Master of Media a komunikace

Všeobecné informace

Popis programu

Magistr médií a komunikace je určen pro absolventy a profesionály, kteří chtějí rozvíjet své teoretické znalosti a praktické dovednosti v mediálním a komunikačním sektoru.120784_107UOWD.jpg

Program je koncipován v kontextu rostoucího trendu pro odborníky z oblasti médií pracující samostatně nebo jako součást multidisciplinárního týmu pro celou řadu klientů. Zatímco důraz je kladen na pracovní prostředí v SAE a na větším regionu Středního východu, teorie a dovednosti jsou použitelné po celém světě na rozvinutých i rozvíjejících se trzích.

Doba trvání

18 - 24 měsíců

Příjmy
Jaro - únor
Léto - červen
Podzim - září

Školné
AED 8,967
USD 2,443
(DPH 5% včetně)


Kariérní možnosti

The University of Wollongong in Dubai Program Master of Media a Communications je relevantní pro řadu odborných disciplín týkajících se médií. Studenti a absolventi programů MMC obvykle pracují jako:

  • Novináři
  • Specialisté na styk s veřejností
  • Ředitelé firemních komunikací
  • Filmaři
  • Výzkumní pracovníci
  • Spisovatelé
  • Akademici


Akreditace a uznávání

Tento program je akreditován ministerstvem školství a vysokých škol Spojených arabských emirátů a je plně uznáván v rámci SAE a mezinárodně pro další vzdělávání a zaměstnání v soukromém a veřejném sektoru.

Navíc je program zajištěn kvalitou UOW, který je registrován v agentuře pro kvalitu a standardizaci terciárního vzdělávání (TEQSA), národním regulátorem vysokoškolského vzdělávání v Austrálii. Absolventi UOWD mají možnost si po ukončení studia vyměnit svůj stupeň UOWD za rovnocenný stupeň UOW Austrálie.


Doba trvání programu

Existují dvě vstupní úrovně pro Master of Media and Communications. Pokud jste absolvovali tříletý vysokoškolský studijní program nebo čtyřletý program bez výzkumné složky, vstoupíte do programu MMC na úrovni nadace. To zahrnuje dokončení dvou dalších předmětů, o kterých se rozhodlo po konzultaci s fakultou.

Jakmile dokončíte další předměty nebo pokud jste ukončili čtyřletý titul, který zahrnoval výzkumnou složku, vstoupíte do hlavního programu. Hlavní program zahrnuje celkem 10 předmětů, včetně pěti základních předmětů šesti kreditních bodů každý, tři volitelné předměty po šesti kreditních bodech a diplomová práce, která nese váhu 12 kreditních bodů. Studenti mohou absolvovat maximálně dva předměty za semestr. V tomto poměru jsou studenti schopni dokončit studijní program v pěti semestrech (akademický kalendář, viz odkazy níže). Každý předmět vyžaduje jeden večer docházky týdně po dobu 13 týdnů. Kurzy se konají od 18:00 do 21:30, neděle - čtvrtek.

120786_130UOWD.jpg


Struktura programu

Následující pět předmětů tvoří jádro programu MMC:

Základní předměty (30 cp)

  • MMC 940 Transmedia Storytelling
  • MMC 941 Global Mediascape
  • MMC 942 Rozvíjející se digitální nástroje a postupy
  • MMC 943 Sociální média a síťová kultura
  • Metody výzkumu MMC 949


Volitelné předměty (18 cp): Z níže uvedeného seznamu vyberte 3 předměty

  • MMC 900 Internship
  • MMC 927 Správa médií
  • Vizualizace a výzkum dat MMC 901
  • MMC 928 marketingové média
  • MMC 926 Global Cinema Studies
  • MARK901 Digitální marketing
  • MARK920 Sociální marketing
  • MARK940 Marketingové komunikace
  • MARK980 Strategické řízení značky
  • MGNT942 Pohledy na inovace a podnikání
  • MGNT978 Kulturní management


Výzkumný projekt / diplomová práce (12cp)

  • MMC 936 nebo MMC 937 Práce nebo hlavní integrovaný projekt
Poslední aktualizace Bře 2020

Stipendium Keystone

Objevte, jaké možnosti vám může nabídnout naše stipendium

Informace o škole

We have combined the academic excellence of Australia’s 12th highest ranking university with the culture and excitement of the cosmopolitan city of Dubai, to provide a dynamic, stimulating and rewardi ... Čtěte více

We have combined the academic excellence of Australia’s 12th highest ranking university with the culture and excitement of the cosmopolitan city of Dubai, to provide a dynamic, stimulating and rewarding environment for students, research practitioners and business professionals alike. At the same time, we are active contributors to the burgeoning knowledge economy of the UAE. Méně