarsko: 220 000 SEK
Studentské zasedání
Stěhování do nové země, zahájení studia a nový život je velký krok. Naštěstí pro vás, naši studenti již prošli procesem! Proto by vás rádi pozvali na webinář pro studenty studenty.
Úvod
Program nabízí studentům z celého světa příležitost rozvíjet své analytické myšlení a odborné znalosti v oblasti marketingu. Hlavním studijním oborem je obchodní administrativa se specializací na marketing
Tradiční role obchodníků se vyvíjí do obecnějších řídících funkcí. Obchodníci jsou častěji přijímáni na pozice CEO. Věříme, že po tomto novém typu kvalifikovaných absolventů podnikání bude v blízké budoucnosti velká poptávka. Kurzy v programu jsou relevantní vzhledem k potřebám trhu práce, jako je vyšší poptávka po řízení inovací, řízení elektronického podnikání a mezinárodní marketingová strategie. Vzhledem k tomu, že si producenti navzájem globálně konkurují, musí mít společnosti při svých marketingových aktivitách také mezinárodní myšlení.
Program začíná kurzem s názvem Aplikovaná marketingová analýza, což je kurz, ve kterém procvičíte marketingový výzkum a aplikaci teorií marketingového řízení. Poté následuje kurz zvaný mezinárodní marketingová strategie. Během druhého semestru budete studovat řízení inovací a podnikání a poté kurz metodologie výzkumu. Během druhého roku studia budete studovat současný marketingový výzkum a také správu elektronického podnikání. Dvouletý magisterský program je zakončen projektem o 30 kreditech. Pečlivě vybrané kurzy vám poskytnou znalosti, které vám pomohou při psaní diplomové práce, a podpoří dovednosti potřebné k dosažení kariérních cílů.
Toto je Linnaeus University
Linnaeus University je moderní mezinárodní univerzita pojmenovaná po Carlu Linnaeovi - světově proslulém švédském vědci, který se narodil v regionu Småland, kde se univerzita nachází. Další fakta o Linnaeus University :
- Společnost byla založena v roce 2010 sloučením mezi Kalmar University a Växjö University;
- Nachází se v Kalmaru a Växjö;
- 44 000 zapsaných studentů;
- 2 000 zapsaných zahraničních studentů;
- 6. největší univerzita ve Švédsku z hlediska počtu studentů;
- 780 partnerských univerzit ve více než 80 zemích;
- 100stupňové programy na úrovni prvního cyklu, 8 z nich vyučováno v angličtině;
- 80-stupňové programy na úrovni druhého cyklu, 35 z nich vyučováno v angličtině.
Kariéra
Tradiční role marketingových pracovníků se vyvíjí do obecnějších řídících funkcí a marketingoví pracovníci jsou častěji přijímáni na pozice výkonných ředitelů. S magisterským titulem se vaše zaměstnatelnost pravděpodobně výrazně zvýší a po ukončení studia budete mít mnoho různých kariérních příležitostí. Dnes někteří naši předchozí studenti pracují například jako marketingoví specialisté, marketingoví koordinátoři a vedoucí komunikace. Můžete také pracovat jako lektor na univerzitě a učit. Další možností je stát se Ph.D. kandidát a dělat výzkum.
Stupeň
Master of Science nebo Master of Science in Business and Economics (120 kreditů) se specializací na marketing (hlavní obor: Business Administration)
Mezinárodní příležitosti
Vyučovacím jazykem je angličtina. Tímto způsobem se připravíte nejen na kariéru ve Švédsku, ale také na kariéru v mezinárodních kontextech. Tento program přijímá studenty z celého světa, což znamená, že během celého programu získáte mezinárodní a multikulturní zážitky.
Växjö
Zhruba 15 minut na kole z centra města najdete kampus Linnaeus University Je to jako malá společnost s univerzitou, ubytováním studentů a studentským životem. Zde se stanete součástí kreativního znalostního prostředí.
Na co narazíte při exkurzi ve Växjö - městě kontrastů? Najdete zde dobré restaurace, slavný hokejový tým a útulné kavárny, kde si můžete vychutnat latte s brusinkovou příchutí. Ve Växjö je krásná příroda vždy za rohem; město je obklopeno jezery a lesy. Studentům se líbí kombinace centra města a aktivního studentského života na akademické půdě. Váš sen o budoucnosti začíná zde!
Vstupní požadavky
Obecné vstupní požadavky pro studium v druhém cyklu a specifické vstupní požadavky: bakalářský titul v oboru Business Administration, s minimálně 30 kredity v marketingové angličtině B / 6 nebo ekvivalentu.
Kariérní možnosti
Tradiční role obchodníků se vyvíjejí do obecnějších řídících funkcí a obchodníci jsou častěji přijímáni na pozice generálních ředitelů. S magisterským titulem se vaše zaměstnatelnost pravděpodobně výrazně zvýší a po absolvování budete mít mnoho různých kariérních příležitostí. Dnes někteří z našich předchozích studentů pracují například jako marketingoví specialisté, marketingoví koordinátoři a vedoucí komunikace. Můžete také pracovat jako lektor na univerzitě a učit. Další možností je stát se Ph.D. kandidátem a provádět výzkum.
Mezinárodní příležitosti
Jazykem výuky je angličtina. Tímto způsobem budete připraveni nejen na kariéru ve Švédsku, ale také na kariéru v mezinárodních kontextech. Program přijímá studenty z celého světa, což znamená, že získáte mezinárodní a multikulturní zkušenosti v celém programu.
Výsledek programu
Tradiční role obchodníků se vyvíjejí do obecnějších řídících funkcí. Obchodníci jsou častěji přijímáni na pozice generálních ředitelů. Věříme, že v blízké budoucnosti bude po tomto novém typu kvalifikovaných absolventů podnikání velká poptávka. Kurzy v programu jsou relevantní s ohledem na potřeby trhu práce, jako je vyšší poptávka po řízení inovací, řízení e-obchodu a mezinárodní marketingová strategie. Vzhledem k tomu, že výrobci mezi sebou konkurují globálně, musí mít společnosti také mezinárodní myšlení ve svých marketingových aktivitách.
Osnovy
Program začíná kurzem s názvem aplikovaná marketingová analýza, kurzem, ve kterém si procvičíte marketingový výzkum a aplikaci teorií marketingového managementu. Následuje kurz s názvem mezinárodní marketingová strategie. Během druhého semestru budete studovat řízení inovací a podnikání a poté kurz metodologie výzkumu. Během druhého ročníku budete studovat současný marketingový výzkum a elektronický obchodní management. Dvouletý magisterský program je zakončen 30 kreditním studijním projektem. Pečlivě vybrané kurzy vám poskytnou znalosti, které vám pomohou při psaní diplomové práce, a rozšíří dovednosti potřebné k dosažení vašich kariérních cílů.