Magistr v marketingovém managementu

Všeobecné informace

Popis programu

Magistr v marketingovém managementu

Tento program umožňuje absolventům non-marketingu propojit teorii s praxí v oblasti marketingu. Zahrnuje řadu odborných marketingových otázek v oblastech, jako je online analýza spotřebitelského trhu, manažerské otázky v oblasti marketingu, analytické metody pro průzkum trhu a globální marketingovou strategii.

Funkce

  • Vyrovnává studenty se znalostmi a dovednostmi v marketingu a souvisejících oblastech
  • Nabízí širokou škálu marketingových volitelných předmětů
  • Pokryje aplikovaný marketing a špičkové marketingové postupy a problémy
  • Zaměřuje se na nalezení marketingových příležitostí a řešení marketingových problémů v Hongkongu a pevninské Číně

Podrobnosti o programu (od 2019/20 kohort směrem dopředu)

Chcete-li získat kvalifikaci pro získání titulu MSc, musíte získat 31 kreditů takto:

  • 4 Povinné předměty (3 kredity každý)
  • 1 předmět etiky (1 kredit)
  • 6 volitelných předmětů (3 kredity každý)
    NEBO
  • 4 Povinné předměty (3 kredity každý)
  • 1 předmět etiky (1 kredit)
  • 2 Volitelné předměty (3 kredity každý)
  • předmět výzkumných metod (3 kredity) a disertační práce (9 kreditů)

Student může po dokončení 4 povinných předmětů a 3 volitelných předmětů (21 kreditů) zvolit postgraduální diplom.

Povinné předměty zahrnují strategické a funkční marketingové moduly a jsou navrženy tak, aby poskytovaly studentům koncepční a analytické základy marketingu. Volitelné předměty poskytují studentům možnost seznámit se s aplikovanými marketingovými tématy a prozkoumat špičkové marketingové postupy a problémy.

Způsob studia a trvání

Způsob studia: kombinovaná forma

Studenti mohou studovat buď s využitím denní studium na plný úvazek (za semestr se odehrává 9 kreditů nebo více) nebo s částečným studijním zatížením (za méně než 9 kreditů za semestr)

V závislosti na tempem studia by studenti měli být schopni dokončit program na plný úvazek za 1,5 roku nebo částečně za 2,5 roku s maximální délkou studia 5 let.

Program nabízí strukturovaný průběh vývoje. Nicméně s kreditní systém, program dává studentům flexibilitu k dokončení programu do 5 let, v závislosti na počtu předmětů student zapíše pro každý semestr.

Třídy jsou obvykle naplánovány ve všední dny. Každý předmět vyžaduje 39 kontaktních hodin v průběhu semestru, s tříhodinovou třídou týdně.

Vstupní požadavky

Chcete-li mít nárok na přijetí do programu, měli byste mít bakalářský titul nebo rovnocennou akademickou / odbornou kvalifikaci. Neexistují žádná omezení na vaše předchozí zázemí - podnikání, strojírenství, společenské vědy, přírodní vědy, humanitní vědy, právo a další jsou přijatelné.

Přednost bude věnována osobám s příslušnými pracovními zkušenostmi.

Vhodné kandidáty mohou být vyzváni, aby se zúčastnili přijímacích pohovorů.

Poplatek

Místní studenti:

Poplatek za výuku je 170 000 HK za program (31 kreditů)

Non-místní studenti:

Poplatek za výuku je 254 200 HK za program (31 kreditů)

Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

As Asia’s most globally connected city and the gateway to China, Hong Kong offers an unparalleled location to study a business degree. Hong Kong has been named the best city in the world according t ... Čtěte více

As Asia’s most globally connected city and the gateway to China, Hong Kong offers an unparalleled location to study a business degree. Hong Kong has been named the best city in the world according to a survey by the Economist Intelligence Unit, besides, Hong Kong is also ranked 12th in QS Best Student Cities 2018. Studying in Hong Kong is a good opportunity to experience Asia, and provides a perspective on how China is changing as it integrates into the global environment. Méně

Akreditace

EFMD Equis Accredited
AACSB Accredited