Master of Play Therapy
Centre for Specialization in Development and Education (Centro de Especialidades en Desarrollo y Educación)
Klíčová informace
Umístění kampusu
Chihuahua, Mexiko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Vyžádejte si informace
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Jul 2023
Úvod
Afektivní a vztahový život v lidské bytosti se stává základním kamenem úspěchu v jakékoli oblasti, ve které se profesně nebo sociálně rozvíjí.
Rodinné prostředí, ve kterém se děti vyvíjejí od okamžiku jejich početí, zanechá stopu v procesu stávání se člověkem, protože všechny podněty, které jsou přijímány či nepřijímány, budou určovat typ lidské bytosti, kterou se stane. Velké tlaky, kterým v dnešním světě čelíme, nás vedou k tomu, že zapomínáme, že život je impozantní zážitek, ze kterého ne vždy víme, jak z něj vytáhnout celé jeho bohatství.
Jednou ze základních charakteristik lidské bytosti je její projektivní aspekt, tj. Schopnost provádět projekty. A nejen to, ale v podstatě schopnost vytvořit projekt svého vlastního života. Organizovat náš život není snadné. Mrtvá váha rutiny a pohodlí na jedné straně vede k rituálním a téměř mechanickým opakováním a na straně druhé nás určitá apatie a konformismus přivádí k pasivitě a odvádí nás od tak zdravých perspektiv, jako je používání naší představivosti a rozvíjení našich myšlenek. tvůrčí schopnosti. Prostřednictvím hry děti testují svět a učí se o něm. Proto je hra nezbytná pro zdravý vývoj. Pro děti je hra vážnou záležitostí a má specifický účel, díky kterému se rozvíjejí mentálně, fyzicky a sociálně.
Hra je dětská forma autoterapie, prostřednictvím které se často dostávají do popředí zmatky, úzkosti a konflikty. Prostřednictvím bezpečnosti hry si děti mohou vyzkoušet své nové způsoby bytí. Tato hra představuje pro dítě životně důležitou funkci. Je to mnohem víc než lehkovážná, bezstarostná a zábavná činnost, kterou dospělí obecně považují. Hra (také) slouží jako symbolický jazyk. Děti prožívají hodně z toho, co ještě neumí vyjádřit jazykem, a proto pomocí hry formulují a asimilují to, co prožívají.
Dobře používaná hra slouží odborníkům jako nepostradatelný nástroj, který umožňuje lépe poznat dítě, je základním prvkem procesu učení a učení a především představuje evoluci, adaptaci a sebepotvrzení dítěte. Hra může omezit děsivé a traumatické události, zmírnit úzkost a napětí.
Hra je obvykle nástrojem, jak se naučit hodnotit sociální interakci, naučit se řešit různé emoční reakce a osobní pocity. Dobře naplánovaná hra obvykle zvyšuje ochotu dítěte zapojit se a na druhou stranu je lépe připraveno na nové snahy. Dítě komunikuje s hraním, proto je nutné mluvit jeho jazykem
Prostřednictvím hry se dítě vzdaluje od skutečného světa a může pochopit tento svět jiný než ten svůj: svět „dospělého“, který následně utváří jeho vlastní osobnost.
Z toho plyne zásadní význam dětské hry. Dítě, které hrálo přiměřeným způsobem, bude dospělým, který se konstruktivně a kreativně integruje do své reality. Hrou se dítě schvaluje fyzicky i duševně, což mu umožňuje získat samostatnost a utvrdit se.
Hra je nezbytná pro lidské bytosti bez ohledu na jejich věk, protože změny a procesy, které dítě umožňuje, jsou nadále platnými normami pro mladé i dospělé, dokonce i pro starší lidi.