Master of Science v marketingu (University College Dublin)
Kaplan Singapore
Klíčová informace
Umístění kampusu
Singapore, Singapur
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
18 měsíce
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
University College Dublin
Patří mezi top 1% institucí na světě a jednu z mála elitních obchodních škol s akreditací „Triple Crown“ od AACSB (USA), AMBA (UK) a EQUIS (Evropa), University College Dublin (UCD) poskytuje nejvyšší kvalitu Master Degrees na pomoc profesionálům při plnění jejich cílů.
Všechny tituly udělené University College Dublin (UCD), s programy dodávanými přes Kaplan v Singapuru, jsou akreditovány Čínským servisním střediskem odborné výměny (CSCSE), který je členem ministerstva školství Čínské lidové republiky.
Master of Science (MSc) v marketingovém programu je určen pro profesionály, kteří chtějí dosáhnout zvládnutí v marketingu, urychlit jejich kariérní růst a budovat svou síť s podobně smýšlejícími obchodními vůdci. Program nabízí pevný základ v klíčových oblastech řízení značky a marketingu.
Studenti získají potřebné teoretické znalosti, analytické dovednosti a metodiky pro rozvíjení své kariéry ve světě marketingových a firemní komunikace.
Struktura a obsah
Tento magisterský studijní program může být dokončen minimálně 18 měsíců na částečný úvazek. Níže je struktura programu:
Moduly jádra
- Organizační chování
- Globální strategické řízení
- Podnikové finanční řízení
- Výzkumný papír 1
- Výzkumný papír 2
Moduly Pathway
- Řízení značky
- Strategie podnikového marketingu
- Marketingová komunikace
Výzkumné práce 1 a 2 se předkládají do konce měsíce 12, respektive 18.
Vstupní požadavky
Tento magisterský program přijímá širokou škálu kvalifikací, která zahrnuje:
- Bakalářský titul v jakékoli disciplíně.
- Uchazeči, kteří nemají bakalářský titul, ale mají příslušnou odbornou kvalifikaci a pracovní zkušenosti, budou posuzováni případ od případu.
Angličtina Požadavky:
Žadatelé musí splnit požadavky anglického jazyka na univerzitě.
způsob doručení
Každý modul je dodáván po dobu 9 týdnů. Hodiny se obvykle konají ve třetím týdnu po dobu 5 po sobě jdoucích dnů (včetně pracovních dnů a víkendů).
Každý modul je podporován 24 pracovních hodin. Třídy se obvykle konají o víkendech a večerech ve všední dny.
Metody hodnocení
Každý modul je posuzován jakoukoli kombinací třídní účasti, písemných úkolů, projektů a zkoušek. Metody hodnocení se mohou lišit podle požadavků jednotlivých modulů.
Absolvent a titul
Studentům, kteří úspěšně absolvují a absolvují moduly stanovené ve struktuře programu, bude udělen titul Master of Science in Marketing z University College Dublin.
Magisterský titul bude stejný jako u absolventů na univerzitě.
Programové poplatky
Celkový poplatek zahrnuje registraci univerzity, přednášky / konzultace / workshopy a hodnocení, jako jsou úkoly / testy / zkoušky / projekty (jsou-li k dispozici), programové materiály v digitální podobě, titul (je-li získán) a přepis.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
MSc Ekonomika a obchod - Specializace na datovou vědu a marketingové analýzy
- Rotterdam, Nizozemsko
MSc Ekonomika a obchod - Specializace v marketingu
- Rotterdam, Nizozemsko
MSc Marketing
- Egham, Spojené království