Magistr pro učitele vizuálních umění - všechny stupně (výtvarné výchovy)

Všeobecné informace

Přečtěte si více o tomto programu na stránkách školy

Popis programu

39323_39224_colorful_campus_photo.jpg

Přehled

Kdy se umělec stane učitelem? MST ve výtvarném umění - všechny stupně (umělecká výchova) vás připraví na výuku příští generace umělců a na tvorbu uměleckých zkušeností při zdokonalování vlastních uměleckých dovedností. Tento zrychlený program vám dává rok praktických zkušeností, které budou silně odrážet váš život jako umělecký pedagog. Magistr uměleckého vzdělávání vás připraví na kariéru začleněním certifikace a podpory při umisťování pracovních míst přímo do osnov. Budete pracovat s regionálními školami, abyste našli to nejlepší pro vaši osobnost, nadání a cíle výuky.

MST ve výtvarném umění - všechny stupně (umělecké vzdělávání) vede k počáteční / profesionální certifikaci New Yorku ve vizuálním umění pro ročníky K až 12. Tato certifikace umožňuje uchazečům učit v New Yorku státní veřejné školy. Součástí programu jsou pedagogická studia, ateliérové studie a výuka studentů. Program připravuje studenty, aby splnili národní, státní a regionální potřeby učitelů vizuálního umění a je určen pro vynikající pedagogy umění a obhájce umění a učení ve všech stupních. Program je celostátně akreditovaný a je určen pro učitele v oblasti výtvarné výchovy, kteří mají titul BFA nebo BA (umění). Třídy začínají každý srpen a končí v květnu. Absolventi studijních programů pro učitele na RIT mají 96% úspěšnost na certifikačních zkouškách státního učitele státu New York.

Odvětví průmyslu

  • K-12 Vzdělávání
  • Vysokoškolské vzdělání
  • Design
  • Ostatní vzdělávání

Typické názvy úkolů

  • Učitel umění
  • Umělecký instruktor
  • Umělecký specialista
  • Profesor umění
  • Instruktor umění a řemesel
  • Správce umění
  • Ředitel pro vzdělávání
  • Vedoucí učitel

Osnovy

Vizuální umění-všechny stupně (umělecké vzdělávání), MST stupeň, typická posloupnost kurzů

První rok

  • ARED-701 Vývoj dítěte v umění
  • ARED-702 Inkluzivní výtvarná výchova
  • ARED-703 Multikulturní otázky
  • ARED-704 Metody výuky a učení
  • ARED-705 Metody II Studium myšlení
  • ARED-711 Odborná praxe
  • Výuka studentů ARED-790
  • ARED-890 Absolventský seminář v umělecké výchově
  • CIAS Studio Volitelný

39324_39225_real_aerial_of_campus_with_river.jpg

Požadavky na přijetí

K zařazení do programu MST ve výtvarném umění - všech ročnících (výtvarné výchově), musí uchazeči splnit následující požadavky:

  • Kompletní absolvent aplikace.
  • Držet bakalářský titul (nebo ekvivalent) od akreditované univerzity nebo vysoké školy s významnou koncentrací v umění, umělecké výchově, umělecké technologické výchově, fotografii nebo nových médiích.
  • Odeslat portfolio.
  • Předložte oficiální přepisy (v angličtině) všech dříve dokončených bakalářských a absolventských prací.
  • Předložit osobní prohlášení o vzdělávacích cílů, včetně toho, proč má zájemce o získání MST, výběr RIT pro titul MST a profesní cíle, kterých má být dosaženo.
  • Předložte umělecké prohlášení, které vysvětluje záměr portfolia.
  • Předložte aktuální životopis nebo životopis.
  • Mezinárodní žadatelé, jejichž mateřský jazyk není angličtina, musí předložit výsledky z TOEFL, IELTS nebo PTE. Vyžaduje se minimální skóre TOEFL 80 (internetové). Vyžaduje se minimální skóre IELTS 6,5. Požadavek na anglické jazykové zkoušky je upuštěn pro rodilé mluvčí angličtiny nebo pro ty, kteří předkládají přepisy ze stupňů získaných v amerických institucích.
Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

With more than 80 graduate programs in high-paying, in-demand fields and scholarships, assistantships and fellowships available, we invite you to take a closer look at RIT. Don't be fooled by the word ... Čtěte více

With more than 80 graduate programs in high-paying, in-demand fields and scholarships, assistantships and fellowships available, we invite you to take a closer look at RIT. Don't be fooled by the word "technology" in our name. At RIT, you will discover a university of artists and designers on the one hand, and scientists, engineers, and business leaders on the other – a collision of the right brain and the left brain. Méně