Master of Science v digitálním marketingu a firemní komunikaci
University of Jyväskylä
Klíčová informace
Umístění kampusu
Jyväskylän yliopisto, Finsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 10 000 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
Úvod
Magisterský program digitálního marketingu a korporátní komunikace na Jyväskylä University School of Business and Economics (JSBE) vychovává profesionály v oblasti digitálního marketingu a firemní komunikace pro potřeby neziskového i soukromého sektoru. Spojujeme nejdůležitější aspekty digitálního podnikání, marketingu a podnikové komunikace s nejnovějším akademickým výzkumem prováděným v této oblasti.
Absolvování programu poskytuje hluboké znalosti a dovednosti pro plánování a provádění strategických a taktických činností v manažerských a expertních pozicích souvisejících s marketingem, prodejem a firemní komunikací v dnešní digitalizované společnosti. Program vyučují akademici pracující ve výzkumné skupině digitálního marketingu a komunikace v JSBE a národní i mezinárodní odborníci.
Přijímací řízení
Osnovy
|
| 30 ECTS |
|
|
|
|
Výsledek programu
Každý odborník na marketing a komunikaci v dnešní době potřebuje znalosti o digitálním prostředí a kanálech, které skutečně ovlivňují vybrané cílové skupiny. Pokud máte zájem rozvinout své znalosti a dovednosti o něco dále, tento program je pro vás. Jedinečná kombinace marketingu a korporátní komunikace dělá z tohoto programu průkopníka v oblasti vzdělávání.
Magisterský program digitálního marketingu a korporátní komunikace na Jyväskylä University School of Business and Economics (JSBE) vychovává profesionály v oblasti digitálního marketingu a firemní komunikace pro potřeby neziskového i soukromého sektoru. Spojujeme nejdůležitější aspekty digitálního podnikání, marketingu a podnikové komunikace s nejnovějším akademickým výzkumem prováděným v této oblasti. Absolvování programu poskytuje hluboké znalosti a dovednosti pro plánování a provádění strategických a taktických činností v manažerských a expertních pozicích souvisejících s marketingem, prodejem a firemní komunikací v dnešní digitalizované společnosti. Program vyučují akademici pracující ve výzkumné skupině digitálního marketingu a komunikace v JSBE a národní i mezinárodní odborníci.
Finsko patří mezi přední země na světě, pokud jde o to, jak organizace a obyvatelé využívají informační a komunikační technologie (ICT). Například téměř každý ve Finsku používá online bankovnictví a vlastní chytrý telefon a máme nejnižší ceny mobilních dat na celém světě. Nedávno se Finsko umístilo na 1. místě v tom, jak dobře využívá informační technologie, před Singapurem a Švédskem. Studium digitálního marketingu a komunikace na jedné z předních univerzit ve Finsku je tedy ideálním místem pro každého potenciálního studenta, který se chce o těchto oborech dozvědět více.
Kariérní možnosti
- Marketingový manažer